- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Poco X5 Pro - ránézésre jó
- Szinte játékpénzért megvehető a Honor Play 10C
- Google Pixel topik
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Azonnali navigációs kérdések órája
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Silεncε
őstag
válasz
Tomi_78 #4299 üzenetére
Neked egy Bitmap típusú objektum kell, annak lesz egy olyan metódusa hogy MakeTransparent, amit a doksiban látható módon tudsz paraméterezni.
Névtérből alapvetően tényleg nincs System definiálva, de magadnak olyan nevűt hozol létre, amilyet szeretnél, itt a könyvtár írói definiálták (illetve a System itt se névtér, hanem Class, de ilyen szempontból hasonlóan működnek, de egyébként különböző a két dolog!)
-
Silεncε
őstag
válasz
dangerzone #4295 üzenetére
Ahogy cattus is mondja, ott van egy csomó kód amit nem látsz (az inputok beolvasasa, az outputok kiértékelése stb.., ezekhez pedig van main)
-
Silεncε
őstag
válasz
dangerzone #4293 üzenetére
Minden C++ kód kötelező eleme egy main függvény, ez a program belépési pontja (jó, meg lehet hackelni, hogy ne main legyen, de azt most hagyjuk. Ez így nem fog fordulni, mert nincs main függvényed. Valami hasonlót csinálj:
int main() {
countSheep(bármilyen szám);
return 0;
} -
Silεncε
őstag
válasz
Tomi_78 #4278 üzenetére
Ilyen esetben mindkettőt (konstans változó/define) szokás használni, mindkettőnek az lesz a végeredménye, hogy a korábban megadott szám fog bekerülni a paraméterlistába. A különbség az, hogy hogyan: a const int egy változó, ami konstans (futásidő), a #define ezzel ellentétben a preprocessornak szóló makró, így ő fordítási időben fog működni: a preprocessor megtalálja jelen esetben az idozito1 szoveget a forrásban, akkor oda simán beilleszti a korábban a #define-ban megadott stringet (ő simán stingcopyt végez a forrásban).
Az hogy melyiket érdemes használni, konvenciófüggő, én C++-ban inkább a const-ot szoktam.
-
Silεncε
őstag
Az úgy szerintem nem lesz jó, hogy egy Bolygó típusú változónak egy Bolygó*-ot akarsz átadni. Ha emlékezetem nem csal, C++-ban működik, hogy (Bolygó*), de nem vagyok benne biztos.
Egyébként a VS az aláhúzás mellé magyarázatot is ad, azt is beírhatnád ide, valszeg hamarabb jönne válasz
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- 3DMark 11 eredmények
- sziku69: Szólánc.
- Alkoholista nevelde
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Battlefield 6
- További aktív témák...
- HP ZBook Studio 8 WorkStation i7-11850H 16GB 256GB Nvidia Quadro T1200 15.6" FHD IPS 1 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! MSI MAG 255XF FHD IPS 300Hz 0,5ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Dell Latitude 5410 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bezámítás! Lenovo Legion 5 17ACH6H Gamer notebook - R7 5800H 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 6GB WIN11
- Intel X540-T2 dual-port 10GbE RJ45 hálózati vezérlő (10Gbit, 2 port, áfás számla, garancia)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest