- Poco X6 Pro - ötös alá
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Aktív témák
-
RedWing
aktív tag
válasz Oliverda #2146 üzenetére
Én is ezt szeretném. Sőt, Bari nyerje a VB-t, vonuljon vissza a csúcson és Rosberg mennyen Button mellé a Brawn-ba.
Mivel Kimi egész pályafutása során jól kijött a csapattársaival, szerintem az ő részéről nem lesz gond. Lewis hozzá állásán fog múlni a dolog.
Viszont a Ferkánál lehetnek belharcok!Egy mérnökkel vitatkozni olyan, mint bírkózni egy disznóval a sárban. Néhány óra elteltével rájössz, ő élvezi!
-
lenox
veterán
válasz Oliverda #2146 üzenetére
Szerintem Fisi es a Hecceres kizart, hogy jovore allando pilota legyen, ugyhogy ha Massa meg nem lesz elegge formaban, amire azert van esely, akkor kell meg egy nev. Mikor is lesz Massa gokartozasa? Utoljara mintha novemberre mondta volna, addig nem lesz vegleges felallas, de lehet, hogy meg akkor sem. Alfonz - Maszat es Hami - Kimi az szuper izgalmas lenne (legalabbis az ev elejen, ha esetleg kesobb kiderul, hogy valaki nagyon veri a csapattarsat).
Meg egy Alfonz - Vili paros lenne vicces .
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #2150 üzenetére
hátja.
..ez a Brawn dolog viszont egyre neccesebb...nálam az egyik leggázabb VB cím lesz ha ez így marad.
Ráadásul Rubinho jobb mint Button szvsz, nagyon nincs rendben...az oké hogy a Brawn behúzza, ez a dolguk. De valamit még kellene villantani a végére hogy ez a VB cím okés legyen. -
#70869248
törölt tag
Tényleg szép volt Alonso-tól..a teljesítmény is, a nyilatkozat is, és az is hogy Briatore-nak ajánlotta az eredményt.
Kerek perec elmondta hogy nem várt ez a dobogó...nem is tudták volna megcsinálni ha Rosberg és Vettel nem hibázik, de így történt és nagyon helyén kezelte a dolgokat.
Korrekt arc Alonso...nagyon sajnálom hogy nem ő jön a McLaren-hez...mert valszeg a Ferrari-hoz megy. Nagy ellenfél és egyben komoly segítség is lenne.A másik hülyeség a közvetítőinktől ez az Alonso-Hamilton 'nemjóviszony' hegesztése. Alonso még a pályán is kiintett Hamilton-nak és amikor hárman voltak az volt az első dolga hogy kezet nyújtott,..de még a dobogón is meglocsolta....ha már ott tartunk akkor sztem Hamilton és Glock közt hidegebb volt a légkör. De köztük nincs is, és nem is nagyon volt kapcsolat...nem voltak egy csapatban, és egy fél idényt húztak le a Gp2-ben együtt.
Semmi látható probléma nincs Hamilton és Alonso között, nem ugranak egymás nyakába mint Rosberg-Hamilton, nem vigyorognak mint Hamilton-Sutil..de nincs itt semmi gáz.
Sajnálom hogy nem lesznek együtt. Alonso jó arc kezd lenni, a pályán is nagyon jó...és Hamilton tanulhatna még tőle egy és mást. -
wildrain
addikt
válasz #70869248 #2153 üzenetére
Én sosem éreztem úgy, hogy egy vb cím akkor okés, ha a versenyző vagy a csapat az utolsó futamokon versenyképes. Az évet egészében kell értékelni. Ha utólag összekeverjük a versenyeket az eredményeikkel együtt, akkor továbbra is azt látjuk, hogy Button a többiekhez képest fölényesen vezet a győzelmek számával. Mindenkinek ott volt a lehetőség, hogy év elején jobb legyen a Brawnnál, de nem tették.
És különben is: amíg Vetteléktől ilyen hibákat látunk (pilóta/műszaki) az év hajrájában, addig Button és a Brawn teljesítménye sem tűnik olyan rossznak. Ismét azt mondhatom, hogy megvolt a lehetőségük arra, hogy kihasználják Button idény közepi megtorpanását, de nem tették. -
#70869248
törölt tag
Bejött Alonso és az első mozdulattal kezet fogtak..Hamilton és Glock jöttek be elsőnek..még néztem is hogy Hamilton miért nem ül Glock mellé, valhogy olyan látványos volt hogy 3 szék elrendezésben a két szélsőre ültek
De végül is vigyorogtak ők is, Alonso meg bejött aztán az első lökettel kezet nyújtott Lewis-nak. A többire nem nagyon emlékszem, erre is azért mert ekkor kezdte el Czollner az Alonso-Hamilton nincsenek jóban-t, és fel is szaladt a szemöldököm hogy ezt most miért is.. -
-Mike-
addikt
válasz #70869248 #2159 üzenetére
Azért nem ült le Glock mellé, mert akkor még Timo nem a szélső széken ült hanem annak a szélén/tetején és nem akart tolakodni Lewis így arréb ment. Alonso meg majdnem ráült Glock sapkájára. Most akkor ezt is kitárgyaltuk.)) Czolner sajnos sokszor átmegy bulvárba és kezd még gagyibbnak hatni, mint Palik "beakasztotta a húskampót" László.
-
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #2158 üzenetére
Nem..nem azzal van a baj hogy Button behullámzott, Rubinho és Button öszehasonlításban talán.
Itt az zavar hogy behintették a KERS-t amivel aztán mindenki elkezdett foglalkozni, és már tavaly is nyílvánvaló volt hogy a kiscsapatok nem igen lesznek versenyképesek a pénz miatt, kivéve ha a vásárolt motorjukhoz megkapják. Ellenben azok akik bírták pénzzel azok bele is ölték. A McLaren és a Ferrari pláne hisz ők, és a drukkerik is, kiemeltként kezelik a másikat.
Majd jött hogy nem mindenkinek kell beszerelni és a súlyhatár is marad, és még teszttilalom van. ...és akkor még a diffúzor ügy, amiről meggyőződésem hogy pl. a Ferrari-nál elkaszálták volna, és uígy a McLaren-nél is. De a 'kis pénz (is lehet) nagy foci' elképzelésbe pont bepasszolt.A Ferrari és a McLaren sem felejtett el autót készíteni, és ha ők a tavalyi formában állnak rajthoz akkor ez az idény messze nem ilyen....azért itt valami nagyon nem klappol ám.
...és még így, a tesztilalom ellenére is felálltak, csak a Ferrari már beáldozza az idei évet, a McLaren meg csinálja, de matematikai esélyük sincs se a gyártók se az egyéni versenyben.
Alakulhatott volna másként is, de mindenképpen az eddig 'eredménytelennek' tünő csapatok közt dőlt el a VB.
Ebből az egész KERS-ből mi lett? a McLaren meg a Ferrari kifejlesztette nekik, és élesben be is tesztelték. Olyan mint a Formula 2...elkezdték nagy dérrel-durral mert szükségük volt rá, aztán hagyják gurulni...lett is egy egészen alacsony színvonalú sorozat olcsóért.Nálam nagyon nem frankó ez az idei VB, és ezért kellene még hogy verjen a Brawn, ...verje meg a McLaren-t akkor is amikor az megint erős...
-
proof88
addikt
válasz #70869248 #2159 üzenetére
De a csúcspont az volt, amikor barátnőm anyukája is elkezdte mondani, hogy hú nincsenek jóban Alonso meg Hamilton... persze ő sem látta, amikor kezet fogtak... ez akkor volt, amikor Gyulám is elkezdte ezt mondani. Hát ezt az nem látta, aki nem akarta látni... szerencsére vissza lehet "tekerni" náluk az adást, gyúhogy másodszorra már látta. De akkor is felhozta, hogy Hamilton egyből felállt, miután Alonso leült.
Nagyon unom már ezt a nincsenek jóban dolgot, mert egyértelmű, hogy Alonsonak nem Hamiltonnal volt baja elsősorban 2007-ben. -
wildrain
addikt
válasz #70869248 #2161 üzenetére
A KERS egy Mosley által feldobott, erőltetett, de aztán a csapatok által is elfogadott cucc, így nem lehet felhozni kifogásként. Egy pillanatig sem volt kötelező a fejlesztése, így akik ezzel foglalkozni kezdtek, csak maguknak köszönhetik a vesződséget. A súlyhatárról azt nyilatkozta Mosley, hogy egyetlen szabályalkotói értekezleten sem jött szóba, hogy emelni kellene. Szerintem a csapatoknak tudniuk kellett volna, hogy gond lesz, ha ez így marad, mégsem szóltak.
Ezek a körülmények mindenki számára egyformák voltak. A lehetőségek ott voltak mindegyik csapatnak, csak egyik így, a másik meg úgy lavírozott közöttük. Szerencse és előrelátás kérdése volt, hogy melyik lesz a kifizetődő.A diffúzor az más tészta, abban én sem vagyok biztos, hogy másik csapattal ugyanez a döntés születik. Mindenesetre az, hogy nem a Brawn volt az egyetlen csapat, amelyik duplafedelest készített már az idény kezdetére, szerintem azt mutatja, hogy nem "bunda" volt a dolog, hanem tényleg kicsit kétértelmű volt a szabály. Azt meg egyébként sem tudjuk biztosra, hogy egyáltalán mennyi volt ennek a cuccnak az előnye, mert lehet, hogy messze nem annyi, amennyivel gyorsabb volt az első versenyeken a Brawn. Ha a duplafedeles egyenlő lett volna a nyerő kártyával, akkor a Williamsnek is ott kellett volna lennie a Brawn nyomában, de nem volt.
Szóval én úgy látom, hogy a feltételek mindenkinek adottak voltak, csak ki így, ki meg amúgy használta ki őket. Jó ez így, ahogy van, Button megérdemelten lesz vb, ha az lesz. Kicsit talán több szerencsével, mint mások, de ez megesik. Rubens szerintem is simán megérdemelné, és kicsit reménykedem benne, hogy a következő futamon Button nulláz egy Barrichello győzelem mellett.
-
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #2165 üzenetére
absz. másként látom.
A KERS hátránya csak az első teszteken lett nyílvánvaló...ahogy a slick mizéria is (maradtak a bordás gumik méreténél, ami aztán detto egyensúlyproblémákat generált). A Brawn se a Honda se a McLaren KERS-ből nem kért, a Red Bull-nak detto nem kellett a Renault KERS-e, ahogy a Force India sem kért a McLaren szerkezetéből.
A fejlődést a McLaren és a Ferrari képviselte, és a Renault hébe-hóba, a sok pénzből hozott cuccuk nem működött és nem tudták eladni sem...vagy beáldozzák vagy megpróbálnak előnyt kovácsolni belöle.
De leírtam már az előbb.., nálam ez egyáltalán nem a mesebeli történet, ahol a Dávidok legyőzték a Góliátokat. -
wildrain
addikt
válasz #70869248 #2166 üzenetére
De azt nem értem, miért úgy adod ezt elő, mintha a McLaren vagy a Ferrari kényszerítve lettek volna arra, hogy fejlesszék a KERS-t. Nem voltak kényszerítve, ez az ő egyéni döntésük volt, hogy megpróbálják. Annyi történt, hogy egy kicsit jobban belenyúltak a szarba.
Olyan ez, mint amikor egy csapat elkezdi fejleszteni a következő évi autójukat. Kigondolnak valamit, hogy mi lesz majd jó, hatékony, aztán vagy az lesz, vagy nem, vagy lesz egy másik csapat, ami még hatékonyabbat tud. Előfordul.Szerintem most a Dávidok legyőzték a Góliátokat, mert a Góliátok nem jól gondolkodtak, a Dávidoknak meg nem volt pénzük a Góliátok útják választani, aztán meg kiderült, hogy így volt a jobb. Nem a Dávidok tehetnek erről, csak így alakult.
-
puttputt
őstag
válasz 7Heads Drago #2118 üzenetére
Bizony! Tényleg egy úriember. Épp azért, mert Alonso maga tudja a legjobban, hogy nélküle (ti. Alonso nélkül) a csapat már sehol sem lenne... úgy épül rá, mint Schumira az egykori Ferrari.
:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
-
Pá
addikt
válasz wildrain #2167 üzenetére
"De azt nem értem, miért úgy adod ezt elő, mintha a McLaren vagy a Ferrari kényszerítve lettek volna arra, hogy fejlesszék a KERS-t. Nem voltak kényszerítve, ez az ő egyéni döntésük volt, hogy megpróbálják. Annyi történt, hogy egy kicsit jobban belenyúltak a szarba."
Én ezt másképp látom, sztem eléggé kibabráltak a Ferkával és a Mekivel.
Amikor Ők kitartottak a KERS mellett, még arról volt szó, hogy jövőre és azután is lesz, ráadásul nagyobb teljesítménnyel stb. Így tudták, hogy nélküle versenyképesebbek lehetnének a szezon elején, de beáldozták azt a későbbi előny érdekében.
MÍg a többi csapat, amikor látta mlyen jól megy a Brawn, Toyota pánikba esett, gyorsan kiszerelte a kocsijából, aztán megszavazta, hogy hagyják inkább a fenébe. Nekem ez kifejezetten ellenszenves és nem is tartom sportszerűnek.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
P00By
nagyúr
-
proof88
addikt
Most alapvetően mi is a helyes gondolkodás a Forma1-ben? Az eltérő pénz mennyiség miatt a megszorítások alkalmazása minden csapatra, így aki tudna, az se tud nagyon elrugaszkodni a hátul lévőktől, mert a szabályok nem teszik lehetővé, VAGY mindenki fejlesszen annyiból, amennyije csak van és csak néhány megszorítás legyen, de egyébként mindenki olyan technikát használ, amilyet akar ?
[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
A jelenlegi, hivatalos jövő évi szabály szerint lehet KERS-t használni, így ha a Ferrarinak meg a McLarennek van annyira fontos, hogy felrúgják miatta a FOTA egységét, akkor nyugodtan használhatják. Tehát ez szintén egy közös döntés volt (az övék is), hogy senki nem fogja használni. Már amennyiben egyáltalán így lesz, mert a Williams még kitart a használata mellett.
Szerintem a BMW-n meg a Renault-n kívül más csapatok sem használták volna az év során, mert magával a fejlesztéssel is le voltak maradva. A Red Bullnak meg ugye nem is lett volna értelme használnia, mert gyorsak voltak nélküle is. Én nem látom ebben a sportszerűtlenséget.
Ja, és azt is tegyük hozzá, hogy a Ferrari is kiszedte volna a cuccot, ha van értelme, de amint azt a próba is mutatta (Kína), nem gyorsultak tőle, viszont elvesztették az előnyeit, így inkább visszatették. -
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #2172 üzenetére
...gondolj bele miért szavazna arról a McLaren hogy ne használhassa a sok pénzén kifejlesztett KERS rendszerét, és mások, akiknek eladhatná, se használják?
A FOTA egység fontos, de ha a McLaren-n és a Ferrari-n múlna biztos hogy lenne KERS, hisz akkor térülne meg a belé fektetett energia.
Nem hiszek a Dávidokban a technikai sportokban...pláne ha az összes Góliát rosszul szerepel....pláne a mai F1-ben.[ Szerkesztve ]
-
Fortissimus
őstag
válasz hunnylander #2143 üzenetére
a futam utani bbc musorban volt riport M.W.-al, az utolso kerdes az volt, h akkor Kimi megy-e a mekihez. termeszetesen nem valaszolt csak vigyorgott mint a tejbetok
''He who controls the spice, controls the universe''.........¡ buenas nochesssssss! Kényes bugyli,komisz kinyírt levágják Boci baja az is itt lett elvág… GIGGITY! Az élet nem habostorta...
-
veterán
válasz Fortissimus #2174 üzenetére
Szerintem a háttérbe rég le vannak osztva a lapok.
Kimi-Mclaren
Alonso-Ferrari
Rosberg-Brawn
Szegény brazil meg visszavonul,ha csak el nem igazol Button valamelyik új csapatba.
Nos a jövö év jól meg lesz keverveduree54
-
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #2178 üzenetére
Teljesen mindegy mennyire tudatosan statisztálnak, vagy nem.
tesztpálya-szélcsatorna-tesztlehetőség, költségvetési korlát..stb. Közben a nagycsapatok adjanak olcsóért motort-váltót.
Egyszerűbb a más zsebéből költeni vagy megvonni, mint mondjuk a televíziós pénzekből megtámogatni a kiscsapatokat...
Majd meglátjuk mi lesz Mosley után.. -
wildrain
addikt
válasz #70869248 #2179 üzenetére
Majd meglátjuk mi lesz Mosley után..
Ha Todt lesz, akkor valószínűleg semmi változás, illetve annyit fűznék még hozzá, hogy a tévés jogdíjak szétosztása Bernie sara volt, nem Mosley-é. Habár az lehet, hogy mint nagy haverok, azért összedolgoztak, amennyire csak lehet. -
őstag
Remélem jövőre jó lesz Lonzi alatt a Ferrari, és elkezdi az alázást.
Ha Massa visszatér, nem sok esélyt jósolok neki, ennyi kihagyás után, meg Alonso alatt van jóval mint pilóta.
Kimit sajnálom, hogy elmegy, jobban örültem volna Alonso-Kimi párosnak a Ferkánál. Már csak azért is mert jóba vannak nagyon.
Remélem Hamilton-nak Kimi odaver a Mercinél majd rendesen.
Go Alonso!!![ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #2184 üzenetére
nemigen mondanám ezt, sőt ezt két oldalról is vitatni lehet.
A tesztilalom nagyon hangsúlyossá tette a kiindulási helyzetet, azaz ha valki rádöbbent arra hogy az autója nem müködik, akkor arra is rá kellett döbbenjen hogy ezen nemigen változtathat.
A Renault hiába teszi-veszi a KERS-t, tök mindegy, mert az autó egésszét kellene fejleszteni, de ahoz be kell vetni a fejlesztéseket, ez rizikó...pénteken fejlesztünk, szombaton belöjük a gumikat és állítunk az autón...ebben benne van a csapda hogy az egyik versenyző beáldozódik.Míg azok a csapatok akiknek nem volt egyensúly és/vagy súlyproblémájuk, azok egy más hétvégét teljesítettek, jóval kevesebb dologra kell koncentrálni pénteken, sőt egy egyenesfutási tesztet is jobb hatásfokkal hasznosítanak, hisz valszeg aero-ra készülnek. Egy egyensúlyproblémákkal kűzdő autó fejlesztése egyenesfutási teszten elég nehézséges.
Ott élesben kell fejleszteni és tesztelni, abban jóval nagyobb a kockázat is, simán buknak el jobb eredményeket, buknak el Q3-t..stb.Nagyon is meghatározó volt hogy ki honnan rugaszkodik neki az idénynek, mert elvették a tesztlehetőséget, komolyan lekorlátozták a szélcsatornák használatát..stb.
Nem, a McLaren és a Ferrari nagyon szépen be lett húzva a 'fejlesztés' csövébe, fejlesztettek is és be is bukták az évet.
De nem baj, hurrá van egy jól müködő KERS-ünk, kinek kell olcsóért? Most már akár be is lehetne vetni...de persze ezt is nyomott áron kell adni, mint a motorokat és a váltókat..[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #2189 üzenetére
Továbbra is csak ennyit tudok mondani: a szabályok adottak voltak, mindenkire ugyanazok vonatkoztak/vonatkoznak. Együtt, közös döntések során dolgozták ki őket. A teszttilalmat is együtt találták ki. Nem hinném, hogy nem tudták előre, hogy ez azt jelenti, hogy nem tudnak tesztelni, mert tilos.
Azt, hogy ki hogyan osztja be az erőforrásait, mert az adott évi bajnokságban hol áll, az már egyéni probléma, mindig is az volt.a McLaren és a Ferrari nagyon szépen be lett húzva a 'fejlesztés' csövébe, fejlesztettek is és be is bukták az évet.
Ki mondta nekik, hogy fejlesszenek? A többieknek ki mondta, hogy ne fejlesszenek? Senki. Ez mindenkinek a saját döntése volt. Van, akinek bejött, és van, akinek nem. Általában így szokott ez lenni. -
JJános
addikt
Nézegetem a pda-mon az időjárás progit. Általában be szokott jönni.
Hát Suzukában egész héten esők, viharok várhatóak. Bírnám, ha esős verseny lenne.Vettel behúzná a versenyt? Lehet.
2007-05-06 óta itt!
-
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #2190 üzenetére
Ez így elég kocka szvsz...term. nem rád, hanem a nézőpontra értem.
Az F1 lényege a fejlesztés, visszás ha valki azzal eredményes hogy nem fejleszt.
..egy versenyzőnek is célja hogy minnél jobb legyen, ha egy pályán ki tud hozni többet akkor ki is akarja. Egy csapatnak ha adnak egy fejlesztési lehetőséget akkor ki is akarja használni...De látom hogy ez a vita nem fog sehova vezetni, mert neked tetszik az amit mondasz
van akinek bejött van akinek nem? A Ferrari-nak és a McLaren-nek nem jött be alapvetően...és most itt arról a két csapatról beszélünk akik az elmúlt 10 évből 8-t behúztak, és mindvégig harcban álltak a VB címért.
De a Renault is idevehetjük aki azt a két VB címet behúzta előttük...
Most valhogy egyik sem tudott odaaszagolni sem..de talán igazad lehet ez bármelyikkel megtörténhetett volna.[ Szerkesztve ]
-
puttputt
őstag
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #2192 üzenetére
visszás ha valki azzal eredményes hogy nem fejleszt
Ez azért egy kissé csúsztatás, mert pl. a Brawnra nem igaz, hogy nem fejlesztett, mert két vagy három projektjük is futott egymás mellett, aztán ebből kettőt leállítottak, mert kiderült közben, hogy nem lesz elég jó. Szóval itt nem arról van szó, hogy ők álltak, és malmoztak, megvárták, amíg a nagyok megszívatják magukat, hanem dolgoztak keményen ők is, csak máson. Olyan dolgokon, amivel nagyobbat léptek előre. A Red Bullról ugyanez elmondható.
Előfordul, hogy egy adott irányba fejlesztésre elmegy az erőforrás nagy része, és közben kiderül róla, hogy hibás, és akár kukába lehet vágni egy egész évet. Ehhez képest a Ferrari meg a McLaren nem is bukott olyan nagyot, mert azért volt már ennél nagyobb pofáraesés is.Erről is szól az F1, az erőforrások leghatékonyabb beosztásáról is, nem csak arról, hogy fejlesztenek ezerrel egy irányba, mindegy, hogy mennyit nyernek vele. Azt is nézni kell, hogy mivel lépnek előre nagyobbat.
A KERS is nyilván nagy előrelépés lenne, ha tovább használhatnák, mert jövőre tényleg komoly erőt képviselhetne egy KERS-es autó. De ha leállítják, akkor az ugye a közös döntésük lesz, ahogy azt már tárgyaltuk is.Ja, és hogy előbbre is lépjünk: Mik lettek volna a helyes döntések/történések szerinted?
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #2194 üzenetére
Az kapásból hogy megemelik a minimum súlyhatárt. Az detto hogy nem változtatnak a 2008-as hátsó szárnyon
(ez csak félig objektív mert sztem qva ronda ).
...Mert ez így 'kicsit' sok a slick-l meg a tesztilalommal együtt.Az meg hogy jövőre kukázhatják az meg egy vicc, ...persze ők is megszavazták. De ha megbontják a FOTA egységet akkor meg az a baj, mert ugye ki is lehet lépni.
A FOTA ezért nehéz ügy, mert nem elég hogy társasház, még olyanok is laknak benne akik jobbak akarnak lenni mindenki másnál, és folyton a másik ablakát lesik.
Be kell nyelni a többség érdekében, mert a Brawn, a Red Bull, a Force India miért akarná a KERS-t jövőre? A Renault és a Toyota meg ki tudja még hol lesz.
Nem gáz benyelik ők ezt is, kifejlesztették a KERS-t, aztán majd valahogy átültetik az utcaiba..vagy mittomén, jövőre meg odaállnak teljes mellel megint.
De ebben az évben csúnyán be lettek hintáztatva, ...még mázli hogy a szezon kezdésekor beeröltetett éremrendszert meg tudták vétózni mert Button már most bajnok lenne.[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
Alonso távozásához még egy hír: Massa tesztelt, bár csak 6 kör erejéig az eső miatt, mondjuk azt igazán leírhatták volna, hogy mivel tette ezt
szerk.: azért jó lenne, ha száraz része is lenne a hétvégének, csak áradozok azokról a gyors kanyarkombinációkról, azokat szeretném száraz körülmények között is látni, aztán felőlem jöhet eső.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Alonso mérnökökkel érkezik a Ferrarihoz
Forrás: formula.hu
Szerintem szinte biztos, hogy megy a Ferrarihoz.
Állítólag a Ferrari csütörtökön-pénteken hivatalosan be is fogja jelenteni, amit nagyon várok.
Szerettem volna ha három pilóta versenyezhetett volna a Ferrari-nál jövőre.
Alonso-Kimi-Kubica
A három barát...
Go Alonso![ Szerkesztve ]
Aktív témák
- VEB Robotron Optima Daro 20 mechanikus írógép (A3-as papírt is kezel)
- i5 ös HP ProDesk 400 G2 MT/i5-4590S/8 gb/256gb SSD
- Eladó Új Magyar Lexikon 1-6 és 1962-1980 kiegészítő kötet (az ár az egészre egyben értendő)
- KEZDŐ i7 ASUS ROG GAMER PC - i7-7700 + RX570 + 16GB + 256GB+1TB -
- Lenovo M93P Tiny Micro - Mini PC - Core i5 4570T/8GB ram/256GB SSD - több db
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest