- iOS alkalmazások
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
Siiiiix
tag
single hatalmas trágya de a multi egész jó
-
Siiiiix
tag
nehaljon ki már a topic
-
Siiiiix
tag
Minél többet játszok vele, annál jobban kezd tetszeni
-
Siiiiix
tag
lassan csak beindul a topic
-
Siiiiix
tag
válasz
kaoszpapja #2 üzenetére
Hát én nekem személy szerint jobban tetszik amikor ide oda kell építgetni és úgy taktikolni. Ez már túl Dawn of War stílusú.
-
Siiiiix
tag
A játék nyílt bétája mától érhető el, feltéve ha kérték magadnak béta kulcsot. A megjelenés még kicsit odébb van, de azért várjuk
Kis élménybeszámoló a Tiberium.hu-ról:
Játékmenet: Hát igen kezdjük rögtön a legradikálisabb változással, hogy ennek a játéknak kb annyi köze lesz a régihez, hogy kb van GDI meg NOD. A tiberiumnak is teljesen más szerepe van már mint régen, mivel nem pénzt ad hanem fejlesztési pontokat. Minél több fejlesztési pontod van annál erősebb egységeket tudsz kihozni. 3 Szintje van a fejlesztésnek. Tier 1/2/3, ezek határozzák meg, hogy éppen milyen egységeket tudsz gyártani. Maguk az egységek tudnak fejlődni, szóval ez a része visszakaccsint a régi CnC felé, de annyi csavarral, hogy kb. ezeket elég nehéz megölni és radikálisabban erősebb tűzerővel rendelkeznek mint a sima átlagos egységek. Jön a kérdés viszont, hogy akkor hogy jönnek az egységek... Ez a része teljesen rád van bizva... Kapsz némi command pointot, ami végülis egy supplynak felel meg, minden crawlernél teljesen más (erre kitérek később), és minden egység x command pointot ér. Szóval neked kell összeválogatnod az egységeket, hogy mire lehet majd szükséged. Másodrészt, ez a játék már nem az 1v1re van kihegyezve (legalábbis most úgy érzem), hanem inkább egy nagyon jó csapatjátékra, főleg az 5v5kre. S próbálják változatossá tenni ezt, szintén a crawlerekkel. A játék célja egyszerű, van 5 darab Tiberium torony szétszorva a pályán foglald be őket, védd meg addig amig X pontszám össze nem gyűlik és meg is nyerted.
Crawlerek: Előre szólok nem fogok kitérni GDI és NOD különbségeire a kasztokban, hanem általánosan fogom leirni.
Offensive Crawler: Mint ahogy a neve is mutatja, ez a kaszt főleg támadásara van kihegyezve, nem tud épiteni épületeket, viszont remek támadó egységekkel rendelkezik, és főleg a frontvonalban szokták ezeket elhelyezni, mivel fel lehet tápolni némi fegyverzettel ugyanúgy, és saját magát is meg tudja védeni. Emlékeim szerint kb 70 command pointot kap, viszont az egységek is minimum 2be kerülnek, szóval csinnyán kell bánni vele.
Defensive Crawler: Ez az a cast ami tényleg védekezésre van kitalálva. Ez az egyetlen kaszt ami épiteni tud, de csakis defensive towereket, és pajzsokat. Ami nagyon jó szolgálatot tesz arra, hogy a Tiberium towereket, megvédje, illetve a bátrabb játékosok, offensive tower rushal megpróbálják az ellenfél területén elszedni a nyersanyagokat. Az egységei is főleg védelmi célokat szolgál, mivel sok HPval rendelkeznek viszont nem a leggyorsabbak. Majdnem elfelejtettem mondani, hogy ez a kaszt az, ami tud szuperfegyvereket gyártani.
Support Crawler: Ez az a kaszt, ami első meglátásra már különbözik a többitől... Mivel itt a Crawler repül és nem jár .. S ez már elég sokat el is árul magáról, mivel az egységei csak levegőre vannak kihegyezve, és télleg arra szolgálnak, hogy támogatást nyujtsanak a másik két kaszt földi egységeinek (megjegyzem : a másik két kaszt csak földi egységet tud gyártani). Elég mobilis, nagyon gyors, viszont a legdurvább egységig elég gyenge felhozatala van, egyedül túl sokat nem ér egy jól összetákolt anti - air sereg ellen. De egy teljesen kifejlesztett bombázó had viszont már nyomot üt a pályán.
GUI: A GUI nagyon el van találva, egyszerű, könnyen kezelhető, elég hamar rá lehet jönni mindenre, hogy mi mire való, de nem fogom most leirni, hogy néz ki pontosan, mivel ahoz screenshotok kellenének, azt meg ügye nem szabad publikálni
Hangok: Nah erről még túl sokat nem merek mondani, mivel látszik, hogy early beta-ban van a játék. Rengeteg egységnek még ugyanaz a hangja, viszont a zene még mindig el van találva, jó kis pörgős rock zene
Grafika: A grafikára, viszont nem lehet panaszunk, gyönyörű és nagyon részletes, főleg ha belegondolok, hogy ez csak egy early beta, és még ezen változatni fognak, lehetséges, hogy a 2010es év egyik legszebb játékával lesz dolgunk de ki tudjaSzumma Szumárium: Egy teljesen egyedi játékkal van dolgunk, ami a CnC univerzumban játszodik, de nem teljesen CnC. Pl az elmaradhatatlan harvesterek most elmaradtak. De nekem is nagyon tetszik a játék eddig, amikor van időm, tolom a többiekkel, de még sajna nincsenek annyira sokan, hogy állandóan lehessen beta teszteleni. Ezt a cikket nem azért irtam, hogy kiegészitsem az előző cikket ami már fenn van, hanem azért, hogy én hogy látom eddig ezt a játékot. Remélem azért szolgáltattam némi ujdonsággal illetve érdekességgel.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! HP ProBook 440 G10 - i5-1335U I 16GB I 256SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I7 6700 / RTX 2060 6GB / 32GB DDR4 / 250SSD+500HDD
- Bomba ár! Dell Latitude 5400 - i5-8GEN I 16GB I 512SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bowers/Wilkins PX8 fejhallgatók (dupla Bluetooth eszköz csatlakoztatása!) - ELKELTEK
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest