Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
tyú a mindenet de vadul néz ki.
nekem bejön az e46. 325ci elég is lenne egy életre.Egy e39 530d bőven felsőbbrendűséget ad megy mint a picsa.
Tibi666>>próbaképp nézz meg egy 530i.t... ..és utána szólj erről az elrettentő kipufogóhangról.vagy egy mostani 335i.t biturbósat. bőven kategórián felüli."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
_Voyage_
aktív tag
Kényelemben a Vel Satis egy szinten van 7-es bmw-vel, vagy s mercivel, de ezen kívül egyetlen renault sem ér fel semmilyen német vagy svéd prémium márka közelébe se...
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
Vandit.
addikt
Aki rajong érte és megteheti és esze is van, az vesz 200-300 körül egy gyári állapotút és azt megcsinálja magának, szvsz.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Jim Tonic
nagyúr
Egyik új BMW sem szebb, mint az elődje volt. Egyáltalán nem jó irányt követnek. 3-asból az e46, 5-ösből az e39, 7-esből az e38 volt a csúcs. A 2009-es hetes se tetszik.
Az eddig legszebb BMW forma az e46, háromajtós M változatban. A többi nem BMW-s, azóta nem is vennék.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
SpeedR
őstag
Egyáltalán nem a kimenő teljesítménye miatt írom le a dízeleket. De mindegy, hagyjuk.
(#9836) KINKY_007
Épp erről beszélek... a csörgés-zörgés, a szélzaj és kipuffzaj adja a nagyobb szubjektív gyorsulási illetve tempó érzetet. A G erők nyilván ugyanannyira hatnak rád egy halk, hangszigetelt autóban is, mint egy ugyanolyan erős, de nem hangszigeteltben.
Ezt a keresztbe gyorsulás dolgot nem értem, kifejtenéd?(#9839) Manitou
A gyári rendszer ennél jóval halkabb...De azért bevállalnám így is.[ Szerkesztve ]
-
Gebriel
veterán
Amiről Te beszélsz az kicsit ferdíti a valóságot, de létezik.
1. Telefonon nem intéznek semmit.
2. Akik intézik azok valójában jogászok, ügyvédek.
3. Valójában úgy intézik el, hogy lehető legjobban gyere ki a dologból, de szabálysértés, bűncselekmény elkövetésénél azért elég necces.
4. Éves díja van nem havi. Min 40k/év
Ez pedig a D.A.S. -
dragonfx
veterán
Ákos hiába próbál meggyőzni az eladások mindent elmondanak nem én vok a ferde ízlésű
az e60 a bmw legsikeresebb modellje talán az 5ösök között.annyivan mint a nyű belőle.
e39ből fénykorában sem volt ennyi.még tán lehet a 3ast is megközelítette eladásokban."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
E39 konzervatív??? Utolsó igazi BMW az E46-al karöltve. E39 pont, hogy agresszív, nincsenek kerekítések, csak éles levágások. Egy E39 különb mint egy E60, de még az E34 is sokkal jobban néz ki.
Egyébként a világ fejlődik, azért is van az, hogy több E60 fogyott. Most már nem csak Európába mennek az autók. Sőt, E39 korában még Európa volt az egyik fő vásárlóerő, mára már Amerika, Kína, Arab országok... Ezért adtak el annyi E60-at. Szóval nem kell megont butaságokat beszélni, nincs összehasonlítási alap. Ha az F10-esből legalább ugyan annyi fogy mint E60-ból, akkor az már óriási siker, mivel kategóriában kicsit még feljebb lépett a BMW az 5-ös szériával. Ezért a 2 nem is összehasonlítási alap, csak azonos kategóriában lévő autókat érdemes összevetni.És azt se felejtsd el, hogy Mo.-n normális az, ha 95-ben nem volt annyi E39, mivel az életszínvonal közel sem volt ennyire jó. Azóta sokat változott az autópark. De hidd el, Németországban pont ugyan annyi E39 volt, mint E60.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Az E38 az majdnem úgy nézett ki, mint az E39. Pedig az E39-ből nem a luxus esik le, hanem az, hogy BMW. Luxus a vele egy időben futó E Merci. Nah, ott tényleg nincs sportosság, az konzervatív. De az 5-ös az az E39 hordozta a BMW-s mivoltot. Nekem ezekből a sportoság jön le, kényelem nem igazán. Az csak belülről látszik.
Nem beszélve az E39 klubról, ami méltán tükrözi a model nívóját.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
hát ja de látod Ákosnak nem elég a 220 meg a 320...neki 720 kell.
Gyakorlatilag a kasztnit kivéve minden cserés 700lóhoz.
ja és a 700-800 ló jo lesz 500-600nak is.és e30ba nem igazán raknak e36 m3 mocit.e46 m3at pláne nem.
max e34 m5öt.és azt turboval.én nem látom azta szörnyen nagy lelépést.annyi hogy ott előzőtt a porsche és kisbeb féktávot vett ennyi.a porsche fékjei talán a világ egyik legjobbja.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
Ha nem is E30, akkor egy szép E36 M3, ugyan így. Még nem megszállottság, de lehet egyszer az az lesz. Közútra is lehet használni ennyi lovat, elég egy poti az autóba, és már nem fog úgy ugrani. Ha van jó ismerős hálózatod, akkor megoldható.
Valami jó verseny futóművet alá lehet varázsolni, porig ültetni, és akkor a kanyarban se lesz baj.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Az. Még csak nem is fújom, szépen kigyorsítok, csak 2000 fölé nem engedem, ennyi. Településen kívül általában a tempomatot szoktam használni, azzal lassítok vagy gyorsítok, kényelmesebb kicsit. Nagyjából tudom hol mit fogyaszt, 100-nál elég 5-5.5l, klímával 6l maximum.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Már régóta. Jól összeszoktun k, és igen, kellett kis idő mire normális szinten tudtam tartani az étvágyát. 10.1l-el nyitottam.... A 6-os váltó későbbi fejlesztés, M5 kapta meg először az 540i-vel együtt, aztán az 530i. Az automata az pl. 5 fokozató, de elég hosszúak. Biztos ide is jól jönne egy takarékos 6-os.
Vangelis: Csak egy tag nézte meg? Mondtak valami bíztatót? Remélem azért sikerült a dolog, ha már erre kényszerültél.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
E-Max
tag
Drága német fenntartás hidegen hagy, van kint állandó lakcímem, ott a munkahelyem is, annyival nem drágább, hogy megérje regadót fizetni.
Kint megveszem 10.000 euró körül, 2003-as évjáratút, 2 millió legalább a regadó, az már 5 millió, annyiért mást is lehet venni.Szlovák rendszámot kihagyom, az mindennek az alja.
E46 nekem is tetszik, páromnak is, 330i erős is, jó is.Itthon 2003-as, sötétkék, vajbőrös, fabetétes, manuális váltós, navis, garantáltan 40.000km-es, 330i cabriot, törésmenteset, ha kapok 2.8M-ért, tökéletes állapotban, megeszem a kalapom.
Regadót a jobbik el akarja törölni, illetve hallottam már több embertől, hogy talán január 1-től eltörlik. Addig német rendszám, utána kap magyart.
[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Max
tag
Megnéztem, az, ami a kollégámé, annak 1.4 millió a regadója, de minden egyéb költséggel a behozatal 1.6millió alatt nem állna meg. Annyit nem ér nekem a D helyett a H betű.
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
MPowerPH
félisten
Nem rossz, én is ezt írtam. Csak ne rugasd, és ne menj vele tartósan maximális teljesítmény közelében. Persze a kulturált közlekedés mellett erre nem is lenne szükség, de akkor meg minek a 30D?!
Sajnos alattam kifeküdne egy traktor, ezt kezdem belátni. Most is úgy jöttem haza, hogy 4000RPM alá csak nagyon ritkán engedtem, 160-170, 230 -ig. Állandó előzgetés 2. -esben és 3-asban. Szerintem ezt egy 20D nem hálálná meg.Don't Tread On Me
-
-
-
saguaro
tag
Ez a baj, hogy itt rengeteg vegyes dolog van, és ahogy belenéztem egy-egy autóhoz, az emberek leginkább pályán mennek.
Csak pesti, csak országúti, csak pályás fogyik izgatják a fantáziám...
Ha átlagban megáll 10 liter alatt, akkor jöhet.Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
dragonfx
veterán
ez az e36 325i nevetséges ennyiért. a felét éri kb.
ez az e30nála tulaj azt nem kalkulálja bele, értme én neki emnnyibe fájt de ezt enm fizetik meg.nevetséges az ár.
az e46 viszont árában van.
utolso final széria 2006.kabriobol amugy is kevés van.és a nem lefojtott sima25i moci van benne.szép állapot.full M kivéve a felni.de ránézésre az is vagy 250e minimum a szett.a km kissé sok.a helyében 50nel visszatekertem volna.ugy semmibe nem lehetne belekötni."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
nem kell 2x2es mert nem M3.persze 6hengeresre azt is lehet kérni gyárilag.komplett rendszer cakk pakk.asszem 1.5 milal volt a felára.
és akkor mi van ha kurblis a 323iben??uristen ettől kiakadok.elől ülsz nem hátúl....
na mivan lassan extrának kell felfogni hogy elektromos ablakom van
dehogyis.ez alap.
a hátsó meg már e30ba is kérhető volt hátulra elektromosnak.ízlés kérdése.mostani vadiuj autokban van ahol még szerbo, abs, elektromos ablak, tükör semmi sincs.tán még a kormány se állítható meg az ülés süllyedése se.akkor arra mit szoltok??.2-2.5 milkás uj autok.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dízelracer
senior tag
OFF:
"Most 1 bar-os töltőnyomással 730 - 750 Le"
Muhhahahaha...LOL. Ez az autó a büdös életbe nem volt 700lóerő de még 500se és ezt a futott ideje is alátámasztja. Pont ez a kocsi volt a téma pár hónapja az egyik drag fórumon. Öreg bmw-sek szerint kb alulról karcolja a 450-et de az 500at biztosan nem éri el. A néhai SRSCLUB.HU-n volt fent néhány videó egy korábbi gyorsulási versenyről. Saját szememmel láttam mert én is ott voltam, hogy éppen, hogy csak meg tudott verni egy tök gyári V8-as Corvette-et ami a tulaj szerint mindössze 290lóerő volt. Ez a bömi úgy 700lóerős mint a 'mikibá' 500lóerős dragpolskija, sehogy. LOL Szépnek szép aránylag megyeget is de a többi csak rizsa ...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Projektor topic
- Óra topik
- Autós kamerák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Futás, futópályák
- Napelem
- További aktív témák...