- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- iPhone topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#56573440
törölt tag
sziasztok urak
ha minden jól megy, és a szerelőm is rábólint kedden beszállok mellétek egy 318i-vel
90.000 km (a srác füzetben vezette az elmúlt hatvanezret tankolásra is...) 15.000-es olajcserékkel, patika állapotban 9 évesen... -
#56573440
törölt tag
válasz CharlieDrop #26900 üzenetére
hát jah de szerintem ha azt is rendben tartják ennyi futásnál annak se sok baja van, főleg ha úgy közlekednek vele ahogy a srác éves kimutatása szerint alig 8 literrel járt városban, abba nem sok ralli fér bele, 15k olajcsere, zörrenés szervíz. izzókról megvan a számla
-
#56573440
törölt tag
válasz CharlieDrop #26904 üzenetére
8.2-őt mutatott. de gondolom az nem az elmúlt 5 év fogyiját adta
jah nem is arra mondtam, csak hogy ha még n42 lenne akkor is lehene az jó
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz Djmarko #26933 üzenetére
elpattintani? amennyiért főleg megveszik. használtauto-n körbe tudsz nézni 2 sec alatt találtam ilyet. magyar papírokkal ennyi.
ha hazahozod ezt, akkor lábon mondjuk az ideiglenes rendszám ára meg benyából megáll, regadó kalkulátor 318k-t mond rá, erre szerintem még rájön a vagyonszerzési illeték ami 81k átírva simán számolhatsz extra 400-al ha papíozod itthon, ha nem akkor persze nem
onnantól meg az állapot meg a piac dönti el hogy mennyit adnak érte.
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz CharlieDrop #27061 üzenetére
Felnőttél hozzá
-
#56573440
törölt tag
válasz whited #27188 üzenetére
a 2 literes 318-am 1.7 körül állt meg itthon, mondjuk fele ennyi km-el de felszereltségben simán alatta volt, nekem 4 küllős a kormány, nem gombos, nem bőr, stb.
ha tényleg patent tényleg rendben van mechaikailag, akkor is simán lehet alkudni belőle 1-200-at. lepattant sz&pórollereket lehet venni milla alatt is minden bizonnyal, de a jó darabok itthon így mennek kb.
németeknél hirdetett norvég csaj 3k euró alatt kicsivel olyan 320d-t hogy állam leesett, de ha itthon forgalomba helyeztetem akkor is rámegy egy valag lé.
-
#56573440
törölt tag
válasz Eyesis #27224 üzenetére
szerintem szinte tök mindegy. nemrég molnál mellettünk tankoltam 63 literes tankba épp bevillanó lámpa után 65 litert. kint volt vagy 40 fok egy hete vagy másfél. alá is néztem a kocsinak hogy ez kandikamera vagy mi? kérdeztem a gyereket kint hogy ez ugye vicc? hát hogy mélyen van a tartály meg hebegekhabogok.
aztán jelentem neki hogy most lehet hülyének nézni, és be is venném ha először tankolnék életemben ebbe a kocsiba de nem, ha fekszik a szintmérő akkor is a rekordom 61 liter volt, és ott komoly izzadással álltam be a kútra.
egyébként a szomszédok nem reprezentatív szondázása is azonos eredményt hozott, furcsa mód annál a kútnál mindig egy kicsit több nafta fér a tankba... mint amekkora az gyárilag... nyomták is fel őket fogyvédőknél de semmi eredménye nem volt... csak vicces na amikor a 10 literes kannába tankoltam közel 11 litert és szint alatt volt, akkor mondták hogy ez nem hitelesített mérőeszköz szóval ez van, furcsa mód azt a kannát kb ezer éve használom más kúton az bizony 10 literes volt
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz CharlieDrop #27348 üzenetére
videó alatt van egy egy ilyen
"Közzététel: 2015. aug. 31.
Vizet szívott a lelkem "lehet valami összefüggés hogy mostanában szórványosan nedvesre fordult az időjárás
-
#56573440
törölt tag
válasz stickermajom #27431 üzenetére
de nagyon szeretem amikor a beltérről meg elfelejtkezik az eladó
-
#56573440
törölt tag
válasz hunderbörd #27475 üzenetére
sokat vadásztam az én 46-osom miatt, persze nem reprezentatív, majd jönnek a szakértők meg ezredes akiknek talán nagyobbb a rálátásuk de:
"A megbízhatóság lenne az elsődleges szempont"
akkor érdemes rendesen leinformálható előéletűt keresni...ismerős szerelő agyon fényezte a 328-asokat pl, hogy 500 k km alatt bőven bejáratós stb. ehhez képest ami a piacon volt az botrány volt... igazából amennyire látom rohadt jó konstrukció, de ha nincs pénz banánra, akkor ez is elpusztul
én 318 2literest találtam ami patika, de az is pályán 7 liter, városban inkább 9 finoman is, nem finoman meg... "nagyot" nem lép, de az 1.9 pdtzdtkfdi superb-s cimbora csak annyit mondott a próbakör után hogy "na nem csodálom hogy ebbe a bal egybe is tettek majrévasat... "
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
sziasztok urak kérdéssel fordulnék felétek
e 46 szedánba elindult a zene projekt... nem parasztdiszkó készül, csak egy közepesen korrekt hangzás, mert nekem a gyári alap szett nagyon bután szólt... semmi mély (nem halk, semmi) most orvosolva lett egy bandpass láda és erősítő kombóval, de ahogy lenni szokott ilyenkor kijön hogy még mi hiányzik, és persze hogy a mélyközép...
Erre csak egy megoldás van az ajtóban cserélni kell a szettet, akkor viszont már fejet is betennék... A kérdésem az lenne, hogy ki mit használ, ami kell az a 2 din, navi, bt, usb, jack, a többi flikkflakk nem érdekel annyira. nézegettem a piacon mi van, de eddig csak olyat találtam ami viszonylag ostobán néz ki benne, valami olyasmi kéne ami nem úgy mutat mint amit egy 9 éves kipakol miután tobzódott a haribo gyárban
amúgy sony tehet egy szívességet... van egy fejük, a kijelző egy bármilyen sony teló, arról fut minden, nfc, navi, akármit tud, nekem meg nyálelválasztás indul mert xperia z ultra van a zsebben, az ára se vész a cuccnak 60 körül mérik, tud mindent így ami kéne, és nem is ocsmány. hát persze hogy mindennel kompatibilis csak az én téglámmal nem...
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz CharlieDrop #27529 üzenetére
na igen az a kör már "letudva", nem igazán van a piacon belőlük, egy pár sráccal már leveleztem mindegyik "felújított" és így is rohadt drágán árulják ebay-en is, 1000 + dollár környékéről nyitnak... azért egy használt naviért amit jobb esetben ki se tudok próbálni előtte egy kicsit soknak érzem a 200-270k-t márkásabb fejelkből is megállnak a 2 dinesek újonnan 150 körül amik korrektek
-
#56573440
törölt tag
válasz CharlieDrop #27531 üzenetére
linket tudsz adni mert én egyet nem látok ilyen ársávban kompletten
-
#56573440
törölt tag
de alapvetően szerintem típus függő, sőt lehetett rendelni karbon szettel is, azoknál pl talán hátul a kalaptartóban is van valami, de tippem sincs.
amikor a mélyet szerelték nálam felmerült hogy mélyközép csere is kéne, viszont az még egy napos meló meg egy kosár pénz, mert vágni kell, a felfogatási pontok nem szabványosak, szívás az egész meló
-
#56573440
törölt tag
válasz HoaryFox #27776 üzenetére
f astrához képest azért drágábbak az alkatrészek
1 milláig hahun e46-ot így első keresésre vagy 316-ot dob, vagy normálisat 300+k km-el, meg 15 éveset.
én mostanában vettem egy normálisat, az közelebb volt a kettőhöz, vadásztam előtte sokat, 1 milla körül lehet kapni, de tényleg olyannal kell menni aki megnézi, és meg is fogja csinálni, mert lesz vele dolog.
ki lehet fogni jókat is biztos ilyen ársávban, de rohadt sokat kell keresni, és jó ha van egy jó szerelőd aki helyrepofozza ha megvan
-
#56573440
törölt tag
távolról, hunyorogva se vagyok szakértő, de:
1: whut? alig meglepő hogy kereskedésből
2: adok veszek cserélek. gondolom aki ennyi figyelmet fordított a szöveg korrektúrára az gondos gazdi is volt
3: 20-asba 25-ös motor? az úgy alapvetően nem feltétlenül szabályos nem? mármint értem, de ha vizsgán megbuksz vele azért ejnye bejnye van nem? azon túl meg én nem szoktam túlzottan bízni az ilyen ki tudja hogy tákolt vasakban
-
#56573440
törölt tag
"egy 320i-vel ha dinamikusan akarod haladni "
definiáld mi a dinamikus. én szerintem dimanikusan megyek, a forgalom ütemét követem, de nem állok le gyorsulni lámpától lámpáig csak ha épp havonta egyszer betalál valami rozsdásított hármas dízelgolfnak álcázott parasztdiszkó hogy ő most majd ember lesz épp.
"ne egye le az ember fejét? "
az mennyi? 318i 2.0 nálam városban simán 8 körülre hozható az én értékrendem szerint dinamikusan vezetve. erre a cimborák fele már sápad. mi a sok? 8? 10? 15?
kérdés kinek mi a vorgonc. nálam 2000-ig nem sok minden történik, értelmesen autózható nyugis városi reakciót ad. 2-4 között érzem hogy szépen tolja magát, 4 fölött meg lép egy korrektet, amire a dízel superb-s cimbora annyit mondott hogy "mondom én hogy az a jó autó, amelyikben a bal egyben is van majrévas" persze akkor a fogymérő fixen 20 liter fölé hegeszti magát, de én személy szerint azt a 20-ast letakarnám egy fejjel. most hogy mondom lehet hogy valóban az lesz
-
#56573440
törölt tag
válasz stickermajom #27867 üzenetére
négy utas konstans padlógázzal állt neki utazni mert épp vagánynak akarta érezni magát. biztos volt baja is már, e46 volt olyan 10 éves akkor, tehát biztos volt már fárasztva, de szétesett pár dolog a blokkon belül ami nem tett túl jót neki
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
én is beléptem az ajánlom H.Ezredest mert roppant korrekt hívők szektájába kalapom lent mindkét úriember előtt.
-
#56573440
törölt tag
a gt vonalat soha nem is értettem, nekem a formaterv is értelmezhetetlen, fizikai fájdalmat okoz konkrétan ha látok egyet az úton mintha a mérnökök egy bob marley esten a pizza topping helyett a specifikációs lapot kattogtatták volna, aztán kiküldték tervezésre, amire visszajött meg már késő volt. mintha kiindultak volna egy x6-ból, a fenekét átszabták volna hogy ne legyen csereszabatos, az orrát enyhén x5-ösítették meg összenyomták, aztán a porba ültették és kicsi kerekeket tettek alá. nekem mindig egy minitricikliző elefánt jut eszembe róla
persze a formaterv szubjektív, csak ez így ide kívánkozott
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz CharlieDrop #27940 üzenetére
ültél már egyben? egy éve vette ismerős apja, hááát. olyan mint amerikában úgy bármi más. kívülről nem tudsz belekötni, papíron nagyon ott van, de ha közelebbről megnézed és együtt kell éljél vele őrületbe kerget. nagyon rendben van kívülről ez tény. a motor is baba ez is tény. de ha épp nem az ablakból nézegeted, vagy taposod neki keményen, akkor benne kell üljél és kulturáltan vezetni kéne. és akkor jön elő, hogy a komplettül fröccsöntött elemek amiket ők beltérnek hívnak, az bizony siralmas. kopog, nyüszög, zörög, nemhogy egy e46, de egy kia különb minőséget képvisel anyaghasználatban.
persze hobbi autónak nekem is kéne, hétvégén forogni vele egy nagyot, de mindennapi használatra hamarabb egy m2. vagy egy bármi. komolyan. szinte sírtam a röhögéstől amikor az egybeöntött kardántakaróra letettem a könyököm és a pohártartó felől nyikorgott... és a műszerfal jelentős része is ilyen szemét újrahasznosított műanyag valami.
mellesleg itthon nem olcsó.
-
#56573440
törölt tag
válasz CharlieDrop #27943 üzenetére
A 13 milla nem drága ha eltekintünk attól hogy normális alkatrészek drágák mint a rohadás, hogy motortól függően évente 3-4 kiló a teljesítményadó, a biztosítási díja megint egy szép kör, kaszkó kötelező ilyenre, a fogyasztásra az említett autó tulaja legyintett, és persze a kindertojás beltér. jah meg a szekerekből visszamaradt panhard merev híd hátul ami kifejezetten csapatásra lett tervezve
ha mindezektől eltekintünk inkább veszek egy e46 m3-at
-
#56573440
törölt tag
válasz CharlieDrop #27946 üzenetére
jah új mustang 13 millában fapadon se áll meg itthon ne vicceljünk már hahun annyiért van 2013-as
"mellesleg egy M-es BMW-t szerintem nagyon nem olcsó fenntartani"
azt ne mond hogy egy mustangot olcsóbb -
#56573440
törölt tag
kb pont ezt mondtam nem? jó autó mindkettő, de hétvégi autónak kéne max a mustang. oszt ennyi. az extralista meg... adaptív felfüggesztés csak fél milla bmw-be, mustangnak nincs ilyen. és még egy tonna dolog van, a mustang full extrásan se kaphat bőr műszerfalat, vagy jobb hifit. kinek mi a fontos ugye.
-
#56573440
törölt tag
válasz CharlieDrop #27970 üzenetére
a végén ott a gyártási év 2003
-
#56573440
törölt tag
válasz CharlieDrop #27974 üzenetére
gondolom forgalomba helyezés ideje nem mindegyik kocsit helyezik azonnal forgalomba aztán ki tudja le lehet kérdezni alvázszámból a gyártási évet, elég hamar kibukik ha nem akkor gyártották nem nepper árulja ahogy látom, úgyhogy ebben csak nem téved
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz KINKY_007 #27979 üzenetére
az a baj hogy ez teljesen szubjektív kinek mi a prioritás. van aki szerint csak a full extrás kocsi a kocsi, főnököm meg benzin motor sperrdifi.
" Nem a tesco parkolóban kell hagyni 4 órára"
mert mindig minden esetben tudsz árnyékban parkolni? melóban pl az urcán parkolunk, 10 km-es környéken nincs árnyék.
"fűtött garázs"
a környékemen pl esélyem sincs bérelni garázst, nem hogy fűtöttet. buzievagyok?
a navi az mondjuk nálam is belföldön kizárólag waze, kint here. a lemezes történetek nem frissülnek túl dinamikusan
" sportülés alap futóművel, 15-ös kerekekhez kb. a ROTFL kategória"
aztán miért? kényelmes, tartja az oldaladat, jobban támasztja a derekat. a sport ülés nem kell azt jelentse hogy 0-24 kilincsre veszel minden kanyart...
szerintem igények és emberek, miért gond ha valaki mást preferál ?
-
#56573440
törölt tag
válasz KINKY_007 #27982 üzenetére
tényleg nem értelek...
"Kicsit máshova kell rakni szerintem az igényszintet. Aki tizenmilliós autóval jár, annak van lehetősége munkahelyek között váltogatni."bőven tudnék válogatni a munkahelyek között pedig újkorában se volt 10 milla szalonban a kocsim.
"Mennyi is egy új Suzuki?"
már bocsi de kit érdekel?
"azért van a nagy arc"
mások az igényei mint írtam. és? lehet kapni ilyen ársáv körül biztos olyat ami neki is tetszik. ő majd olyat vesz vagy vett vagy nem fog venni ami neki bejön. miért kell ezekből mindig hitvitát csinálni? szerinte ezek elengedhetetlen kellékei egy autónak akár 1.8 milla 20 évesen is. szíve joga, szabad az ország, szabad a vélemény. szerinted meg túl sokat akar vagy túl nevetségeset, fölöslegeset. megértettük.
én pl soha nem fogok betenni angel eye-t meg ültetni, meg szárnyat rárakni, sőt a 16-os felni marad élete végéig ha tőlem függ. mert ezek nekem nem szempontok, sőt jobban szeretem a gyárit. ettől még van akinek meg ez kell. ettől még nem verem magam ha valaki postol eye-os képeket hogy háááát ez faszság. szíve joga
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz Tsebacsi #28003 üzenetére
nem tudom hol vagy zuglón belül, de utvonalterv szerint újvidék tér-h.ezredes az nagyságrendileg 15km... csak bmw-znek, és a beszerzéssel kapcsolatban is rugalmas. itt vannak páran akiknek ő csinálja a kocsiját, én is voltam nála, megyek is jövőhéten ablakemelő miatt.
15km még egy próbaútnál is bele kell férjen, ha meg már a tiéd akkor az pláne szerintem. írj rá egy privit aztán meglátod
-
#56573440
törölt tag
aki lemaradt a trollfoci bejegyzésről leírás az win
-
#56573440
törölt tag
318i 2l is annyit forog nagyságrendileg. 140-nél 4k az tuti, én ott utazok hangja nincs, fogyi akkor 7 körül, egy hatodikat a mostani ötös fölé el tudnék képzelni, ami csak utazós tartsuk a tempós fokozat lenne... amcsik nem buták az overdrive-al, tudom hogy a bmw-nél is mérnökök ülnek, de tényleg nem elég egy kétliteres benzines motor nyomatéka az alsó tartományban hogy pl 140-el guruljon 1500-as fordulatszámon? vagy legyen 2k. azért azt elég nehéz elképzelni.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Energiaital topic
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Kerékpárosok, bringások ide!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- OpenWRT topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...