Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KINKY_007

    aktív tag

    válasz MPowerPH #9811 üzenetére

    Mert mindegyik sorhatos, nagyon szép hanggal a kipufogóban, de az utastérbe alig jut be már a motorhang, csak ha nagyon pörgetve van akkor hallatszik kicsit...
    A gyorsuláskor meg hiába kicsi szám, semmit nem érezni, csak a mutató megy szép gyorsan.

    A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

  • dragonfx

    veterán

    válasz MPowerPH #9811 üzenetére

    Hát e46 328i nagyon meseautó lehet.és elméletben jobban kéne enni a -150kg miat mint a tiédnek.
    Azért egy e46 6hengerrel sportkifuffal szól ám rendesen.
    Az e90 már agyonelektronikázott autó.ezért nem kéne.ott nem fogsz hangot hallani max az M-power motornál.Ez van aki hangot akar vegyne régebbit vagy kemény sportkipufogórendszert.tömítést is biztos lehet szétbarmolni és akkor lesz hangja.
    Azért előzésnél 200as folyamatos temponál nem bizti hátrány ha szigetelt másképp megfájdulna füled meg zenét se hallod.nem okés.enyémbe 150 felett felejtsd el a zenét.....

    bármelyik 6henger egy eisenmann.nal avgy remus supersprint stb ilyesmikkel szépen zenél.de még a 4henger...én már hallottam 18is.t sportrendszerrel..meg nem mondtad volna hang alapján nem 6os.

    Amugy meg kinky ezért vegyél e36ot ott nincs annyi szigetelés még avgy tönkrement már ésvan hang. :K

    A V12 egy mesemotor a 850be volt.nem csoda egy legenda az az autó.

    Kicsit kompreszsoros fütyülös beütése :)) :DD lett az automnaka uj ebnyaszürővel.lehet ideje volt már cserélni.kicsit jobban is megy.

    [ Szerkesztve ]

    "Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

Új hozzászólás Aktív témák