- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Motorola G86 - majdnem Edge
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Mobil flották
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Milyen okostelefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
-
Mobilarena
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz
dave0825 #77890 üzenetére
Csak épp gondolom a titkos / diagnosztikai menütől el kellett búcsúzni tippre mivel az a settings gomb hosszú nyomására lesz elérhető, az egyetlen olyan menüpont ami írja a vizhőfokot az autóban.
Vagyis ott tartunk kábelek ~20-30 mivel kell ISO átalakító ÉS multi kormány kábel valamint kell egy OCM modul ami kijelzi újra a vízhőfokot a trip helyén és akkor most jöhet a fejegység. ~100-120-at elköltöttem és még nincsenek hangszóróim + erősítőm.Jobban járok egy gyári CD40 Opera-val az tud annyit mint egy kommerszebb 2DIN Ken/JVC/Pio fej és megmarad a gyári diag menü.
Lite jogos
-
Lite
őstag
válasz
dave0825 #76743 üzenetére
A ládát röhögve kihajtja az a végfok, és rá fogsz jönni, hogy mennyi sok lehetőség van még, a mélyet erőben ÉS minőségben is fejleszteni.
Ja, az a sugárzó a 83 dB-es érzékenységével kb. egy erőművet kíván maga mögé, nyugodtan áttérhetünk a 35-üs hegesztőkábelre és a 125A generátor / 70-90Ah akksik világára...
-
Lite
őstag
válasz
dave0825 #76739 üzenetére
A szub tartomány ég és föld lesz... Magabiztosan, erőlködés nélkül fogja hajtani.
Mekkora helyed van a csomagtartóban? Ahhoz mérten kellene az "élményt" keresni.(Amit linkeltél, az elég furi egy szerzet, réginek tűnik, a láda meg, hááát... Nehéz elhinnem, hogy az hozzá való.)
-
Lite
őstag
válasz
dave0825 #76729 üzenetére
Ha ez jó, nem buherált, akkor tökéletes választás. Csak ennek kell ám áram...
De ez mindenre is elég lesz. Egyszer építed be rendesen...
Tápnak és testnek ilyen kábelt használj minimum: 25-ös réz hegesztő80A-re biztosítékolva.
4mm2-s hangszóróvezetéket használj majd!
Tudok, ha használt is szóba jöhet. Vagy csak új?
-
Lite
őstag
válasz
dave0825 #76720 üzenetére
Bocs, hogy belevau, de:
- a jelenlegi cuccodhoz képes ezek sajnos nem hoznak sokat
- miért ragaszkodsz szub hajtása esetében 2 csatornás erősítőkhöz?Szubra a monoblokk a legjobb megoldás, azokat direkt ilyenre tervezik. Sokkal jobb a damping-juk, ami több csatorna hídba kötése esetén feleződik, az amúgy is kicsit alacsonyabb értékből (a több csatornásak közül azért a legjobbak tudják a nagy damping-ot, azok fel is vannak készítve a szubra is, a többiek inkább csak papíron remekelnek).
Ráadásul neked reflexes mélyládád van, ahol a láda zártsága sem fékezi a sugárzót, azaz még jobban küzdhet az erősítő.
Nem mondom, hogy soha nem lesz ilyen gagyi alkatrészekből elfogadható mélyed, de miért szívatnád magad?
Egyszer vegyél egy rendes monoblokkot, jó áramellátással és utána meg fogsz lepődni, hogy mekkora különbség lesz szub és szub között, milyen durván jól szól, vagy tesz hozzá a zenéhez.AS Carbon 500.1
Kicx ST1000
Kicx AP-1000
Gladen RC600 C1Ezek csak az alapok, mégis brutális különbséget fogsz érzékelni. Csak áram legyen..
-
-
troll81
addikt
válasz
dave0825 #76689 üzenetére
láda
300 mm / 12"Gehäusetyp BasstunnelNetto Volumen 45 LAbmessungen 570 x 380 x 420 (300) mmWoofer 30 cm Chassis mit Alu MembraneBelastbarkeit 450 WRMSImpedanz 4 OhmFrequenzbereich 35 - 120 Hzezek nem rosszak,volt.
erősitő 2-channel car amplifier65 watts RMS x 2 at 4 ohms (85 watts RMS x 2 at 2 ohms)
175 watts RMS x 1 in bridged mode
(4-ohm stable in bridged mode)CEA-2006 compliantClass AB amp technologyselectable low-pass filter (80 Hz, 18 dB/octave)preamp inputsMOSFET power supplyAuto Thermal Control lowers output to prevent shut-downfuse rating: 25A x 1ez is harmatos
a gz ládához.
erősítő választás nem baj ha nagyobb,csak be kell állítani.kevesebb gain szebb jelalak kissebb torzítás.
kábelszet sajnos vékony és nagyobb teljesítményt nen favorizal
kondi nem kell
-
Lite
őstag
válasz
dave0825 #76689 üzenetére
Sajnos azt kell mondjam, gagyi az egész, úgy, ahogy van.
