Keresés

Aktív témák

  • rudi

    nagyúr

    válasz Sonic13 #1 üzenetére

    Nagyon sok paróbb és pár nagy eltérés van a D3D és OpenGL (OGL) között.
    1. D3D a Microsoft mondhatni kinyilatkozása, kőbe van vésve míg az OGL rugalmasan bővül, viszont D3D kinyilatkoztatás gyakrabban van mint fullos OGL verzióváltozás (de nem is igényli)
    2. OGL platformfüggetlen vagyis nem csak PCn van
    3. NVidia jobb OpenGLben ATI gyakran nem üti meg a most aktuális OGL 1.5 referenciát (LOD mélységet jelölö bitszám meg hasonlók) szóval NV kártyáknál ha lehet inkább OGL (még szebb is lehet).
    4. Mostanában a legtöbb game D3D-s csak a Quake3 (vagy régebbi) motorra épülő cuccok OGLesek.
    5. CSben OGL-t preferálják, ott kevesebb csít (falátlátás stb.) is van

Aktív témák