Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tomi_78

    aktív tag

    Kedves szakértők, tudnátok némi információval szolgálni a SwapBuffers() paranccsal kapcsolatban? Ugyanis ezt használnám Code: Blocks Win32GUI programomban a WM_PAINT ágban, hogy kiküszöböljem a képernyő eddigi villódzását rajzoláskor. Ezt meg is akadályozza, de a program érezhetően sokat lassul a használatával. Akkor lehet, hogy nem is a SwapBuffers() való a kettős buffereléshez?
    Dióhéjban így néz ki most a program, kiragadva a lényeges elemeket:
    LRESULT CALLBACK WindowProcedure (HWND hwnd, UINT message, WPARAM wParam, LPARAM lParam)
    {
      HDC grafikakezelo;
        PAINTSTRUCT ps;

    (...)
    case WM_PAINT:
    grafikakezelo = BeginPaint(hwnd, &ps);
    (...Rajzolások...)
    SwapBuffers(grafikakezelo);
    EndPaint(hwnd, &ps);

Új hozzászólás Aktív témák