Keresés

Aktív témák

  • ledgeri

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz MaCS_70 #508 üzenetére

    Azért az a 3 perc az a Te, Ti hozzáértőbbek, felkészültek 3perce volt.
    A 10 meg magyarázós, van telefonja, anélkül nem megy, de abban hogyan is működik?-féle dolgokat tartalmazza.

    Engem is felhívott egyszer egy közvélemény kutatós, és én megértettem a kérdést, modtam a választ, túl voltunk rajta hallhatóan hamar, és éreztem, hogy meglepődött...
    Vagy a másik: Én tudom, hogy mennyire egyszerűen kell válaszolni a telekomos vandának, de van ismerősöm, aki szépen elkezdte neki darálni a problémát. Gondolhatod, hogy az AI melyiket érti meg!!!

  • Gabonetta

    aktív tag

    válasz MaCS_70 #508 üzenetére

    Azért ne menjünk el amellett, hogy több mint fél éve ismert, hogy az AVDH meg fog szűnni. Szerintem ez több mint elég idő volt arra, hogy felkészüljön mindenki. Az állampolgárok oldala még esetleg védhető, de szerintem egy ügyvédnél nem lehet kifogás arra, hogy miért nem készült fel. A DÁP elektronikus aláírás hiánya viszont valóban bosszantó és vérlázító.

    Egy mondta még az Ügyfélkapu+ "ügyintézéshez". Persze, hogy annyi idő volt. Az ügyfél mobiltelefonját használva, az ő ügyfékapus felhasználónevét, jelszavát használva kell vagy az ő eszközén, vagy egy kormányablakos számítógépen bepötyögni úgy, hogy ad 1. nincs hitelesítő alkalmazás letöltve, ad 2. nem tudja a felhasználónevét, jelszavát, emiatt az e-mail fiókjába is be kell lépni etc.

Aktív témák