- Honor 200 Pro - mobilportré
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Motorola Moto G72 - a titkos favorit
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 14 5G - jól sikerült az alapmodell
Új hozzászólás Aktív témák
-
Andras6800
senior tag
Nyílván a Mo viszonyokból kiindulva mondani bármit is elég szűk látókörű. Első sorban használt piac, meg értéktartás volt a téma. És hát az első tulaj csere jobbára Mari idő vége fele jellemző. Jó, tudom, van ahol 7 év a Mari, ot lehet, hogy a közepe. De a lényeg, hogy Ampera meg Volvo még órai hibridek. Azért ICE vonalon is látszik, hogy a rengeteg belehányt cucc miatt ezek az autók már nem fognak 15 - 20 évesen az utakon járni. Vagy legalábbis nem megfelelő műszaki állapotban: kiütött AdBlue meg kiütött DSP.. stb.
Ehhez képest a BEV hajtáslánc faék egyszerű. Persze az aksi méreg drága... és van nagy félelem is tőle. Nem aggály, mert amögött van racionális érv. Az akkumulátor árak meg... vicc. Az senki nem mondja, hogy normális, hogy az autó teljes árába kerül egy akkumulátor csere: lásd korábban 2 ioniq 5 eset.
"Csak akkor fel kell tenni a kérdést, hogy helyes-e a magyar nyomorból kiindulni amikor megítélünk egy technikát? Mert senki nem fog csak azért kaszát használni otthon a fű nyírására, mert a fűnyírógép majd elromlik 5-6 év után, a faék egyszerű fűkasza viszont örökélet! A bonyolultabb, d hatékonyabb technológia élettartama általában rövidebb. Ez van."
Én is pont így látom!"Nincs áttörés akku fronton? Hát, azért akad..."
Hát ezt a hírt nem láttam. Nálad a pont. Azért innen még hosszú az út, mire legalább kis szériában gyártható lesz. És akkor is drága lesz mint a fene.
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest