- Szilícium-szén teleppel készül a Galaxy S26
- MIUI / HyperOS topik
- One mobilszolgáltatások
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Ennyibe kerülhet a Xiaomi Watch S4 európai változata
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
Új hozzászólás Aktív témák
-
bigdigit
addikt
válasz
Tiédetis #9944 üzenetére
Még mindig nem számoltál mindent bele. Ha a biztonság is fontos -300K casco és 3x értékvesztés majd ha el akarod adni. Aztán lehet mégis kicsit jobb árban eladod valakinek aki azt hiszi most jött el a Kánaán. Ha ezek is fontosak lennének a végén az jönne ki ugyanott vagy szinte jó esetben.
Mondjuk az tény rövid táv és diesel mem jó barátok.
Mondjuk már azt is látom a rövid táv EV vonalon is tud enni. Asszony 4km naponta oda vissza és 16kw még ebben kis lófüttyben isHa engedünk a feltételeken persze lehet játszani a számokkal. Biztonsági játékos vagyok amennyire tehetem és az a tipikus fillérbaxóan vezető kevés legyen a fogyi.
Más ami többször felnőtt hogy prémium??
Na azok majd 20 felett kezdődnek. Sok EV egyáltalán nem prémium. Minden ugyanúgy kopog mint egy közepkategórias sima autón. A prémium inkább a felár.
Most komolyan van olyan 9 millióért 3 évesen még árulnak olyat egy holttérfigyelő meg keresztforgalom figyelő sincs benne.Kona comfort. És ez volt 15 misi.
Suzuki helyett lehet Toyota is ha minőségibb autó kell olcsó fenntertással.De még mindig a Suzukin lovagolnak itt egyesek.
A jóslatom jelenleg 1 évre előre. Amit direkt figyelni fogok és most konkrétan tudom az árakat. Ami most Kona esetén 8-9 között van kb leesik 6-ra. Vagyis -2. Az enyém-1.
Amint kijönnek a 25000-es EV autók ezeket már eladni nem lesz egyszerű. Ahogy még egyre kevesebb hagyományos autót gyártanak azok ára használtan is elkezdenek emelkedni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest