- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz #70869248 #1381 üzenetére
Utolérte Hami Buttont? Érdekes nekem nem úgy tűnt. Egészen úgy tűnt, hogy ripityára törte a verdát a nagy loholásban. Inkább maradjunk a megközelítette meghatározásnál. Arról nem is beszélve, hogy meg is kellett volna előzni. Nem kérdés, hogy a Brawn kocsik jobbak (még). Hami végig határon autózott oda is csapta végül. Egy biztos 3.ik befutóval többre ment volna. Tudták, hogy nincs annyi hátra a versenyből hogy teljesen utolérje és ha be is következik akkor még meg is kellett volna előznie... Elhiheted, hogy volt még tartalék a Brawn-okban is. Nem "cső gázon" tolták a fiúk ami Hamiról nem mondható el.
Viszont a ReddBull-t lenyomták ehhez kétség sem fér. Ahogy néztem a gyorsabb Indiai csapatot a KERS-es Olsz csapatt mögött hirtelen a turbo VS szivó motoros F1 sejlett fel bennem. Bár itt nem akkora a szakadék nyilván.
más:
Hivatalos: BMW helyére a Lotus jön.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz #70869248 #1384 üzenetére
Azért volt még tartalék a Brawn Merciben. Tudták, hogy nem éri utol Hami őket, Hami meg a 1mp-es gyorsuláson annyira felbuzdult, hogy addig-addig feszítette a húrt amíg elszakította. De nem ismétlem önmagam. Majd kiderül a szezon hátralévő részében, hogy ki mennyire erős/jó stratéga.
Oliverda: Nekem nem jön be a kép (P00By-ét sem látom), de a hiba az én készülékemben van (le van tiltva az oldal ahonnan linkelted a képet). Na majd ha hazaértem csekkolom.
#nincsbennetarcsi
-
Motion_Blur
félisten
válasz #70869248 #1393 üzenetére
Lehet, hogy egy körön (megtakolva is) gyorsabb volt a McLaren, mivel már a mért kör előtt is húzhattak a KERS-en, de megpakolva szerintem a Brawn sokkal jobb tempót futott. Célszerűbb lett volna Hamiltonnal meghúzni az 1kiállásos taktikát, mert így csak találgatunk.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz #70869248 #1395 üzenetére
"Nem hinném hogy ez a mért kör előtt is használhatják a KERS-t elgondolás müködőképes lett volna, Hamilton-nál konkrétan lehetett látni hogy nem maradt KERS-e a Parabolica-ra"
Pedig pont a KERS volt ami 'meghamisította' az időmérőn elért üzemanyagkorrigált eredményeket a versenytempóhoz képest.Az pedig természetes, hogy Hamilton nem használt a mért körében KERSt a parabolica kigyorsításon, hiszen ott nincs értelme használni, ahogy azt már az időmérő előtt is lenyilatkozták. [link]
[ Szerkesztve ]
-
zed1983
őstag
válasz #70869248 #1537 üzenetére
Nem tudom, hogy valójában milyen a viszony Kimi és Hami között, de sztem sem lenne jó a ha egy csapatban lennének, mert úgy járna a Mclaren mint amikor Alonso volt egy csapatban Hamival, én jobban szeretném ha a Brawn-hoz menne...mert inkább VB esélyes mint a Mclaren...
Meg valahogy amúgy sem szimpi Hamilton[ Szerkesztve ]
YouTube Tech csatornám : https://www.youtube.com/channel/UCXIipIK2bjjaB38G1zKNi_w
-
Ijk
nagyúr
válasz #70869248 #1537 üzenetére
Alonso nem változott annyit. Mellé csak is egy eleve másodszámú pilóta való, különben balhé lesz. Az emberek temperamentuma nemhogy 2 év alatt, de egész életük során nehezen változik. Ha a Ferrari leigazolja Massa mellé akkor megnézhetik magukat. Amint láttuk eddig csapaton belüli párharc miatt lazán el lehet bukni a vb-t.
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz #70869248 #1557 üzenetére
Én nem a tankolócsőre gondoltam. Massa 14 kör után első helyen magabiztosan futott 5mp. előnnyel Hamilton és 20-25mp. előnnyel a 4. előtt egy olyan pályán ahol szinte lehetetlen előzni.