Ami kell a jó hanghoz, az a sok-sok stabil áram. Ha rendesen van kábelezve a kocsi, jó az akksi és a generátor, akkor rendben vagy. A kondenzátor tök fölösleges.Szubot ilyenekkel illik hajtani: Sinus Live monoblokk, itt mindjárt lesz bugi...
Rendes mélyládát ilyen ár körül... Tudok segíteni, nem is messze tőled. De azt már privátban.
-
-
kacsa7
őstag
válasz
dave0825 #50300 üzenetére
Ezt mondtam korábban is, hogy kelleni fog kiemelő.
Mint G Astra tulaj, mondok egy tippet, amiért itt mindenki megkövez és öl
Nálam csak a mélyközép van az ajtóban, szerintem a tükörháromszög lefolytja a magast. Egy ideig a tükörháromszög elé kirakva használtam, úgy jobb volt, de a nagyobb teljesítmény érdekében inkább kiraktam az A oszlopra és külön kábelt húztam neki. Nálad erre nincsen szükség. Tükörháromszögön kívül viszont javaslom, hogy próbáld ki.
Na én megkíméltem magam az ajtón való vezetékeléstől és az erősítőtől a fejegység ISO csatijáig vezetékeltem. A fejtől az ajtóátvezetőig és az ajtón belül is a gyári kábelek mennek. Azon a fél méteres szakaszon aztán vígan elvan. Mindezt egy Kicx 6020 szetthez, ami áramvámpír. Picipeti hallotta, nagyon azért nem panaszkodott. Tervben van egy kábelcsere, ott is egész biztos az ajtóátvezetőig fogom húzni, esetleg ajtón belül is cserélem, de hogy én nem fogom az ajtóátvezetőt furkálni, az egész biztos.
Innentől én pl nem túrnék bele abba a részbe addig, amíg fejről hajtod. Ajtón belül úgyis a szett gyári kábelei mennek. -
simi811118
aktív tag
válasz
dave0825 #50297 üzenetére
Azt a kábelt tedd el tartaléknak, aztán rendelj pl kácsa ls kábelt. 1,5-es elég lesz a magashoz és a középhez is. A mostani kábeled egy idő után el fog porladni a nedvességtől. Kábelen nem spórolunk mert az az olyan dolog amit nem húzgálunk és cserélgetünk gyakran. Egy hangszórót könnyebb kicserélni mint egy kábelt.
-
kigoi
senior tag
válasz
dave0825 #50293 üzenetére
Ugye csak viccelsz? Mondom hogy tiszta fémfelületre kell ragasztani,képen is látszik hogy le van ragasztva az ajtó és aztán rá van téve még a rózsaszín fólia.
Más
Nem tudja esetleg valaki hogy a hxa-400 milyen osztály? A,B esetleg A/B lenne? semmi infót nem találok erről.
Puszta kíváncsiság miatt érdekelne. -
kigoi
senior tag
válasz
dave0825 #50288 üzenetére
Nemfolyik meg melegben sem,kilágyul de mivel nagyon erős ragasztó van rajta így esélye nincs lejönni.
Feltéve ha rendesen zsírtalanított,tiszta felületre rakod fel.Koszosról minden további nélkül levállik.
A 820-as teljesen más anyag,nem olyan mint a 830.
A 820 az valami préselt szövetes valami,nem jó. -
-
Czimby
addikt
válasz
dave0825 #50254 üzenetére
Ezért kell 1x de normálisan megcsinálni a kábelezést!
Más téma:
Esetleg valakinek nincs kimaradva 0.5-1m2 Hanno vagy Soudaband?
Budapesten vagy Gyöngyös - Budapest útvonalon átveném.Ha van írj Privit mérettel és árral! (Figyelem ez nem egy SEX hirdetés!
Lányok azért írhatnak
)
-
Czimby
addikt
válasz
dave0825 #50245 üzenetére
Én cserélném a kábelt ha már szét lesz most szedve kéőbb ne kelljen, és azt is meghallani főleg ha a gyári kb 0.75mm2-es...
Ja meg mint privátban korábban már leírtam jó lenne ha az eleje is erősítőről menne, sokkal jobban szólna.
Inkább menjen az eleje erősítőről és később legyen sub, mint fordítva.
-
dave0825
őstag
válasz
dave0825 #50240 üzenetére
Vagy 3.-ként Magnat Car Fit Style 216? Melyik ajánlottabb a 3 közül?
-
Czimby
addikt
válasz
dave0825 #50227 üzenetére
Egyértelműen a GZ egy kategóriával fölötte van annak a mac-nek.
Nekem volt még tini koromban ennek az előd GZ-je a Titanium, azt úgy hallgattam többször is, hogy a magas már elhalkult(a védelem közbeszólt) de bírta éveken át.
Hangminőségre nem egy Hertz ESK vagy hasonló, de az ára sem annyi. -
-
Czimby
addikt
válasz
dave0825 #50210 üzenetére
Mindenképp jobb ha külön van a magas ebben igaza volt a többieknek.
De a Renegade és az olcsóbb macAudiók minőségével komoly gondok vannak.
A Renegade-ről csak hallottam, hogy hulladék, a macAudióból viszont ugyanilyen szettet raktam be haveromnak a Civic Coupe-ba egy alap JVC USB-s rádió mellé.
A srác nem is szokta hangosan hallgatni a zenét, de mindkét magas elhalt kb 1-1.5 éves korára.
Ezek Blaupunkt magasakkal lettek helyettesítve, majd nemsokára az egyik 16-os hangszóró is megadta magát...Jófogáson van egy Ground Zero szett 12e Ft-ért, az lenne a jó megoldás ha használt is számításba jöhet.
-
simi811118
aktív tag
-
kacsa7
őstag
válasz
dave0825 #50192 üzenetére
A koaxokat el is felejtheted. G Astrában annyira a bokádnál van a hangszóró, hogy a magas hangokból semmit nem hallasz. Ott a tükörháromszögben a gyári helye a magasnak, ami szintén balfaszul van megcsinálva, de legalább magasabban van. Oda be tudsz rakni 1 magas hangszórót minden további nélkül, így komponens szetteket nézegess (külön mélyközép és magas hangszóró).
Ha ennyire szűk a keret, akkor legalább ezt vedd. Nekem ennek az elődje volt G Astrában, egész normálisan szólt az árához képest. Kell még venned bármelyikhez 1 kiemelő keretet, hogy be tudd szerelni, mivel nem stimmel a lyukosztás a gyári hangszóróval. -
lautnermark
aktív tag
válasz
dave0825 #50119 üzenetére
Nyugodj meg, annak úgy kellene működnie. Megkérdeztem bent a melóba a kollégákat, akik régebben G Asztrával jártak (2 db is volt) + még a takarítókat is (nekik is az volt az előző melósautójuk), bizony úgy kellene működnie, ahogy szeretnéd. Valószínűleg Nálad átvariáltak valamit, ezért kellene elmenned egy villamoságishoz, hogy rendet tegyen.
Az, hogy a Te autód fiatalabb, mint apukádé, az nem jelent semmit. Egy közös pont van az Opel és a VW között. Mindkettőnek 4 kereke van.
-
drunkyboy
aktív tag
válasz
dave0825 #50105 üzenetére
Pedig akkor a G Astrán is úgy működik jól, eddig minden autó, amit használtam (régebbiek általában) egyes állapotában már kikapcsol minden fogyasztót és kihúzhattad a kulcsot. Vissza szintúgy, ha berakod a kulcsot még semmi, egyet fordítasz rajt, akkor kapcsol a rádió. Az újabb autóknál már lehet variáltak ezen, némelyiken a helyzetjelző is bekapcsol már...
-
-
-
válasz
dave0825 #50086 üzenetére
az autóban teljesen más a szín jelölés(minden autógyártónál más és más), oda kell a próba lámpa...
amit írtam színeket az rádió csatlakozója.. de kép alapján vágd el az átkötést és szigeteld le...de jó eséllyel nincs a kocsiban acc alatt áram, emiatt kötötték át...lehet biztosítékot is kell cserélni. -
válasz
dave0825 #50078 üzenetére
Sárga a 30-as pont (állandó), a piros a kapcsolt...
Van aki úgy kéri, hogy ne kulcsról menjen fejegység, vagy régi autók némelyike nem is tudja.
Azért teszik bonthatóvá, mert némely autó gyártó a két betápot megcseréli a csatlakozóban...
Az autóban multiméterrel vagy próbalámpával egyszerűen megtalálható a két táp...egy kis ügyességgel te is át tudod kötni, vagy egy villamosságis fillérekért megcsinálja...
-
kacsa7
őstag
válasz
dave0825 #50078 üzenetére
Az egyik szál az állandó pozitív, a másik a gyújtás utáni pozitív. Ha nem maradnak meg a beállítások, akkor kell megcserélni a sárgát és a pirosat, de attól még ugyanúgy csak gyújtás ráadás után kapcsol be. Pont úgy lehet kulcs nélkül, tehát gyújtás ráadás nélkül bekapcsolni, ahogy nálad most van, hogy mindkét szál, tehát a sárga és a piros is az állandó pozitív szálra(piros) van kötve az ISO csatiban.
