- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
Aktív témák
-
Ijk
nagyúr
Hát igazán kíváncsi leszek a következő szezonra. Egyrészt, hogy a McLarennek vagy a Ferrarinak sikerül erősebb kocsit összetákolni, szóval a csapatok közül ki jön ki jobban, ill. a csapaton belüli harcokra is. Hamilton már elverte Alonsot és Massa is elverte Kimit csapaton belül.
Remélem Kimi lesz jövőre a bajnok részben mert neki szurkolok, részben mert szeretném látni Domenicali és Montemezolo arcát/人◕ ‿‿ ◕人\
-
D@ni88
addikt
válasz Motion_Blur #2249 üzenetére
Kimiért még lehet
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #2249 üzenetére
Óóó...nem lesz ő szomorú ha majd ismét beteszi a lábát a Paragon-ba. Olyan lesz mintha haza menne. Whitmars és Norbi is kedveli na meg mostmár végre kaphat egy atom megbízható autót (és motort). Meg lehet hogy saját kis jégkrémes fagyója is lesz.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Ijk
nagyúr
Mellesleg ha mégis visszavetetik jövőre a McLaren motorteljesítményét tuti agyvérzést kapok.
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
hunnylander
őstag
Nem úgy van az. Az csak egy javaslat volt tárgyalás kezdésére a csapatok között a témában. A dolgot a FOTA motor munkacsoportja fogja intézni. És különben se csak a Mercedest érintené, és az engedélyük, szándékuk nélkül meg se történhetne.
Q. (Ralf Bach – R & B) When the engines were frozen two years ago, everybody thought it was maybe the right thing to do. When Renault was allowed last year to maybe make the engine a little bit better, I thought OK, maybe they were so far away from the competition that they should be allowed to do it. But now I don't understand anything anymore. Do you think it's Formula 1 when Mercedes is forced to reduce the power of the engine, because they maybe have the best engine? Is this Formula 1 for people and spectators anymore?
SDomenicali: First of all, no one has said that the Mercedes engine has to be re-tuned.
NHaug: If you read the (FIA) press release this is not the case. I think maybe you should go through it once more. It is written very conditionally but it doesn't speak about Mercedes at all. It's not a Mercedes issue. It is just a general issue.SD: We can discuss if freezing everything in Formula 1 is correct or not but this is a decision that once again went in the direction of trying to reduce the cost of Formula 1. I think that, as an engine manufacturer, we have done a lot in order to reduce the cost for customers, in order to make sure that we were able to come and be on the grid in Formula 1 and I think this is due to FOTA and to the effort that the manufacturers made altogether. Then, if this is correct or not, I would say that's a question that is difficult to answer. The opposite answer can be that if that was not the case, if we were here with the things that we have on the grid, question mark; we don't know. But on the other subject, I cannot really answer because it's not the specific issue that was discussed in the FIA. There is an engine working group that will deal with the engine situation, that will be discussed and we will discuss it within the group as always and see what the situation is but nothing more than that.
MTheissen: Even as an engine guy I have supported the homologation because almost everything that we have achieved in the past two or three years in terms of cost reduction came from the engine side, through homologation and the extension of engine life, so that was certainly a very important and positive step. As you said before, we had the discussion a year ago about the Renault engine. It was dealt with within the engine working group and we came to a conclusion between the engine manufacturers that if there was a situation like this again, it should be dealt with in the same away again, and we would see what the outcome was.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Peat;)
veterán
Gyakorlatilag kirúgták Kimit, persze lehet "közös megegyezésnek" is nevezni, amit a főnökök kezdeményeztek és Kimi idáig nem akart elfogadni... de lehet ezzel jár jobban. De azt megnézem hogyan fogja segíteni Hamiltont, max az utolsó futamon, addig kizárt.
Ferrari meg nagy kakiban lehet, hogy már leállították az autó fejlesztést és nulláról indulnak. Pár futam óta Force India szint vagy még az sem a Ferrari, csak Kimi tudáskülönbsége enyhítette a dolgot. Olyan lentről meg nehéz felállni.
Motion: Ezért jó annak aki pilótának szurkol és nem csapatnak. Bárhogy is nézem Ferrari nagy patkány volt most.
-
Peat;)
veterán
válasz #70869248 #2217 üzenetére
A magyar nyelvtanról nem fogok vitatkozni, ha a jelentéstartalmat nézzük akkor ütötte a kettő egymást. Azt egy szóval nem vitattam hogy nem érdemli meg a jelenlegi kiemelt szerepet, ami egyben teher is.
A másikhoz meg annyit hogy te vagy az egyik 50 körüli % egy tagja én meg a másiké. Alonsora kenni hogy ő cseszte el, az mindenképp sántít, az én verziómban legalább megoszlik a felelősség...csak én a másik félre rakom a nagyobb súlyt.
-
aesir
veterán
válasz -XadAnuX+ #2256 üzenetére
Én szeretek hazardírozni
Úgy gondolom, hogy Hamilton formája jobb, motiváltsága sokkal erősebb, jobban ismeri az autót mert rá van fejlesztve (a jövő évi is így lesz) és a stílusa is gyökeresen ellenkezője Raikkonenének, így a finnek nem sok esélyt adok a jövő szezonra a McLarennél. Teljesen igazat adok b-typenak abban, hogy Raikkonen és Button stílusa áll a legközelebb egymáshoz (és Fisichella, de ő ebben a partiban nem játszik), tehát rájuk lenne érdemes kocsit fejleszteni egy csapatban, Hamiltonnak meg inkább olyan csapattárs kellene akinek a stílusa az övéhez hasonlít, mint pl. Liuzzi. Vito képes villantani is, de Hamilton támogatása sem lenne neki probléma. Szóval két ellenkező stílusra kocsit fejleszteni nem éppen egyszerű, nagyon hamar el kell jönnie annak a pillanatnak amikor az egyiket mindenképpen előnybe kell helyezni a másikkal szemben, mert különben ugranak az eredmények. Ez az ember a McLarennél pedig évek óta Hamilton és ő is marad. Nyilván nem fognak egy ellenkező koncepciójú autót elkezdeni fejleszteni rengeteg pénzért valós tesztek nélkül.
Ettől persze még lehet mondani a sajtónak hogy "nálunk nincs 1. számú versenyző", meg "mindkét pilótánk ugyanazt a támogatást kapja", de ez csak a tömegnek szól, egyáltalán nem igaz. Egyik csapatnál sem igaz, legfeljebb a sereghajtóknál.Van saját életem...
-
Oliverda
félisten
Nem hiszem hogy minden áron kitették volna, egyszerűen most szinte minden együtt állt ahhoz hogy Alonso 1 évvel korábban érkezzen. Santander, gyengélkedő Renault, Renault botrány. Na meg ott volt még ez is:
Raikkonen már azzal is többet segíthet Hamilton-nak ha legalább a közelében lesz és nem nyóc' hellyel hátrébb. Bár nem mintha Hamilton tavalyi VB címéhez Kova olyan sok segítséget nyújtott volna.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Peat;)
veterán
válasz Oliverda #2261 üzenetére
Kimi nem egy pályán biztos vagyok benne hogy elverheti Hamiltont. Illetve Kimi ha Hamilton elől rajtol (és nem kell előzni akkor nem az a kaliber hogy mögé esne vissza, hiszen vezet mint egy precíz gép. Szóval jövőre hogy nincs tankolás, meg jön új időmérő..hát netmom, anno amikor sok kört mehettek Kimit tartották a legjobb időmérősnek, szerintem nem elképzelhetetlen hogy előtte végez itt ott, pl Spa ugyebár. Azt elismerem hogy mindenképp izgalmat ad a Mclaren döntése nekünk, már ha odamegy Kimi, most a Toyotával is összefüggésbe hozták. Hamilton-Mclaren párostól úgy néz ki még az Iceman is tarthat.
-
P00By
nagyúr
Fel is hívtam anyámat. Teljesen kivan
"Rohadt Hamilton mellé ne mennyen má..." -
Oliverda
félisten
Szerinted 2007-2008-2009 években kire épített inkább a Ferrari?
Amúgy szvsz ha valahol akkor a McLaren-nél pontosan ismerik a vezetési stílusát. Talán sikerülhet egy olyan középutat eltalálni a jövő évi autóval amit majd később jól be lehet állítani mindkét pilótára. Másrészt valamennyire ez fordítva is működhet tehát a pilóta is tud alkalmazkodni, sőt kell is. Talán tavaly nyilatkozott Kubica hogy nagyban változtatni kellett a vezetési stílusán hogy mindent ki tudjon hozni az autóból.
Peat: A Toyota-nál még a költségvetés sem tiszta tehát én azt kihúznám. Arról nem is beszélve hogyha Raikkonen még nyerni szeretne akkor talán inkább a McLaren felé kellene közelítsen. Már valamiféle szándéknyilatkozatról is lehetett hallani ami akkor lép életbe ha már felbontotta Ferrari-s szerződését.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
MODERÁTOR
Egyetértek azokkal, akik azt mondják, hogy nagy eséllyel lesz olyan futam, ahol elkeni Kimi Hamiltont. Igaz mostanában nagyon "beleült" a dolgokba, de azért nemhiszem, hogy egyszerűen csak feladná a dolgot és el kanalazna Hami mögött..
Sajnálom, hogy elment a Ferraritól. Alonso nem volt nagy kedvencem sosem, bár mostanában már egész megkedveltem, ennek ellenére ugrálni azért nem fogok, hogy a Ferrarihoz jön. meg emiatt Massa-t sem írnám le. Ha vissza tud ugrani a balesete előtti formájába, én azért kétlem, hogy erős hátrányban, vagy egyáltalán hátrányban lenne Alonsohoz képest(most itt nem a csapati támogatásra, hanem a pilótai tudásra gondolok, bár a csapattól is nagy genyóság lenne ha rögtön az újonnan érkezőt tennék előnyös helyzetbe). Szvsz lesz ott csata kettejük között, ugyan ugy ahogy a McLarennél is, ha tényleg odamegy Kimi.Azt meg megint nem mondanám, hogy a Ferrarit tutira lenyomja jövőre a McLaren. Azért a ferrarisok sem felejtettek el autót építeni, az ideit elcseszték, az tény, de máskor is akadt már, hogy egy év nem ugy jött ki ahogy szerették volna, aztán mégis jöttek még a VB címek... szóval én azt mondom, ez majd jövőre kiderül.
P00By:
Everybody lies.
-
aesir
veterán
válasz Oliverda #2267 üzenetére
Bármennyire is szerettem volna, Schumi után sem hosszútávon érvényesülő koncepciót, sem jó döntéseket nem nagyon láttam a Ferrarinál. Valahogy olyan volt a helyzet, mintha minden váratlan történésre a legrosszabat reagálták volna. Ennek természetesen semmi köze sem Raikkonenhez sem Massahoz, de egy igazán karizmatikus pilóta össze tudná rántani a csapatot, és Alonso ilyen. Nem elég hogy valaki gyors mint Massa vagy sztár mint Raikkonen, ehhez több kell. Elment Todt, még előtte elment Brawn, elment Schumi, valójában elment mindenki aki meg tudta volna mondani hogy mit KELL csinálni. Azt látom, hogy Montezemolo próbálja betölteni azt az űrt, amit Domenicali nem tud. A sikerkorszakban Luca közel sem volt ilyen helyzetbe kényszerülve. A Ferrari lendkereke eddig hajtotta az istállót, de most megállt. Ezt végre helyesen ismerték fel a csapatnál, le is álltak az idei autó fejlesztésével, ami az utolsó 3 év legjobb stratégiai döntése volt. Szerintem.
Van saját életem...
-
Ijk
nagyúr
"de egy igazán karizmatikus pilóta össze tudná rántani a csapatot, és Alonso ilyen"
Jól összerántotta a McLarent és most a Renaultot is. Ha olyan jó pilóta és annyira kiváló a fejlesztésekben is, hogy lehet, hogy sehol nincs a rönyóval? Félre ne értsd, én elismerem Alonso tehetségét, de az ő személyes jelenlététől nem fog még egy csapat tökéletesen működni.[ Szerkesztve ]
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
aesir
veterán
Javíts ki ha tévednék, de nekem úgy rémlik hogy Alonso 2x világbajnok a Renaulttal.
Azt gondolom és lényegileg azt is írtam, hogy egy olyan valaki HIÁNYZIK csak a csapatból, aki meg tudja mondani mit és hogyan. Alonso meg ilyen. Mindemellett nem állítottam azt hogy Alonsoval a Ferrari azonnal világbajnok lesz, mert a jövőről tényként vitatkozni szerintem merő hülyeség.
Van saját életem...
-
stvnppp
senior tag
Azért megvédeném a Ferrarit...
Az előző évben a Mclarennel harcolt végsőkig, és nem azért, mert elmentek a NAGY nevek. A mostaniak mellettük nőttek fel, tőlük tanultak, vannak hibáik, de majd ha több tapasztalatuk lesz, akkor nem lesz.
Nézd meg a Mclarent, hol voltak év elején, kb ugyanott, ahol a Ferrari, és Szingapúr előtt kb ugyanott tartottak, 1-1 győzelem, a Mclaren mondjuk gyorsabb volt, csak nem hozta úgy az eredményt, mint a Ferrari. Tudom, hogy Hamilton 2t nyert a Szingapúrival, de ennél az összehasonlításnál ez most nem lényeg, mert ők még oda vittek egy csomagot, és az volt az utolsó nekik is idénre.
Majd jövőre, mikor már tényleg "egyenlőek" lesznek a feltételek, akkor majd megmutatkozik, hogy azért még ők a topcsapatok. -
proof88
addikt
válasz Oliverda #2261 üzenetére
mondjuk ezt a videót már korábban sem értettem, én nem tudnám elképzelni magamat úgy, hogy egy másik férfi buksiját megsimogatom meg az arcát és mosolygok hozzá, az olyan buzis... lehet, hogy az az idősebb figura, akiről Briatore beszélt, hogy ki is kellett tiltani a hétvégékről, az pont Montezemolo... azért láttam utoljára Törökországban futamon. Aztán nagyon bepöccent, hogy eltiltották, ezért mondta is az ágyasának, hogy na, akkor tálaljon ki, mi is folyik a Renault-nál.
-
Spica
csendes tag
Nem túl szép, ahogy most Kimit - sztem szó szerint kirúgták - elengedték, közös megegyezéssel. De azért némiképp enyhitendő a Ferrari bűnét hozzátenném, hogy mint MSC utód igazolták le (McLarenes éveit tekintve nem alaptalanul). Aztán kiderült, hogy Schumachernek Schumacher.... csak Ralf . Nem igazán jött be a számításuk. Azt, hogy Massa elveri, legmerészebb álmaimban nem gondoltam volna. Ok, VB győztes, de azt inkább nyerte (szerencsével, nagyon sok szerencsével), mint megszerezte.
Szóval a Ferrari patkány, Kimi meg kutya.Minden tiszteletem Kimié, mert nagyon jó pilóta, de a zsenialitását az ezüst nyílban hagyta.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz Motion_Blur #2249 üzenetére
Érdekes ilyet olvasni egy magát Ferrari szurkolónak valló egyéntől. Csak mi lesz ha megunod a kedvencek váltogatását...
Peat;) - Patkány? Kapott pár évet, de nem volt képes bizonyítani, senki se rúgta seggbe, nem b@szogatták, hogy változtasson életstílust, hagyták, hátha lesz valami. Aztán az utóbbi két éve pedig nem élcsapathoz méltó volt, kap egy valag pénzt meg szabadságot, aztán az ő dolga, mit kezd ezekkel.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Alonso és Massa érdekes egy páros lesz.
-
Motion_Blur
félisten
válasz venember83 #2279 üzenetére
Mindig is a Mester marad az etalon, ezen nem változtat semmi. Rajta kívül csak Kiminek tudtam drukkolni. Nem tudom ebben mi a váltogatás..
A Domenicali féle Ferraritól meg Enzo forog a sírjában..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Ijk
nagyúr
Kétszer világbajnok lett a Renaulttal, kiváló pilóta, és szemérmetlenül küzd a pályán, ezek tények ezzel nem is vitatkozom. Viszont Alonsoval valahogy mindig ott kötünk ki, hogy mennyire segít a fejlesztésekben (annak ellenére, hogy nem tesztelhetnek), és mennyire összehozza a csapatot, vagyis milyen sokat számít a versenyen kívüli munkája. Szóval mi lesz ha átmegy a Ferrarihoz? Ha ő lesz ott, akkor majd nem cseszik el a boxkiállásokat? Nem szúrják el a taktikát? Az ő jelenlétével fognak tudni összerakni egy vb győztes kocsit? Majd ő rúgatja ki Dominecalit, amit pár hónapja a fórumozók többsége meglépett volna?
Persze én sem tudok semmit a belső dolgokról mint ahogy ti sem, nyilván van jelentősége mit munkálkodik egy pilóta versenyen kívül. De nem mérnökök, az autó legvégső beállításában tudnak segíteni, ha szar egy konstrukció nem tudnak mit tenni. Jelenleg a Ferrari teljesítménye középmezőny, ezen ő sem tudna változtatni. 2007-ben a mezőny legjobb autója volt alatta mégis csak harmadik helyre futotta, csapaton belül egy újonc verte meg. Két éve szenved a Renaultnál és nemhogy előrébb jutottak volna, idén még rosszabbul szerepelnek. Van ilyen, ezek a dolgok nem csorbítanak a 2 vb címén. Csak azt ne várjátok már tőle, hogy pont az ő jelenlétével fog megtörténni a Ferrarinál a csoda.Aki meg még mindig azon lovagol, hogy Kimi bemákolta a 2007-es vb-t annak üzenem, hogy nagyon sok vb címet ki lehetne elemezni, ki hogyan nyerte meg kizárólag "szerencsével".
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
Motion_Blur
félisten
"Aki meg még mindig azon lovagol, hogy Kimi bemákolta a 2007-es vb-t annak üzenem, hogy nagyon sok vb címet ki lehetne elemezni, ki hogyan nyerte meg kizárólag "szerencsével"."
Lásd: idei év...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Iron Funeral
őstag
válasz Motion_Blur #2249 üzenetére
Nyaó egyet kell hogy értsek veled
Azért Rai csak kap egy jó csapatot, mondjuk egy (Mercedes által tolt) Brawn jó is lenne, persze, most hirtelen a McLaren sem lenne rossz
Fentebb arra gondoltam, hogy felépül-e rendesen Massa, vagy valaki mást kell beültetniWhich Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #2285 üzenetére
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Motion_Blur
félisten
Most nézem az statsf1.com-ot, 41 befejezett versenyből álló sorozat szakadt meg Monzában Heidfeld számára.
Örökranglista:
1 HEIDFELD Nick France 2007 - Italy 2009 -41-
2 ROSBERG Nico Canada 2008 - Singapore 2009 -26-
3 SCHUMACHER Michael Hungary 2001 - Malaysia 2003 -24-[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
venember83
nagyúr
válasz Motion_Blur #2281 üzenetére
Igen, forog, de ez van, a szurkolók nem tehetnek semmit.
A Ferrari emléktárgyaidról következtettem, hogy inkább Ferrari-drukker vagy, nem egy adott pilótának szurkolsz, ezek szerint tévedtem.
-
D@ni88
addikt
válasz venember83 #2288 üzenetére
hát azért ott van az Iceman-es tetkó
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
Liuzzi érdekes felvetés..el is gondolkodtam rajta, és van is min elgondolkodni. A legnagyobb baj az hogy nem illik bele a McLaren képbe szvsz. Nehezen tudnám körvonalazni mi is az a 'McLaren kép', de érzem hogy Liuzzi-nak sokat kellene változnia, vagy piszok meggyőzően kellene teljesítenie hogy odajusson.
-
puttputt
őstag
f1csatorna.hu:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
-
aesir
veterán
Csak ide lyukadunk ki végül, még mindig azt nehezményezed hogy szerintem Raikkonen "bemákolta" a VB-címet, pedig elég régóta egy szóval sem említettem ilyent. Ezért, már ne is haragudj, nem tudom komolyan venni a hozzászólásod többi -figyelemelterelő- részét
Van saját életem...
-
AMD Power
titán
Szerintem LH elfogja kicsit páholni Kimit jövőre...
-
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #2267 üzenetére
Az a helyzet hogy a McLaren-nél már van egy versenyző akiben hisznek.
Valhol ezt érezném Kimi problémájának is, hogy a Ferrari-nál nem hittek benne, és ezt én nem a Ferrari hibájának tudom be.
Kimi nagyon jó versenyző sztem, és minden amit tud most is benne van...ezért lesz kemény ellenfél csapaton belül amennyiben visszajön a McLaren-hez. Időmérőn Kovalainen is jó, de Kimi futamon is gyors és mindent tud ami egy futamgyőzelemhez kell.
Viszont a McLaren neki rizikó. Egyszer már elment onnan és ez, bár szivesen várják, ott van a fejekben. ...és mellé a mostani eset is, hogy eljön a Ferrari-tól idő előtt, az mindenképpen egy kudarchelyzet.
Könnyen előfordulhat az, hogy visszatérve látni fogja hogy nem ő középpont az emberek (McLaren) fejében, és ha Hamilton esetleg(!) elveri az első futamokon, akkor Kimi fejben feladja.
Egy jó versenyző nem könnyen megy tönkre, és Kimi jó csapatoknál volt és van, tehát elég megéreznie egy jól beállított autót hogy egy versenyen tökéletes formában versenyezzen,..de a világbajnokságért kűzdeni az egy hosszabb távú dolog.
Meg tudja verni Hamilton-t sztem, de ahoz kell mellé egy szakember aki, ha az elején nem megy jól, akkor Kimi nyelvén elmagyarázza hogy nincs lejtő.
Mindent tud ami ahoz kell hogy a pályán megnyerje a versenyeket, Alonso-val szemben, Hamilton-nal szemben.
De én a helyében a Brawn-hoz mennék, ott van Ross Brawn aki sztem jót tenne Kimi-nek, a motor adott, és a szabályok sem fognak nagyot változni...tehát ha pénz van (márpedig VB-t fognak nyerni) akkor a Brawn jövőre is ott lesz.A McLaren-nél könnyebben statisztálnak neki ahoz hogy szépen levezesse a pályafutását, mert van még egy vasuk a tűzben. ..és az szvsz egy merő hülyeség lenne, mert Kimi-nek még egyáltalán nem kellene a visszavonulással foglalkoznia.
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #2290 üzenetére
Elképzelem azt a ruhabeszerzést. Egy megbízott elugrott Sanghajba, mivel úgyis 'útba esett Japán felé', és a kikötőben vett egy bálányi melegítőruházatot a tízezernyi nagykereskedő egyikétől. Occó volt.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest