Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • suomalainen

    tag

    válasz @tco@ #15520 üzenetére

    "De attól még az általános vélekedés az, hogy egy jó ideje nagyon nincs a top helyek között."
    Akkor nevezd már meg a top network engineer munkahelyeket. Tényleg érdekelne.

    "Az hogy kiadja a szabikat, valamint korrekt módon (és volumenben) fizet, az ne legyen már plusz egy multinál."
    De az plusz. Arra akartam ezzel célozni, hogy vállalsz egy adott munkakört és annak a teljesítését várják el tőled, azért a pénzért, amit fizetnek, nem többet. Vannak helyek (nem network, de multi) ahol elmehetsz szabira, de a telefonod legyen bekapcsolva. Az IBM HO-hoz való rugalmas hozzáállásáról már nem is beszélek.

    "Aki látott már pár dolgot és hátra tud lépni egyet, hogy higgadtan, realista szemmel felmérje a helyet, az nem fogja kivetíteni a frusztrációit. "

    Ilyen lényt maximum kitömve találsz egy múzeumban. Pont erre akartam célozni, hogy az emberek legtöbbje nem tudja reálisan felmérni a helyzetét és mindig a munkahely lesz az, amire vetít.

    "L2-ről volt szó (ahol sok ember van IBM-nél)"
    Ez sincs már így, nagyon sok lett az L3 pozíció.
    Azt meg csak mellesleg jegyzem meg, hogy nagyon sokan jöttek át más multitól az elmúlt 2-3 évben, valamint volt sok röptetés is. (röptetésnek hívom, amikor valaki elmegy, aztán fél év múlva újra jön veled szemben a folyosón)

    "elég nehézkes bármit átfaragni, és akinek ez már számít (L3), ott eléggé ki lehet égni. Ezt nem egy embertől hallottam, akik pedig amúgy szintén szívesen modernizáltak, alakítottak volna egyes rendszereket, koncepciókat."

    Mondjál egy olyan munkahelyet, ahol csak úgy kedvedre designolgathatsz. Általában az ügyfelekkel szerződést kötnek, amiben rögzítik, hogy milyen technológiát vesznek át, építenek fel és működtetnek. Ezeket azért nagyon nehezen lehet csak úgy átdesignolni és nemcsak a technológia miatt, hanem komoly anyagi vonzatai is vannak, amire szintén az ügyfélnek kell rábólintania. Egyébként ez ügyfélfüggő is, az IBM-nél is volt egy ügyfél, aki ezen a téren jóval progresszívebb vonalat képviselt.
    Ismét hangsúlyozom, hogy ezek az én meglátásaim és javítsatok ki nyugodtan, ha tévednék.

Új hozzászólás Aktív témák