Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • #70869248

    törölt tag

    válasz lenox #1681 üzenetére

    Olvasd el még egyszer amit írtam az első reagálásomban, és ne rögtön felhorgadva olvasd.
    Mert én elrendezésről és lökethosszról beszéltem, a 2.4-s motort lehet nyomatékra és lóerőre is hegyezni...az egyiknek az a feltétele hogy pörgős legyen a másiknak hogy nyomatékos. Mindkettőnek van lóerőcsúcsa és nyomatékcsúcsa is..adott cc több hengerre elosztva több lóerőt és kevesebb nyomatékot fog termelni,..még továbbmenve a lökethoszt rövidítve és inkább az átmérőt növelve még további fordulatot és teljesítményt tudsz kinyerni..még továbbfinomítva változó szelepvezérléssel még továbbhangolhatod..továbbmenve..stb, ezeket inkább egy autószerelővel beszéld meg, de gondolom gumisnál sem voltál aki elmondta volna hogy a gumi és az aszfalt miért nem egyforma súrlódással bír....tom, hogy izé..de ez már nekem mindig előjön és mindig jókat vigyorgok rajta :)

    De komolyra, szal nem tudom köszörültél-e már hengerfejből..az már sokat segítene.
    Nekem nem kell vitáznom, illetve szoktam de nem azon a szinten hgoy a széles gumi a súlya miatt tapad jobban :D (sry megen) :) több veterán motort újítottam fel (egy lemezvillásom még van is), van egy épített autóm (Ford coupe és Mercury XR7-s cougar elejével Capri V6-l szerelve), ezek közben vitáztam eleget. :)

Aktív témák