Hirdetés
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy Z Fold6 - ugyanaz, sarkosan fogalmazva
- Google Pixel topik
- Huawei P50 Pro - emlékkép
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- A legvékonyabb címére hajt az Infinix?
Hirdetés
-
Mostantól egyedi audioprofilt generál a PlayStation 5
ph A konzol új frissítésében mindenki megcsinálhatja a személyre szabott térhangzást.
-
Assassin's Creed Shadows - Fókuszban a játék világa
gp A franchise legújabb részének premierjére még kicsit várnunk kell, november közepén várható a premier.
-
A legvékonyabb címére hajt az Infinix?
ma Állítólag 6 milliméternél vékonyabb készülékházzal rendelkező telefonon dolgozik az Infinix.
Új hozzászólás Aktív témák
-
.Szaki.
addikt
""aki elektromos autót akart, az megvette akkor, " - Sajnos ez nem ilyen egyszerű. Sokan vagyunk, akik szívesen vennének/vettek volna EV-t (akár fő autónak is), de nem tehetjük meg, mert pl. egy támogatott Leaf is 10m felett volt, az meg egyszerűen nem fér bele a keretbe és nem is éri meg. "
Őszintén szólva én az EU-ról beszéltem, nem pedig konkrétan Magyarországról, mert szinte teljesen jelentéktelen, ráadásul az autók átlagéletkora 16 év, tehát mire eljutunk odáig, hogy itt is érétkelhető számban legyenek elektromos autók, az még nagyon sok idő. Az itthoni állapotokkal kapcsolatban sajnos teljesen igazad van. Viszont ott van például Németország, ahol van fizetőképes kereslet új autókra - a régiek meg jönnek Magyarországra - és ott ugye nem csak cégek kaphattak támogatást. Ott maximálisan igaz az, amit fentebb írtam. A támogatásnak köszönhetően vásároltak egy rakat elektroautót, majd amikor kifutott a támogatás, az egész beleállt a földbe."Pont ezért a mai napig fel nem foghatom, hogy kaphattak zöld rendszámot a hibridek... mert a tulaj aztán vagy töltötte elektronokkal, vagy nem... és mint kiderült sokan nem és visszaéltek a zöld rendszámmal, miközben 6-7L-es fogyasztásokkal járkáltak."
Ez is egy valós probléma. Bukják is a zöld rendszámot. Mondjuk az öntöltők meg tényleg baromi jó hatékonysággal működnek. A számítógép alapján az utaim 80%-át elektromosan tudom megtenni, a fogyasztásom nyáron 3,8-4l körül alakul városban és egy 4,5m-es kombiról beszélünk. Télen felmegy 5,4literre maximum. Az egyik hsz-emben említett belga túrát oda-vissza most 5.0 literes átlaggal hozta.A Teslával kapcsolatban nekem sem pozitív, sem pedig negatív élményem nincs. Az bizonyos, hogy nekik köszönhetően terjedtek el az elektroautók, és a szoftveres előrehaladottságukat is teljesen felesleges bárkinek is megkérdőjelezni. A minőségre viszont azért akad panasz bőven, de ezek mivel nem saját tapasztalatok, érdemes fenntartásokkal kezelni. Elég csak a Cybertruck mostani hibáiról olvasni. Egyébként Musknak pont nemrégiben voltak kisebb játszadozásai az árakkal.
Egyébként ha egy picit nagyobb hatótávval tudnának rendelkezni ezek az autók és ténylegesen rendesen ki lenne építve EU-szerte az infrastruktúra, akkor az esetek 99%-ában jó alternatíva tudna lenni az elektromos autó. Nekem jelenleg az a problémám, hogy nem tudnám hol tölteni az autót, a hatótáv pedig egyelőre még nagyon kevés. Ha autópályás körülmények között tudna 450-500km-t hozni, akkor az már teljesen jó lenne, mert ekkora távon már benne van, hogy egyszer amúgyis megállna az ember mondjuk meginni egy kávét, addig meg lehet tölteni. Németországban (Bajorország) az autópálya pihenőben volt vagy 10 töltő ha nem több, ebből kettő volt foglalt. Az egyik egy Porsche Taycan volt. A srác rádugta a kocsit, elment, majd pár perc múlva vissza is tért és át kellett állnia egy másikhoz, mert nem volt jó a töltő. Hogy azzal megfelelően ment-e azt már nem tudom, mert mi akkor már mentünk tovább.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen