- Poco X6 Pro - ötös alá
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- iOS alkalmazások
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
Hirdetés
-
Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
ma Elsőként az Egyesült Államokban lehet majd megvásárolni a gyártó első okosgyűrűjét.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Hi-Fi RUSH - Ismét felbukkant a Nintend Switch változat
gp Ezúttal az európai korhatár-besorolás oldalán találkozhattunk a játék adatlapjával, egyre esélyesebb hogy újabb platformra is befut a program.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chal
addikt
válasz FET-MEN #22089 üzenetére
Egy másik BMW topicban parázs vita folyt erről jó 1 héten át, nagyjából a következő végeredménnyel:
Az autó alapvetően nem eszi meg a ledet (már ha van benne ellenőrzőrendszer!), hiszen teljesen más áram folyik rajta, így riasztani fog.
Ezzel három dolgot lehet tenni:
- nem foglalkozol vele
- átkódolod (kódoltatod) a szoftverben a riasztási szinten a led áramához
- teszel be ellenállást (vagy gyárilag benne van a ledes megoldásban), ezáltal "emulálsz" egy normál izzótA legutolsó a legjobban kerülendő, mert felesleges plusz terhelés, ami melegszik és ezáltal problémákat okozhat, + eleve egy gány módszer, nekem is sértené a szépérzekem.
De tényleg nem saját tapasztalat, csak egy nagyobb vita eredményét foglaltam össze
[ Szerkesztve ]