Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • premete

    veterán

    válasz rottyi #21828 üzenetére

    Nekem NBD garis mindegyik Dellem, egynél szintén a dvd-rw nem írt mindig, írtam nekik egy e-mailt, hogy ne fáradjanak, küldjenek egy dvd-rw-t, másnap hozta futár, és ennyi: beletettem 5 perc altt, azóta is jó, és a régi is nálam maradt, az egész egy fillérembe sem került.
    Amit sokan nem tudnak felfogni, ezért lassan írom, hátha segít...... :)
    Csak NBD garancia esetén van háznál szerelés, és futárral alkatrész küldés, jellemzően üzleti gépeknél. Az, hogy "van egy Dellem" kb. annyi informácó a cuccról, mintha valaki azt írná, hogy van egy telefonom. Azért van a Dell laptopok alján az a fucking service tag, hogy annak alapján az ember leellenőrizze, hogy milyen garancia van rá, és meddig tart, hova érvényes.
    Tehát nemcsak minőségben, hanem garanciában is nagy különbség van egy madarasteszkós inspiron, és egy üzleti Dell laptop között (és persze, árban is) :)

Új hozzászólás Aktív témák