Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sesy

    aktív tag

    válasz Delila_1 #36680 üzenetére

    Szia!

    Áttanulmányoztam, de szerintem nekem nem erre van szükségem :(

    A következőről van szó:

    Van egy adatbázisom excelben, ami építőanyagok műszaki tulajdonságait tartalmazza soronként.
    A sor első cellájában van az építőanyag neve, utána cellánként a tulajdonságok.

    Egy másik lapon a fenti listából kiválasztásra kerülnek az épületbe tervezett építőanyagok.

    Wordben van egy sablon műszaki leírás váz, amiben az excelben kiválasztott építőanyagok tulajdonságainak kellene megjelenniük az adott pozícióban...

    A végeredmény egy műszaki leírás lenne, amiben automatikusan változnak az építőanyag tulajdonságok, attól függően, hogy az excelben mi kerül kiválasztásra...

    A dolog szépsége egyébként az lenne, hogy a kiválasztás excelben automatikus lenne, egy archicadből jövő állomány alapján ami tartalmazza a tervezett építőanyagok nevét.

    Tehát röviden: adatbázis excelben, kiválasztás kritériumai archicadből kapott xls, végleges műszaki leírás wordben a kritériumok alapján kiválasztott tulajdonságokkal...

    Előfordulhat, hogy meg lehet oldani a körlevél készítővel a problémát, de nem jöttem rá, hogy hogyan :(

    Azt meg tudom csinálni, hogy a word-be beszúrom irányított beillesztéssel a táblázatom megfelelő celláját, aminek az értéke meg is jeleni, frissül is stb... de nem jó helyre kerül a beillesztett érték... valami oknál fogva tesz bele egy sortörést az első sor elé, és ezért minden új sorba kerül a sor elejére. Ha áthelyezem a beillesztett elemet máshová, akkor az első frissítés után vissza kerül oda ahová a program beillesztett, vagyis rossz helyre :(

Új hozzászólás Aktív témák