-
PiciPeti
őstag
válasz
dave0825 #49814 üzenetére
Hát nem tudom mit nézegettél, de akkor az eredeti felállást figyelembe véve:
Fej: ~20e
Első hangszórópár: ~5-8e Ft
Hátsó hangszórópár: ~8-10e Ft
Erősítő: ~10-15e Ft
Szerelési anyagok (tápkábel, hsz kábel, rca): ~15-20e FtEnnél olcsóbban kétlem, hogy találtál bármi használhatót, és ez így legalább 70e... Ennyiből már lehet épkézláb belépő rendszert reszelni, max a subot megveszed később...
-
PiciPeti
őstag
válasz
dave0825 #49810 üzenetére
Valószínű azért hallod azt jónak, mert még nem hallottál tényleg jót... És ezt most mindenféle lenézés, és bántás nélkül mondom...
A felsorolt zenei irányzatok amúgy erősen igénylik a subot, szóval a hátsó hangszórók (amik nemcsak a teret, de a hangzást is összekuszálják, mivel tök más távolságra vannak tőled, más szögben állnak, és jó eséllyel más a frekvenciamenetük is.) árából kijöhet egy szolidabb sub.
Első körben azt ajánlom, ülj be egy olyan autóba, ahol rendes hifi van, szerintem sokat fog változni a véleményed, és a szemléleted is.
-
dave0825
őstag
válasz
dave0825 #49803 üzenetére
Elolvastam az 1. hsz-t, és a hátsó hangszórók alatt mindenféle hátsó hangszórót kell érteni, pl. a kalaptartón lévőket is? Mert oda is szerettem volna tenni. Sok ilyen zenés tuning autóban csomó hangszóró van, mégis szépen szólnak, apámnak a Sharan-ban is ha fejben jól számoltam, 10 hangszóró van (a nagyon kicsikkel együtt): minden ajtóban 1-1, hátul a csomagtérben (mivel egyterű) oldalanként 1-1, elől a műszerfalban 2, plusz a 2 kicsi az első ajtókban, illetve az említett 300W-os mélynyomót szokta még berakni. Szerintem szépen, jól szokott szólni. Az 1. hsz-ben említett színpadi hangzást nem szoktam figyelni, nekem annyira nem fontos a térhangzás kocsiban. Egyébként néha rock-ot, dance-et, dnb-t, kb. mindenfélét hallgatok, néha csak rádiót (ott is mindenféle megy ugye).
Egyébként előre az ajtóba 6,2"-os van gyárilag (hátul pedig 5,25-ös lenne). -
PiciPeti
őstag
válasz
dave0825 #49799 üzenetére
Nem rossz a fej amit kinéztél, de a kenwood kmm-122 pl beváltabb fej, a 2 pár RCA pedig nagy előny, ha szeretnél erősítőt.
A többi rész sántít, az első hsz-t olvasd majd el, de a lényeget leírom címszavakban.
-hátra nem kell hangszóró, max a csomiba egy sub
-hangszórónak terhelhetősége van, az is csak irányadó
-fejegység teljesítménye max 4x10W, de azt is borzasztó minőségbenHa megírod kb mennyit szánsz a dologra, mit hallgatsz, és milyen autóba tervezed, könnyebb segíteni.
-
kacsa7
őstag
válasz
dave0825 #49799 üzenetére
Pioneer MVH-180U
2 pár RCA van rajta, ha a jövőben fejlesztenél és van rajta aluláteresztő, felüláteresztő szűrő.
Egyébként amit kinéztél JVC is teljesen jó.
Hangszóróból vegyél Gladen Alpha-t az fejről is normálisan fog szólni. Ha később igényed lesz rá, akkor mehet az erősítő.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.
- Milyen házat vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kuponkunyeráló
- Milyen videókártyát?
- Synology NAS
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Assassin's Creed Odyssey
- MOBILTELEFON / TARTOZÉK / OKOSÓRA / OKOS KIEGÉSZÍTŐ beárazás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Motorola G86 - majdnem Edge
- További aktív témák...
- ASUS TUF Gaming A620M-Plus + AMD Ryzen 5 8400F + 16GB 5600MHz Kingston Fury Beast + hűtő
- Eladó Erős Gamer PC - Akár Cyberpunk 2077-re Is Készen! (Ryzen 3 2200G RX 570 8GB 32GB RAM AIO
- MacBook Pro 2019 '16 2,6 Ghz 6mag Intel Core i7 16/512gb - Space Gray Touch Bar
- Xiaomi 13T 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Honor Magic6 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iKing.Hu - Apple iPhone 13 Pro Max - Graphite - Használt, újszerű
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Lenovo ThinkPad L15 Gen 2 - 15.6" FullHD IPS - i5-1135G7 - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE B660M i7 13700 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800 16GB Thermaltake Core X5 GB 850W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest