- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Egy szenzor, két zoomkamera: újraírta a Huawei a mobilfotózás történetét
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Google Pixel topik
- Elkészült és telepíthető az Android 16
- Samsung Galaxy XCover7 Pro - burokban született One UI
- Teljes egészében megtekinthető a Nothing Phone (3)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Négyzetes formában is jön az Amazfit Active 2
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
Új hozzászólás Aktív témák
-
Silεncε
őstag
válasz
Tomi_78 #4299 üzenetére
Neked egy Bitmap típusú objektum kell, annak lesz egy olyan metódusa hogy MakeTransparent, amit a doksiban látható módon tudsz paraméterezni.
Névtérből alapvetően tényleg nincs System definiálva, de magadnak olyan nevűt hozol létre, amilyet szeretnél, itt a könyvtár írói definiálták (illetve a System itt se névtér, hanem Class, de ilyen szempontból hasonlóan működnek, de egyébként különböző a két dolog!)
-
Silεncε
őstag
válasz
dangerzone #4295 üzenetére
Ahogy cattus is mondja, ott van egy csomó kód amit nem látsz (az inputok beolvasasa, az outputok kiértékelése stb.., ezekhez pedig van main)
-
Silεncε
őstag
válasz
dangerzone #4293 üzenetére
Minden C++ kód kötelező eleme egy main függvény, ez a program belépési pontja (jó, meg lehet hackelni, hogy ne main legyen, de azt most hagyjuk. Ez így nem fog fordulni, mert nincs main függvényed. Valami hasonlót csinálj:
int main() {
countSheep(bármilyen szám);
return 0;
} -
Silεncε
őstag
válasz
Tomi_78 #4278 üzenetére
Ilyen esetben mindkettőt (konstans változó/define) szokás használni, mindkettőnek az lesz a végeredménye, hogy a korábban megadott szám fog bekerülni a paraméterlistába. A különbség az, hogy hogyan: a const int egy változó, ami konstans (futásidő), a #define ezzel ellentétben a preprocessornak szóló makró, így ő fordítási időben fog működni: a preprocessor megtalálja jelen esetben az idozito1 szoveget a forrásban, akkor oda simán beilleszti a korábban a #define-ban megadott stringet (ő simán stingcopyt végez a forrásban).
Az hogy melyiket érdemes használni, konvenciófüggő, én C++-ban inkább a const-ot szoktam.
-
Silεncε
őstag
Az úgy szerintem nem lesz jó, hogy egy Bolygó típusú változónak egy Bolygó*-ot akarsz átadni. Ha emlékezetem nem csal, C++-ban működik, hogy (Bolygó*), de nem vagyok benne biztos.
Egyébként a VS az aláhúzás mellé magyarázatot is ad, azt is beírhatnád ide, valszeg hamarabb jönne válasz
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Fém, összecsukható és kihúzható fotó állvány eladó
- DELL Universal Dock D6000 dokkolók, RTX Legion Pro laptopok 4 év Lenovo garanciával, licencek
- Samsung Galaxy Watch Ultra LTE 47mm, Újszerű, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RTX 4060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged