Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Crus

    őstag

    válasz .Szaki. #62 üzenetére

    Igen, mivel itt élek, ezért a hazai állapotokról beszéltem és nem nagyon nyugtat a tudat, hogy bezzeg németben sokkal jobb és nem gond 20 millióért ótót' venni.

    De! A 16 éves átlagéletkorú hazai járműparkon nagyon nagyot tudna segíteni az általam fentebb már párszor emlegetett 4-5m-s EV. De a 7-8m az pont az a kategória lesz, amiért a magyarok zöme behozza inkább németből a 150 ezret futott benzin/dízelt 3 millióért és esze ágában nem lesz EV-t venni. Ez így nem megy.

    "amikor kifutott a támogatás, az egész beleállt a földbe." - Itt a gond! Még a németnek se füllik a foga a kompromisszumos ÉS DRÁGA EV-re...

    "a fogyasztásom nyáron 3,8-4l körül alakul városban és egy 4,5m-es kombiról beszélünk."

    Nálam a fogyasztás dízelből van, a legeslegalja 3.9, de akkor 40/80 és 0 pálya, az átlag 4.5, ha nagyon stresszes napok vannak, akkor 5L. Pályán 5.3, klímával. Amúgy 4.85m-es a verda...

    A Tesla minőségi problémái elenyészők a kínai versenytársakéhoz képest. A Tesla gari ill. a szoftveres háttere az autónak pedig eléggé top kat. A Cybertruckot viszont értelmezni se tudom... szerintem az egy trollkodás, amiből valóság lett. Hát jó, ilyen is van. :-)

    A hatótáv már nem annyira gáz egy drágább EV esetében, de igen, az én 1300-1400 km-es (spórolósan több) hatótávomhoz képest dízelből, ezek a 300km-es hatótávok viccesek. :DDD

    Igen, a töltőmizéria valóban gond, de az utóbbi években drasztikus a javulás ezen a téren, itt is, de nyugatabbra főleg.

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other. - Az atomháború szörnyen unalmas.

Új hozzászólás Aktív témák