- Poco F7 – bajnokesélyes
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple Watch
- Hamarosan robottelefon figyelheti minden mozdulatod
- iPhone topik
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
-
Mobilarena
Minden ami HTPC, legyen akár hardveres akár szoftveres kérdés!
Új hozzászólás Aktív témák
-
BullZeye
veterán
válasz
realmadrid92 #24067 üzenetére
Na én megoldottam egyszerűen, CCCben hotkey-t a képernyők váltásához (beállítások->hotkey->Váltás a kijelzők között->Ctrl+shift+0), így nem kell aggódnom a +20 watt miatt, nincs kiterjesztett asztal, szóval egér se tűnik el, és egy szempillantás (vagyis hotkey) alatt vált normális 3Dbe a TV, és ilyenkor a monitor se fogyaszt fölöslegesen mert kikapcsol, valamint a tearing se jelentkezik egyik kijelzőn sem.
(#24072) tom_tol
Tök kezdő vagyok, egyiket se ismertem/ismerem, csak azt tudom, hogy pontosan ugyanott a TMT6 gyönyörű piros-kék-zöld-sárga vibráló csíkot csinál jobb oldalt alulról fölfelé 1/3 tájban kb 5cm hosszan mindig ugyanott és ugyanúgy, ez nem tearing, hanem tényleg mint mikor valami kábel hiba van. Viszont 3D játékoknál ez nem jelentkezik, valamint PowerDVDnél sincs semmi ilyesmi, ott viszont alul felül a fekete csík sötét szürke, ami gusztustalan, és nem találok rá opciót feketére állítani -.- -
BullZeye
veterán
válasz
realmadrid92 #24067 üzenetére
Amúgy milyen 3D lejátszók vannak? PowerDVDnél a halálba kerget, hogy alul felül nem fekete, hanem szürke, és nem találok megoldást rá. Total Media Theaternél pedig képhibák lennek meg (amik pl játék alatt, vagy PowerDVDnél nem...)
Új hozzászólás Aktív témák
- Tudástár Mi is az a HTPC?
- Poco F7 – bajnokesélyes
- Óra topik
- Kuponkunyeráló
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Házimozi haladó szinten
- Fejhallgató erősítő és DAC topik