A baleset előidézésével kapásból ugrott az első helye, az hogy pontot sem szerzett a Renaultnak és az általuk összehozott safety carnak köszönheti.
Persze ahogy írod safety car helyzet bármikor adódhat, vagy éppen nem. Piquen kívül csinált más safety cart az adott futamon? Nem. Az hogy manipuláció nélkül mi történt volna, már nem tudjuk meg, ha egy valódi safety car helyzetben hibáztak volna nem is lenne semmi gond.
[ Szerkesztve ]
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz #70869248 #1565 üzenetére
Ezek már mind csak feltételezések. Te feltételezed, hogy ha két kör múlva jön a safety car akkor Massaval ugyanúgy elvitetik a tankolócsövet, de ez nem így van. Ahogy te is írtad: "Meg egyébként is...ez nem egy rögzített helyzet, ha egy értéket megváltoztatsz a többi érték sem marad fix."
A Renault csalása és az általuk előidézett helyzet beleszólt a vb pontversenybe, ezen nincs mit magyarázni, ezek a tények. Ha a 3.-4. helyért csinálták volna ugyanezt senkit nem érdekelne.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz #70869248 #1592 üzenetére
Nem azt vitatom..én legalábbis hogy nem volt köze hozzá...hanem azt hogy nagyobb köze lenne hozzá mint egy teljesen ártatlan balesetnek. - ok, így értem én is... nem is mondom azt, hogy akkor a box nem hibázik, sőt mondtam is hogy lehet, hogy Massa hibázik a boxkiállás után... de mivel úgy általában a dolgok összefüggésben vannak, ezért idegesítő, hogy egy direkt előidézett, sportszerűtlen dolog került a gépezetbe.
-
Ijk
nagyúr
válasz #70869248 #1656 üzenetére
Kimi fanként egyes reakciói nekem sem tetszenek, dehát általában a sportolókat nem elsősorban a személyiségük és az eszük alapján ítéljük meg. A cikk írójának viszont nagyon sok felesleges "kapacitása" lehet, hogy egy egész oldalon sikerült lehordani egyetlen versenyzőt.
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
lenox
veterán
válasz #70869248 #1638 üzenetére
Nem tudom, vilagos volt-e, hogy amikor azt irtam, hogy a felso tartomanyban van szukseg nagy nyomatekra, akkor nem arra gondoltam, hogy az alacsony fordulaton, vagy altalaban, hanem arra, hogy a felso tartomanyban. Masik oldalrol nem tudom, vilagos-e, hogy egy adott fordulatszamon nem tudod a motort kulon nyomatekra illetve teljesitmenyre hegyezni, ugyanis egyikbol kovetkezik a masik.
Ugyhogy kepzelj el egy nyomatekgorbet 15k-18k kozott, majd aldozd be a nyomatekot, pl. vedd le felere, es most meseld el nekem, hogy hogy lesz ebbol sok loero...
-
lenox
veterán
-
Peat;)
veterán
válasz #70869248 #1651 üzenetére
Úgy állsz hozzá ahogy az FIA. Igazad is lehetne, de most egy esetről volt szó nem egy élet "munkásságáról".
A felelősség meg no comment, csak hogy tisztázzuk, egy gazdag jómódú asszem már 24 éves felnőtt emberről beszélünk, aki sosem teljesített jól ezért kikezdte a csapatvezető. Ezért ez a srác bestresszelt és kisebb a felelőssége azzal hogy ő csapta oda mint annak aki azt mondta hogy csapja oda(ami nem biztos, hogy az mondta, lásd feljebb)?
Ha azt mondták egy gazdag jómódú 24 éves srácnak hogy öljön embert és az megteszi akkor sem övé az elsődleges felelősség? Hol a határ? Ha azt mondják egy ugyanilyennek hogy csináljon egy balesetet az M7-esen, mert különben nem mehet a többi ficsúrral gyorsulási versenyezni akkor is a felbújtó a felelős elsősorban? Belőled is szerintem az előítélet jön, mert ha példákkal végiggondolod akkor elég szánalmas ez a Briós a legnagyobb felelős dolog, aki egyébként nem ért az F1-hez és ahhoz sem hogy kidolgozza a dolgot, Piquet elmondása szerint.
"Wer hatte die Idee?
Piquet: Es würde irgendwie zu Flavios Charakter passen. Aber die Details hat er sich sicher nicht ausgedacht. Dafür kennt er sich mit Rennstrategie zu wenig aus."Ebben azt írja hogy Brióshoz karakteréhez passzol a dolog. (nem azt hogy ő mondta, csak a stílusához passzolna). Utána azt, hogy a részelteket BIZTOS nem ő dolgozta ki. A 3. mondatot nem értem. Nekem ennyi is elég, hogy kisPiquet végighazudta az egészet, ha fel is vetette mint ötlet és elsőként utána a kettő másik dolgozta ki az egészet. Elismerte. Briós volt benne legkevésbé magyarul.
[ Szerkesztve ]
-
lenox
veterán
válasz #70869248 #1682 üzenetére
Oke, igazad van, nem megfelelo stilusban irtam azt a hsz-t, bocs. En ugy latom, hogy tevedes volt, hogy idekeverted a nyomatekra/teljesitmenyre kihegyezest. Amiket itt meg ott irsz teljesen igaz, egyetertek, csak nem errol volt szo, hanem arrol, hogy elkepzelheto-e, hogy a 19k-s rev limit masnak kedvez, mint a 18k-s. Szerintem igen. Mas szerint lehet, hogy nem. Hogy szerinted igen vagy nem, az nem derult ki szamomra a hozzaszolasaidbol, egesz masrol szoltak ugyanis. Nyilvan hulyeseg olyat allitani, hogy nem baj, ha kicsi a nyomatek 18k-nal, csak nagy legyen a teljesitmeny ugyanott (ugye erted, hogy miert?).
Megint felhozod a gumit? En magamtol mar reg elfelejtettem, hogy ki nem erti az ero, erokar es forgatonyomatek kozotti osszefuggest. Erre gondoltal, nem, hogy miert nehezebb szelesebb guminal kitekerni a kormanyt? Nezd, fejlodtem azota, probalok szolidabb hozzaszolasokat irni (legalabbis ahhoz viszonyitva), ha erdekel, megprobalhatom elmagyarazni. Gumissal meg sem probalok konzultalni a temaban, tapasztalatom alapjan annyit ertenek hozza, hogy szelesebb gumi jobban tapad, mert nagyobb feluleten erintkezik az aszfalttal (ha jol sejtem te is ezt gondolod meg mindig), azzal meg nem tudnak mit kezdeni, hogy a tapadasi felulet nem a szelessegtol fugg, sokkal inkabb a guminyomastol. Ha van ra igeny, tolem elovehetjuk a kerdest, akar priviben is (bar nem ragaszkodom hozza), addig nyugodtan vigyorogj rajta, max sajat magadon nevetsz. Egyebkent ilyet, hogy 'széles gumi a súlya miatt tapad jobban' en nyilvan nem mondtam, de ha megtalalod, nyugodtan linkeld.
-
Peat;)
veterán
válasz #70869248 #1700 üzenetére
A hatáskörnek akkor sem kellene ennyire meghatároznia egy adott bűntényben a felelősségi szintet, mégpedig úgy hogy egy ember vigye el a balhé 90%-át. Nem sírok Briós után, csak épp felháborít hogy Piquet megúszta.
Illetve már olyan hogy Rönyó most úgy néz ki megszűnik létezni az f1-ben. Sorozatban bontják fel a szponzorok a szerződésüket, két biztosító, az egyik a főszponzor ING már megtette. Kérdés mi lesz így Williamsel akiknek nincs még motorjuk, vagy Red Bullal. Úgy néz ki jó hogy jön pár új csapat meg új motorszállító...
-
lenox
veterán
válasz #70869248 #1710 üzenetére
Ez mondjuk ferdites, melyik gondolatmenetet nem igazolja a valosag? Az enyemet nagyon jol igazolja. A tied szerintem tobb helyen bukik, pl. szelesebb gumi nem jelent feltetlenul nagyobb erintkezo feluletet, meg a kormanytekeros kiserleted is forgatonyomatekot mer, nem erot, ugyhogy abbol kovetkeztetni siman hibas. De miattam nem kell futni a koroket, viszont ha nem neztel utana a forgatonyomateknak meg az erokarnak, akkor miert ram mondod, hogy csak ennyire erdekel? Mind1, tolem hagyhatjuk, nem en hoztam fel...
-
D@ni88
addikt
válasz #70869248 #1721 üzenetére
hát elég szomorú, mert most azért el lehet mondani hogy szarból várat épít.
júli végétől fejlesztést nem kaptak, miközben a többi csapat nem kis ütemben fejleszt.
Igaz érthető hogy a Redbull egyik mérnöke épp előtte hagyta ott az energiaitalos istállót, és valószínűleg oda tart. Csak közbe jön a spanyol bank. meg Kimi előző évi gyengélkedése. Szval minden összevág.
De most újra elkapta a vonalat. Remélem jövőre Hamilton - Kimi páros lesz.[ Szerkesztve ]
-
D@ni88
addikt
válasz #70869248 #1723 üzenetére
hát de Kiminek sztem feküdne az autó, mivel amikor mclarenes volt akkor állítólag erőteljesebben használta a gumikat mint Montoya. és lehet hogy neki pl ez hiányzott neki tavaly. Mert a Ferrari mindig is inkább aero-s autó volt.
Amúgy már én is kezdtem lemondani Kimiről, de az utóbbi pár futamon amit művel azzal a "gokarttal". Brawn-nál meg nem lehet tudni meddig tart ki a lendület, lehet hogy jövő évre sehol se lesznek.
[ Szerkesztve ]
-
D@ni88
addikt
-
Motion_Blur
félisten
válasz #70869248 #1729 üzenetére
Szerintem minden meg van / volt adva Kiminek. Ő csak egyszerűen nem a 'Ferrari család tagja', hanem szimplán a versenyzőjük. Nyilván ezért maradhat Massa + azért mert nyilván motiváltabb és több éve van még az F1-ben, mint Kiminek.
Brawn-ban még talán el tudnám képzelni valahogy, legalább elköszönnénk Rubens papától
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #2149 üzenetére
Ahogy Monzában is kitalálták, hogy Liuzzi megverte volna Kimiéket, mert előttük volt, és még mindannyuknak 1 kiállása volt hátra, csak az nem esett le nekik, hogy Liuzzi néhány körön belül telitankot kapott volna, Kimiék meg még ráhúztak volna 8-10 kört könnyű autóval, és egy rövidebb kiállásuk volt.
És a legrosszabb az egészben az, hogy ezeket a hülyeségeiket nagyon sok néző rendesen bekajálja, mert nem ért hozzá, vagy nem akar/tud gondolkodni, a futam után meg mindhol ezeket a baromságokat szajkózzák. -
wildrain
addikt
válasz #70869248 #2153 üzenetére
Én sosem éreztem úgy, hogy egy vb cím akkor okés, ha a versenyző vagy a csapat az utolsó futamokon versenyképes. Az évet egészében kell értékelni. Ha utólag összekeverjük a versenyeket az eredményeikkel együtt, akkor továbbra is azt látjuk, hogy Button a többiekhez képest fölényesen vezet a győzelmek számával. Mindenkinek ott volt a lehetőség, hogy év elején jobb legyen a Brawnnál, de nem tették.
És különben is: amíg Vetteléktől ilyen hibákat látunk (pilóta/műszaki) az év hajrájában, addig Button és a Brawn teljesítménye sem tűnik olyan rossznak. Ismét azt mondhatom, hogy megvolt a lehetőségük arra, hogy kihasználják Button idény közepi megtorpanását, de nem tették. -
-Mike-
addikt
válasz #70869248 #2159 üzenetére
Azért nem ült le Glock mellé, mert akkor még Timo nem a szélső széken ült hanem annak a szélén/tetején és nem akart tolakodni Lewis így arréb ment. Alonso meg majdnem ráült Glock sapkájára. Most akkor ezt is kitárgyaltuk.)) Czolner sajnos sokszor átmegy bulvárba és kezd még gagyibbnak hatni, mint Palik "beakasztotta a húskampót" László.
-
proof88
addikt
válasz #70869248 #2159 üzenetére
De a csúcspont az volt, amikor barátnőm anyukája is elkezdte mondani, hogy hú nincsenek jóban Alonso meg Hamilton... persze ő sem látta, amikor kezet fogtak... ez akkor volt, amikor Gyulám is elkezdte ezt mondani. Hát ezt az nem látta, aki nem akarta látni... szerencsére vissza lehet "tekerni" náluk az adást, gyúhogy másodszorra már látta. De akkor is felhozta, hogy Hamilton egyből felállt, miután Alonso leült.
Nagyon unom már ezt a nincsenek jóban dolgot, mert egyértelmű, hogy Alonsonak nem Hamiltonnal volt baja elsősorban 2007-ben. -
wildrain
addikt
válasz #70869248 #2161 üzenetére
A KERS egy Mosley által feldobott, erőltetett, de aztán a csapatok által is elfogadott cucc, így nem lehet felhozni kifogásként. Egy pillanatig sem volt kötelező a fejlesztése, így akik ezzel foglalkozni kezdtek, csak maguknak köszönhetik a vesződséget. A súlyhatárról azt nyilatkozta Mosley, hogy egyetlen szabályalkotói értekezleten sem jött szóba, hogy emelni kellene. Szerintem a csapatoknak tudniuk kellett volna, hogy gond lesz, ha ez így marad, mégsem szóltak.
Ezek a körülmények mindenki számára egyformák voltak. A lehetőségek ott voltak mindegyik csapatnak, csak egyik így, a másik meg úgy lavírozott közöttük. Szerencse és előrelátás kérdése volt, hogy melyik lesz a kifizetődő.A diffúzor az más tészta, abban én sem vagyok biztos, hogy másik csapattal ugyanez a döntés születik. Mindenesetre az, hogy nem a Brawn volt az egyetlen csapat, amelyik duplafedelest készített már az idény kezdetére, szerintem azt mutatja, hogy nem "bunda" volt a dolog, hanem tényleg kicsit kétértelmű volt a szabály. Azt meg egyébként sem tudjuk biztosra, hogy egyáltalán mennyi volt ennek a cuccnak az előnye, mert lehet, hogy messze nem annyi, amennyivel gyorsabb volt az első versenyeken a Brawn. Ha a duplafedeles egyenlő lett volna a nyerő kártyával, akkor a Williamsnek is ott kellett volna lennie a Brawn nyomában, de nem volt.
Szóval én úgy látom, hogy a feltételek mindenkinek adottak voltak, csak ki így, ki meg amúgy használta ki őket. Jó ez így, ahogy van, Button megérdemelten lesz vb, ha az lesz. Kicsit talán több szerencsével, mint mások, de ez megesik. Rubens szerintem is simán megérdemelné, és kicsit reménykedem benne, hogy a következő futamon Button nulláz egy Barrichello győzelem mellett.
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #2166 üzenetére
De azt nem értem, miért úgy adod ezt elő, mintha a McLaren vagy a Ferrari kényszerítve lettek volna arra, hogy fejlesszék a KERS-t. Nem voltak kényszerítve, ez az ő egyéni döntésük volt, hogy megpróbálják. Annyi történt, hogy egy kicsit jobban belenyúltak a szarba.
Olyan ez, mint amikor egy csapat elkezdi fejleszteni a következő évi autójukat. Kigondolnak valamit, hogy mi lesz majd jó, hatékony, aztán vagy az lesz, vagy nem, vagy lesz egy másik csapat, ami még hatékonyabbat tud. Előfordul.Szerintem most a Dávidok legyőzték a Góliátokat, mert a Góliátok nem jól gondolkodtak, a Dávidoknak meg nem volt pénzük a Góliátok útják választani, aztán meg kiderült, hogy így volt a jobb. Nem a Dávidok tehetnek erről, csak így alakult.
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #2179 üzenetére
Majd meglátjuk mi lesz Mosley után..
Ha Todt lesz, akkor valószínűleg semmi változás, illetve annyit fűznék még hozzá, hogy a tévés jogdíjak szétosztása Bernie sara volt, nem Mosley-é. Habár az lehet, hogy mint nagy haverok, azért összedolgoztak, amennyire csak lehet. -
wildrain
addikt
válasz #70869248 #2189 üzenetére
Továbbra is csak ennyit tudok mondani: a szabályok adottak voltak, mindenkire ugyanazok vonatkoztak/vonatkoznak. Együtt, közös döntések során dolgozták ki őket. A teszttilalmat is együtt találták ki. Nem hinném, hogy nem tudták előre, hogy ez azt jelenti, hogy nem tudnak tesztelni, mert tilos.
Azt, hogy ki hogyan osztja be az erőforrásait, mert az adott évi bajnokságban hol áll, az már egyéni probléma, mindig is az volt.a McLaren és a Ferrari nagyon szépen be lett húzva a 'fejlesztés' csövébe, fejlesztettek is és be is bukták az évet.
Ki mondta nekik, hogy fejlesszenek? A többieknek ki mondta, hogy ne fejlesszenek? Senki. Ez mindenkinek a saját döntése volt. Van, akinek bejött, és van, akinek nem. Általában így szokott ez lenni. -
wildrain
addikt
válasz #70869248 #2192 üzenetére
visszás ha valki azzal eredményes hogy nem fejleszt
Ez azért egy kissé csúsztatás, mert pl. a Brawnra nem igaz, hogy nem fejlesztett, mert két vagy három projektjük is futott egymás mellett, aztán ebből kettőt leállítottak, mert kiderült közben, hogy nem lesz elég jó. Szóval itt nem arról van szó, hogy ők álltak, és malmoztak, megvárták, amíg a nagyok megszívatják magukat, hanem dolgoztak keményen ők is, csak máson. Olyan dolgokon, amivel nagyobbat léptek előre. A Red Bullról ugyanez elmondható.
Előfordul, hogy egy adott irányba fejlesztésre elmegy az erőforrás nagy része, és közben kiderül róla, hogy hibás, és akár kukába lehet vágni egy egész évet. Ehhez képest a Ferrari meg a McLaren nem is bukott olyan nagyot, mert azért volt már ennél nagyobb pofáraesés is.Erről is szól az F1, az erőforrások leghatékonyabb beosztásáról is, nem csak arról, hogy fejlesztenek ezerrel egy irányba, mindegy, hogy mennyit nyernek vele. Azt is nézni kell, hogy mivel lépnek előre nagyobbat.
A KERS is nyilván nagy előrelépés lenne, ha tovább használhatnák, mert jövőre tényleg komoly erőt képviselhetne egy KERS-es autó. De ha leállítják, akkor az ugye a közös döntésük lesz, ahogy azt már tárgyaltuk is.Ja, és hogy előbbre is lépjünk: Mik lettek volna a helyes döntések/történések szerinted?
[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
válasz #70869248 #2154 üzenetére
Mindig is a csapattal volt baja Alonsonak, ezt többször elmondta és sokszor elismerően nyilatkozott Hamiról. Valószínű mindent ami létezik megígértek neki a szerződésénél, mert "csak" egy újonc zsákbamacska pilótájuk volt és égetően kellett egy nagy kaliberű srác. E mellett a kémbotrányban is tartotta a száját a végsőkig. Majd jött a fekete leves és elpártolt mellőle a csapat és még az évad első harmadában egyenlő bánásmódra alakult a helyzet majd át is billent a mérleg. Ezt mindenki láthatta, ha a csapatot és a vezetőkelt nézte, mikor hogyan reagáltak. Haugtól ma is olvastam nyilatkozatot, miszerint mindig egyenlő bánásmód stb, stb. Az a gond hogy múlt héten Hamilton meg azt nyilatkozta, hogy jelenleg ő az első számú a csapatnál, elismeri, de meg is dolgozott érte. Elég csak a fejlesztésekre gondolni ki kapta meg. Tehát már itt ütik egymást, azt meg nem kell mondanom hogy Hamilton már épp úgy elvárja a megkülönböztetés a nyilatkozata alapján mint Alonso várta el. Azt az évet nem a pilóták cseszték el, máig azt mondom, hogy ha egy tapasztaltabb vb hozza amit kell akkor őt kell nyomni, mert végig tudja vinni a teljesítményt és kezelni tudja a helyzetet. Ha az újonc ugyanazt hozza vagy még be is előzi néha néha akkor is, akkor is ha az újonc sokat tesztelt és talán jobban ismeri a kocsit év elején mint a másik csapattól érkező. Mert az újonc rizikós, fejben. A médiaharc mindkettőt érintette a másik még belülről is kapta az áldást és ős is adta és totál összeveszett a csapattal, ennek ellenére nem tört meg. De nem is hiszem hogy ez újdonság egy 2x vb-től. Kockáztattak, mert a saját nevelés első évben legfiatalabb vb egy érdekfeszítőbb történelmi momentum lett volna. Elbaszták és láthatóan nem tanultak belőle. Kimi reakcióját láthatta mindenki amikor pedzegették hogy segítse Massát. Csak gratulálni tudok ahhoz az arroganciához ami a Mclaren vezetésében van. Mert Massa még elviseli a dolgot, ezt is láthattuk. Szerintem ebből kifolyólag Ferrari igen kényelmes helyzetben van, mert van egy (remélhetőleg az maradt) gyors pilótájuk aki ha kell akkor segíti a másikat.
-
Peat;)
veterán
válasz #70869248 #2217 üzenetére
A magyar nyelvtanról nem fogok vitatkozni, ha a jelentéstartalmat nézzük akkor ütötte a kettő egymást. Azt egy szóval nem vitattam hogy nem érdemli meg a jelenlegi kiemelt szerepet, ami egyben teher is.
A másikhoz meg annyit hogy te vagy az egyik 50 körüli % egy tagja én meg a másiké. Alonsora kenni hogy ő cseszte el, az mindenképp sántít, az én verziómban legalább megoszlik a felelősség...csak én a másik félre rakom a nagyobb súlyt.
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #2296 üzenetére
Szerintem sokkal inkább üzleti (~pénz) okok miatt kellett távoznia, ezért én nem tartom ezt akkora kudarcnak. Nem véletlenül marad a Santander a McLaren szponzora is. Ráadásul a McLaren-nél tudják hogy kb 2 címet bukott el Raikkonen az autójuk miatt és ezt Norbi is elmondta már. Ismerős szakemberekben sem lesz hiány, már feljebb említettem hogy elég sanszos hogy megkaphatja a régi versenymérnökét. A Ferrari-k legyőzése pedig biztosan jókora plusz motivációt fog számára jelenteni.
hunnylander: Itt miért ekkora a pitwall? Ja és ha már Jenson puttony akkor:
Cro-Magnon rulz
-Mike-: Kubica = keselyűfióka
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #2308 üzenetére
Nem kéne elfelejteni hogy a pénz mindenek felett áll. Ergo ha nem jött volna a Santander akkor nem bontottak volna szerződést sem.
"Massa-t is elküldhették volna a Santander-re hivatkozva, mégis Kimi-t küldték el."
Brazília baromi nagy piac a Santander-nek, arról nem is beszélve hogy elég nagy genyóság lett volna elküldeni egy sérült versenyzőt. Na meg ahogy már hunnylander is írta Massa családtag. Raikkonen nem illett és szvsz ezért nem is tudott beilleszkedni teljes mértékben a Ferrari családba. Persze biztos lazább volt az élete mint anno Ron papával a McLaren-nél és talán ezért lehet hogy ő jobban is érezte magát, de néha pont ezért nem is tudott mindent kihozni magából és az autóból. Legalábbis én ezt gondolom.
Raikkonen is elbukott a McLaren-nel két VB-t és ez leginkább technikai hibákra vezethető vissza.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Aktív témák
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- További aktív témák...
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
- Hisense 50A6BG 4k Smart TV!50"/4k/DOLBY VISION/10bit/Game Mode/ALLM/Beszámítás!
- Dell S2421HN Full HD Led Monitor! 24"/1920x1080/IPS/75hz/Freesync/Fehér
- Dell S2721DS 2k Monitor!27"/IPS/2560x1440/75hz/Freesync-Gsync/Fehér/Beszámítás
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen