- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Aktív témák
-
Xirtam
veterán
válasz mokus1 #46250 üzenetére
A szabályok olyan változásokon mentek keresztül, hogy nem állnák meg a régi (2004)-es autók a helyüket. Egyrészről minden évben egy autó egy megadott irányt próbál képviselni. Ami az egyik autón jól működik aerodinamikailag a másikon nem fog. Mert minden autó más és más karakterisztikailag. Az FIA a törésteszteket is kiterjesztette, szigorította. Nincs tankolás, hosszabbak a tengelytávok.
3 oldal írhatnék, hogy miért nem. De elég csak megnézni egy 2004-es autót és egy 2012-est.
A 2009 előtti autókat azért nem is érdemes szóba hozni, mert 2009 előtt nem voltak a motorok befagyasztva. 2009 óta sokkal jobban számít az aerodinamika. Ami Luca szemét folyamatosan szúrja. Hiszen még sem fogunk viszont látni egy Suzuki Swift-en szénszálból készült terelőszárnyakat. Másrészről 2009 előtt az FIA nem akart minden évben forradalmat hozni. Mostanában ez pedig a perverziójuk. Évről évre próbálják az egész Formula 1-et megforradalmasítani. Ennek a lassulás a hátránya és, hogy nem képes egy csapat 5 évig dominálni. Azért sincsenek már koraszalkotó megoldások mert a szabálykönyv sokkal jobban megköti a kezüket a fejlesztőknek. Lassan eljutunk odáig, hogy Dalara készít kasznit, motort hoz a Renault és pilótát képeznek egyes régi csapatok . . . .
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Xirtam #46247 üzenetére
A lényeg az, hogy a 2012-es autójuk egy zsákutca. Súlyos alap konstrukciós problémáik vannak egyes részeken. Reménykedek benne, hogy a spanyoloknál egy teljesen új autót láthatunk majd, alapjaiban is áttervezett hátsó résszel(oldaldoboz,diffúzor,kipufogó), és módosított első felfüggesztéssel.
mokus1: Amit írsz, az teljességgel lehetetlen.
giigz: Az RBR visszaesése egyértelműen a befújt diffúzornak tudható be. Az akkori autójuk a nélkül nem versenyképes, mivel a köré lett tervezve a teljes konstrukció.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Motion_Blur
félisten
válasz mokus1 #46250 üzenetére
Áhh, teljesen más a szabályrendszer, más kasztni, gumi, motorok, gumik... nem lehet a múltból meríteni, a tervezőasztalon kell nagyot alkotni meg a szélcsatornában. És újat, már amennyiben ilyen szigorú megkötések mellett lehet.. van pár dolog amit vissza lehet hozni a múltból (pl. 2009-ben a dupla diffúzor is egy részben 2004-ből visszahozott dolog volt, a Ferrari idei első felfüggesztéséről meg nem is beszélve ugye..), de akkora gáz szerintem azért nincs a Ferkánál hogy kukázzák az alapokat. Szimplán csak gyengék.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Xirtam
veterán
Fentebb leírt mondataim között megtalálod a választ. Mivel az autó orrészé lejjebb került változott az autó súlyelosztása és a karakterisztikája. Nincs fújt diffuzor. Az RB7 tökéletesen arra volt építve, a köré lett szabva minden más aero tényezője.
[#46254] Szélcsatorna? Ezek az autók legalábbis az F2012 150 órát volt szélcsatornában. . . többi CFD.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz MPowerPH #46252 üzenetére
Az a baj ezzel az első felfüggesztéssel, hogy súly-elosztásilag teljesen megfogja borítani az autót. De majd úgy is fogok regélni ha tudok valamit. Láttam olyan változást is ahol az autó (bulldozer) formájú orra is változik. Csak ezzel megint az a baj, hogy télen kitaláltak egy irányt. És muszáj azt megbontani. Így tesztek nélkül ez iszonyatosan rizikós. Mert így egy eg y pont becsúszik. De elképzelhető az is, hogy totális FAIL lesz a fejlesztések.
A Májusi teszteken minimum napi 150 kört kellene menni ahhoz, hogy Barcelona-ban lássunk valamit a revízióból.
#46257 Jól beszélsz csak sokat. Egyik kedvenc régi mondásom. Egy szó mint száz, a Ferrari nem először van a béka segge alatt. Nem lehet mindig a trón tetején ülni. Ez elmondható mindenről, mert a világ egyensúlya erről szól. Akik meg ez miatt elpártolnak a gárdától ennyit érnek kb.
[ Szerkesztve ]
-
Zso2
őstag
válasz mokus1 #46250 üzenetére
Igen köszönő viszonyban sincs már az az autó ehhez, az a csomag erre az autora átültetni nem lehetséges. A legjobban befolyásoló tényezők megváltoztak az idióta szabályokkal amik lelassítják az autókat , mindezt a kisebb költségvetés nevében. Ugye azok a kasztnik szabálytalanok lennének már, teljesen más alapokra kellett formálni.
Lesz még elsőhelyen a Ferrari.. nem hiába magasan vezeti a Minden idők cspatstatisztikáit, van tapasztalat ,átéltek már ilyeneket...Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.
-
Zso2
őstag
válasz Xirtam #46256 üzenetére
Láttam olyan változást is ahol az autó (bulldozer) formájú orra is változik
Erről jut eszembe a különös f1-ek
és a kedvencem: Brabham-Alfa
Ezt nevezem diffuzornak quadro
[ Szerkesztve ]
Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.
-
MPowerPH
félisten
válasz Xirtam #46256 üzenetére
Igen... Ellenben ha eredményt akarnak felmutatni, és Alonso alá egy olyan autót akarnak rakni, ami versenyképes, akkor ehhez az autóhoz drasztikusan hozzá kell nyúlni. Nincs leszorító erő, és ahogy néztem az első kerekek sem tapadnak be úgy ahogy kell. Ma is nem egyszer láttam, hogy Alonso hiába fordította a kormányt, a kanyar csúcspontján kicsit lecsúszott az ívről. A végsebesség ma is probléma volt, szintén a leszorító erő hiánya miatt. Ezek sajnos nem alap problémák. Igazából az autó megtankolva jó az 5-6. hely környékére. De amint megkönnyül, használhatatlan lesz, és morbid módon belassul. Lásd im, és lásd most a futam végét. Tankoltan Alonso versenyképes volt, hisz Hamilton -t szorongatta.
Ellenben ez sem elég, mivel ha a VB címet akarnak, akkor sokkal-sokkal több kell. 1s-et kell találni valahol IM-en, futamra meg 0.5s-et.
A drasztikus változásokról pedig tudjuk, hogy két esélyes móka. De mit veszíthetnek? Ha nem próbálják meg, akkor ebben az évben is a középmezőny részei lesznek. Egy Ferrari nem arra hivatott, így nincs veszteni valójuk. Gyűjtöttek már elég adatot az elmúlt 3 futamon, ott a szélcsatorna, nem nulláról kell indulni, mint az év eleji tesztek előtti fejlesztési időszakban.
A Meki tavaly megcsinálta a drasztikus változásokat a tesztek végét követően, az idénynyitó előtt. Nekik még adataik sem nagyon voltak, hogy hol van a probléma, csak sejthették. És részben sikerült, mert stabilan az RBR mögött voltak végig. Ferrari -nak most sokkal könnyebb a helyzete, és az is nyilvánvaló számukra, hol a probléma. Egyszerűen csak bevállalósnak kellene most lenni.mod: Jah, idén a Mekinek nem volt szüksége ormótlan orra, és annyira nem rosszak. Tehát én azon a véleményen vagyok, hogy a többiek kicsit túlvariálták ezt a részt is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tomi0703
őstag
Üdv!
Valaki talált már a Webber- féle repülésről onboard videót?
-
Motion_Blur
félisten
Ismét a Ferrarik hajtották végre a leggyorsabb kerékcseréket: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Xirtam
veterán
válasz Motion_Blur #46262 üzenetére
Jéé és lás csodát mikor? Amikor Hamiltonnal együtt jött ki Alonso. Erre a jó magyar kommentár mit reagált? Hogy most nem voltak képesek olyan gyorsan elvégezni a kerékcserét mint legutóbb. Jééé , hát bizony az ilyen embert karóra kéne húzni.
-
littlelion21
addikt
válasz Motion_Blur #46262 üzenetére
Kova-nál milyen jól dolgoztak mindkétszer
-
Qorthral
őstag
Vettel: "A verseny végére teljesen elkoptak a bal oldali gumijaim. Az autóban ülve annyit tehettem, hogy megpróbáltam állítani a fékbalanszon, és minden egyébbel próbáloztam, hogy megőrizzem épségben az abroncsokat, de az utolsó pár körben már csak arra volt esélyem, hogy Kimi (Räikkönen) előtt maradjak. Szerintem ő pont ugyanezzel a dologgal küzdött, mint én."
Érdekes nyilatkozat, látszik, hogy Vettel álmában sem gondolta volna, hogy nem Kimi Lotusa van mögötte a végén. Mikor megelőzte bizonyára látta a tükörben, hogy mások is elmennek mellette, de eszébe sem jutott, hogy tizenketten...
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
Úgy tűnik Vettel bácsi kocsijából kivették a turbó boost gombot
All→M8
-
MPowerPH
félisten
-
PazsitZ
addikt
saving front tyre. [link]
- http://pazsitz.hu -
-
#65755648
törölt tag
válasz Xirtam #46208 üzenetére
Gyorsabb volt Massánál, de kevesebb mint 1 tizeddel. Az még testvérek közt is SEMMI.
A futam végére is kevesebb mint 5 sec volt Massa hátránya Alonsohoz képest úgy hogy teljesen elbaltázott taktikával versenyeztették szvsz. Az más kérdés hogy mivel még soha nem volt ennyire sűrű a mezőny mint most (ennek köszönhető a viszonylag izgalmas futam és a hosszú "vonatok") így több pilóta is volt köztük a végén. Ennek ellenére erre a konkrét futamra mégsem lehet mondani hogy kimondottan gyenge lett volna Massa. -
Bazeee
All→M8
-
hunnylander
őstag
-
MPowerPH
félisten
válasz hunnylander #46275 üzenetére
Zso2: Akkor Te még nem ismered hunny-t...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Zso2
őstag
válasz hunnylander #46275 üzenetére
lemaradt a smile, vagy csak ilyen bumburnyák Mcgyülölő vagy? Valószínű nem verseny közben csinálták, ez olyan Facebookgyanus kép..
[ Szerkesztve ]
Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.
-
venember83
nagyúr
válasz hunnylander #46275 üzenetére
S ha még kiderül, hogy 16 éven alattiak is...
Zso2: Te se gyakran fordulsz meg és olvasgatsz itt, igaz?
-
IreN!CuS
őstag
válasz hunnylander #46275 üzenetére
Te bumburnyák Mcgyülölő
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Zso2
őstag
válasz venember83 #46278 üzenetére
...de ,viszont nem tartom számon ki hova húz...
(#46279) IreN!CuS ennyire vicces? ..amúgy nem sértésnek ment,de így visszaolvasva odaba....
[ Szerkesztve ]
Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.
-
Sirpi
senior tag
válasz hunnylander #46275 üzenetére
Mi a problémád? A 3. szabályt nem sértették meg
Hazudnék, ha cáfolnám annak tagadását, hogy ez az ital nem nélkülözi a koffeinmentesség megnemlétének hiányát. Na most akkor van benne koffein, vagy nincs?!
-
proof88
addikt
nem kell szmájli ahhoz, hogy átmenjen a hangsúly
pont hunny-t "lemclarengyűlölőzni" -
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #46275 üzenetére
Ez 2007 vagy 2008?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
Mindegy milyen szurkoló lennék, a 'tiltó piktogramok' elárulják, hogy ez poén és Photoshop. Ilyen piktogramok nem léteznek! Pont azokat a fazonokat ábrázolják, azonos körvonallal, akik ott ülnek. Ilyen nincs a valóságban. Szmájlival csak előre lelőttem volna a poént.
(#46286) Oliverda: Inkább 2008.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
válasz callmeakos #46274 üzenetére
belegondoltam, hogy ha ms csinálta volna ugyanezt, most menne a rapli, hogy ne fotózzák a kocsi alján a csodacsatornájukat
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
McCartman
senior tag
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz Dr. Romano #46291 üzenetére
Ja, de amikor linkelte még a Szujó neve volt a cikkben
Motion: nem is baj, üljenek csak a liftben. Most se volt kint az MTVA Kínában ha jól tudom, WG biztosan nem, és sokkal jobb is volt a közvetítés hangszínvonala. Nem voltak a beszűrődő hangok, végre azt hallottam ami a képen van
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
McCartman
senior tag
válasz Dr. Romano #46291 üzenetére
lol
jaja amikor linkeltem akkor még Szujó neve szerepelt benne , időközben betojt a druszám és a nőket küldi maga helyett a frontvonalba?@Motion_Blur: most találkoztál először ilyen alkotással?
Felteszem ők is a Burnt preferálják a RedBull ellenében.
[ Szerkesztve ]
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
JColee
őstag
válasz Motion_Blur #46292 üzenetére
De annyian nem is férnek be.
-
Zso2
őstag
Elég nagy vakmerőség és hülyeség ilyennek kitenni a pilóták életét, mert ez a dolog nem vicc kategória... Ecclestone csak a pénzt hajkurássza mással nem is törődik...
Tragédia is lehet, ezért az 1 futamért nem kéne kockáztatni , mert ugye Ecclestone avval,hogy nem halasztja el a futamot rákényszeríti a csapatokat akik nem is mennének...[ Szerkesztve ]
Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.
-
-
Zso2
őstag
válasz venember83 #46298 üzenetére
Nem véletlen jönnek különböző képek ,hírek annak ellenére, hogy szépíteni akarják....
Nem tudom te hol élsz, de itt is volt már linkelve hír, vagy nézz körűl különböző oldalakon,akár f1-es oldalakon is.Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.
Aktív témák
- E-roller topik
- Apple notebookok
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Okos Otthon / Smart Home
- Kupon kunyeráló
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Windows 8 / 8.1
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...