- iPhone topik
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- 2 az 1-ben töltőkábel a OnePlustól
- Szivárognak a Vivo X300 kameraadatai
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha látjátok a grafikonon a saját timedemó mérést, akkor kiderülhet, hogy miért eltérő az eredmény. Nem szeretjük a beépített tesztrészleteket, mert lehet rá optimalizálni. Ahol csak lehet magunk futkározunk, hogy a lehető leghitelesebb eredmény szülessen.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
fsb1000 #8200 üzenetére
Te hoztad fel a tuningot nem én. Én csak mondtam, hogy a hibakeresésnél nem előnyös a tuning.
Hiába írják be a júzerek a fórumba. Akkor tud az AMD segíteni, ha leírják a gép paramétereit a supportnak. Mivel konfigfüggő a hiba, így először össze kellene rakni egy olyan gépet, ami reprodukálja a problémát. Ezt csak úgy tudják megtenni a gyártónál, ha megkapják a visszajelzéseket. Addig nem tudnak mit csinálni, amíg nekik nem jön elő a probléma. Mint láthatod a tesztekben számos eltérő konfig van, és nem írnak problémáról, ergo sok konfigon nem jön elő. Kellenek az infók a cégnek, hogy előhozzák a problémát.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
fsb1000 #8197 üzenetére
A tuninggal potenciálisan növeled a rendszered hibalehetőségét. Az egy dolog, hogy nem erről van szó, de a megoldásban nem segít ha emeled az órajelet.
Egyelőre azt sem lehet tudni, hogy mely BIOS-szal szerelt kártyák problémásak. Ezért nem tudom tesztelni a lehetséges megoldásokat, mert az istennek nem jön elő az akadás az én kártyámon. -
Abu85
HÁZIGAZDA
A hardveres leszabályzás a terhelésszimulátoroknál csak a HD 5000-en működik.
A régebbi AMD és NV kártyáknál a driver tartalmaz egy profilt, ami alapból megakadályozza a max terhelést, míg a shader fordító is fel van készítve az alkalmazásra és nem optimálisan fordítja be a shadert, ami üres ciklusokat eredményez.Alapvetően tudnák a karik futtatni a Furmark-ot 100%-on csak túlmelegedhetnek, mert a Furmark terhelése teljesen specifikus, olyan helyzet, amit semmi más nem tud reprodukálni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
fsb1000 #8191 üzenetére
Én nem tudom. Egyelőre azt sem tudja az XFX-es srác, hogy konkrétan gyártási hibáról, vagy szoftveres problémáról van szó. 10 konfigot és pár különböző BIOS-sal felszerelt HD 5870-et összeszenvedett, mire talált egy akadósat. Nem egyszerű reprodukálni ... ezek alapján nem véletlenül nem írnak erről a tesztekben.
Nem szoktam tuningolni. Az már önmagában olyan helyzet, ami hibákat okozhat. Mivel hibát keresünk ezért érdemes a default órajelhez kötődni, hogy ne a tuning miatt legyenek fals eredmények.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
zolisx4 #8188 üzenetére
Konfigurációtól függ. Nekem például nincs stutter sehol. Egyelőre még senki sem tudja, hogy mely kártyák, vagy konfigok érintettek. Beszéltem az XFX-es kontakttal, aki ugyanezt nézi most, végre talált egy konfigot, ahol akadozik neki a GTA4 HD 5870-nel. Vasárnapra írja meg, mit sikerült dolgoznia. Valószínűnek tartja, hogy a BIOS verziójától függ a probléma, és az energiagazdálkodással van kapcsolatban. Akinek esetleg HD 5870-je van és előjön nála a probléma, emellett vállalkozókedvű is, hogy kipróbáljon egy nem tesztelt beállítást, ami esetleges megoldást hoz, akkor írjon nekem privátot.
Elméletben nem okoz károsodást a driver átállítása, én is kipróbáltam, de nem tudtam ellenőrizni, hogy működik-e, mert nincs stutterem sehol.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
strebacom #4408 üzenetére
Az eddig bejelentett DX11-es játékok: Dirt 2, Aliens vs Predator 3, BattleForge (patchel)
DX11-re tervezett játékok (ezeket később jelentik be ... NDA meg ilyenek, de nyílt titok az egész): Battlefield: Bad Company 2, Crysis 2, F1 2010, Race Driver Grid 2
DX 10.1 játékből jelenleg 5 darab van: Far Cry 2, S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky, Tom Clancy's H.A.W.X., BattleForge, Stormrise
Év végére még érkezik pár, de nem nagy figyelem kíséri őket, mert a DX11 most már a szenzáció, a DX10.1 alappá válik. Egyébként főleg az Ubisoft-tól várd a DX10.1 játékokat, illetve a Battlefield 1943, és az új S.T.A.L.K.E.R. is az. De ezt nem tőlem halottad.A DX11 egyébként gyorsít a feldolgozáson kb. 15% plusz várható a DX10.1 módhoz képest.
A DX10 módhoz nem éri meg hasonlítani, mert képminőségben is sokkal szebb lesz a DX11 és minimum 40%-kal gyorsabb is a feldolgozás. Ez nem tűnik parasztvakításnak. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Henker2 #4405 üzenetére
Ezt én nem tudom helyetted megítélni. Neked kell dönteni, hogy PhysX kell, vagy inkább más játékokban mérhető gyorsaság és a DX10.1+tesszellátor előnye számít, amit a DX11-es játékokban lehet majd használni.
Valamelyiktől el kell köszönni, vagy venni kell mindkét kártyából.Ha ez számít valamit, én sosem támogattam a zárt szabványokat. A történelemben minden zárt rendszerre jött egy nyílt alternatíva ami kinyírta azt. A PhysX a zárt CUDA-hoz van kötve, amit senki sem fog támogatni, így a bukása már biztos csak az a kérdés, hogy mikor.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TazLeacher #3291 üzenetére
Egyetértek. Az FSP BS II nem rossz, sőt jó. Bár kétségtelen, hogy lehetne jobb is.
zolisx4: Előfordul, hogy sistereg a táp, amikor a HD 4890-nel jobban meg van terhelve.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Radeonnal látni fogja, mert a tesszellálást az AMD Tessellation SDK-val csinálja minden stúdió (ennek az az előnye, hogy Xenos, Radeon HD és DX11 kompatibilis lesz az egész). Az első DX11 címek csak a Tesszellátort fogják használni, és azért lettek DX11-re írva, mert a DX11 kártyák nem támogatják a Xenos kompatibilis kódot, így kicsit gáz lenne, ha a tesszellátor csak a DX10 és 10.1-es Radeonokon működni.
Ami majd később megjelenítésbeli hiányosságokat fog szülni, az a Compute Shader. Az SM5.0 támogat pár extrát az SM4.0-hoz és a 4.1-hez képest. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Beowulf_78 #1635 üzenetére
Az lesz, de ez csak az AA hiánya miatt lesz szopás.
Sárpac: Ha számítanak az idén kijövő PhysX játékok, akkor NV ... minden más szempont szerint Radeon.
schwartz: Egy kártyával is fájni fog a COJ ...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Beowulf_78 #1633 üzenetére
A Crysis-t szerintem már az új Call Of Juarez is überelni fogja. Majd szerintem jövőhéten jön az a képcsomag amit kaptam mélben. Durvulós.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Beowulf_78 #1616 üzenetére
Nem csoda. Ahol matrica jelzi a játék jelenlétét, az veszélyes ... könnyű levenni a matricát, a játékot meg még könnyebb kiszedni belőle.
Nem az eladókat akarják ingyen játékokkal tömni ugye.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Beowulf_78 #1582 üzenetére
Mennyire élvezetes? Ahogy néztem elég szar értékeléseket kapott. Bár manapság azok a kötsög újságírók mindent lehúznak. (Tisztelet a kivételnek ... gy.k. nekem
)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
strebacom #1514 üzenetére
Jelenleg attól függ, milyen kártyád van. Az AMD már teljesen elkészült a Win7 driverekkel, így a Win7 profitálhat a WDDM 1.1-ből, ami átlag 2-7%-os gyorsulást eredményez egyes játékokban. Az NV-t nagyon szorítota az idő, így ők nem fejezték be a Win7 driver optimalizálását. De gyanítom ők is tudnak majd ennyit nyerni a WDDM 1.1-ből.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
strebacom #1508 üzenetére
Szerintem Beo nem találta meg a texture beállításokat. Elsőre én is azt hittem, hogy az AO sor után már nincs semmi, de tévedtem.
Egyébként én inkább AO buzi vagyok, mint AA. Bár kétségtelen, hogy jó lenne, ha 2009-ben mindkettő aktiválható lenne egyszerre.Komolyan ... még ha DX9-es lenne a játék, akkor elfogadnám érvnek, hogy nincs lehetőség rá az API-ban, de könyörgöm OpenGL alatt simán lehet Shader alapú AA-t írni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
schwartz #1497 üzenetére
Nem hiszem, hogy jelenleg a vásárlásnál számítana a PhysX, vagy a DX10.1, esetleg a tesszellátor. Az AMD ott nyeri az eladásokat, hogy a Radeonok gyorsabbak a kategóriájukban szereplő GeForce-nál. Az emberek 90%-ának ez számít.
strebacom: Kurva jól néz ki ez a Riddick. Most már nekem is illene elkezdeni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
schwartz #1492 üzenetére
Fel kell rakni a Texture minőséget High-ra.
Beowulf_78: Nem lenne gáz a PhysX, de az NV az alig három hónappal ezelőtt egyezett meg a GRIN-nel. Eredetileg a Bionic Commando lett volna PhysX-es, de a Capcom lepasszolta a szerződést a GRIN-nek, mert túl sok erőforrást emésztett volna fel a játékot úgy megcsinálni, hogy az jó legyen normál és hardveres fizikával is.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
schwartz #1489 üzenetére
Nem biztos, hogy annyira jól járunk a Terminátornál a PhysX-szel. A GRIN 5 pályát vágott ki a játékból, mert nem felelt meg a hardveres PhysX direktíváknak, újratervezni meg már nem volt idő. Félő, hogy olyan lesz a játék, mint az előző projekt a Wanted. Szórakoztató, de másfél-két óra és vége.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Beowulf_78 #1426 üzenetére
Nem DX9 ... OpenGL.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ne pörögjetek srácok, inkább menjetek játszani a 3D markkal.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha nem Deferred Rendering lenne a motor, akkor 40%-kal lassabb lenne, mert minden fényforrásra ki kellene rajzolni az összes objektumot. Nyilván feleslegesen nincs értelme rajzolgatni. A DX9 API-ban azonban minden MSAA minta felül lesz írva a keverésnél, így az AA munkája elveszik. A DX10-ben ki lehet menteni a color infót, ami a GTA4 esetében elég az AA-hoz, innentől meg lehetne oldani a számítást. Csak a fejlesztők nem készítették el DX10-re a motort, mert az interneten található "szakértőknek" sikerült "szaktudásukkal" bemagyarázni az embereknek, hogy a DX10 az rossz és nem fontos, így a Rockstar szerint nem volt értelme a DX10 motornak a Vista gyenge elterjedése miatt. Nyilván aki élsimítást akar, az szív.
arn: Hát ha neked nem tetszik az a pár sugár, meg az SSAO, akkor ki kell kapcsolni. Játszhatsz low szinten is ha akarsz, mégsem mondod, hogy "fasznak pakolták bele a fejlesztők a HQ textúrákat".
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az lehet, hogy neked nem tetszik a HAWX DX10 módja, de a DX9 alól azért vették ki az effekteket, mert sokkal lassabban futott volna a kód a DX10-hez viszonyítva. Azért az SSAO számításigénye nem piskóta, függetlenül attól, hogy nem tetszik az eredmény. Ettől még a DX10-nek van létjogosultsága, mert szerintem szeretnék az emberek élsimítással játszani teszem azt a GTA4-et. Persze lehet, hogy rosszul gondolom és 2009-ben az AA már nem szempont.
zuchy: világos, hogy nem volterra PWM vezérléssel szállítják, mint a HD 4890-et, de ez nem jelenti azt, hogy kínai bóvli az NV referencia. Az AMD ezzel a PWM-mel csak fel akart vágni, hogy mi ezt is megtehetjük.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Beowulf_78 #892 üzenetére
CF tuningnál rá kell kötni a karira mindkét CF hidat. A lényeg, hogy bármit állítasz, mindig a kisebb órajelű kari lesz a főnök. A nagyobb órajelű kari vissza lesz szabályozva.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Hát azt elhiszem, hogy ez szar.
Egyébként ez az egész érdekes. Szabványra épül a dolog, de itt vannak az összeférhetetlenségek. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Akko ez cuki probléma.
Valszeg ezt a gyártók nem fogják tudni megoldani, így az AMD-nek kell jelezni, hogy vegye fel a kapcsolatot a Dell-lel, és csináljanak egy új Frimware-t a monitorhoz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Jelvesztés lehet. A GDDR5 órajelet visszaveszed manuálisan, vagy minden alapon van, buherálás nélkül?
Ha normál működik, akkor annyit próbálj ki, hogy a PowerPlay profilt megváltoztatod. Asszem az ATT képes erre. Ne vegye vissza 240-ig a frekit, hanem teszem azt csak 500-ig. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
PowerBuldog #345 üzenetére
Developer Central - itt van minden AMD-vel kapcsolatos program (némelyik csak regisztráció után tölthető le)
[link] - itt vannak a demók
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Pedig van különbség csak nem látszik a videón. Az AMD inkább a sebességet akarta szemléltetni. A Stormrise alatt a DX10.1 Guassian algoritmussal szűrt árnyékok sokkal lágyabbak, mint a DX10 módban. A BattleForge alatt pedig működik az alpha objektre is az élsimítás. A H.A.W.X. az speciel tényleg csak sebességben profitál a DX10.1-ből.
Mondjuk a grafikai eltérések valóban nem számottevőek.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Motoros topic
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- iPhone topik
- BestBuy topik
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Patapon 1+2 Replay teszt
- Házimozi belépő szinten
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! GigabyteA620M R5 7500F 32GB DDR5 500GB SSD RX6700XT 12GB Bitfenix Nova Mesh Enermax 750W
- Apple iPhone 14 Pro 128GB, Kártyafüggetlen,
- Új! Számla + 1-3ÉV Gari! Áfás! Gamer PC - Számítógép! R5 9600X / RX 9070XT / 32GB DDR5 / 1TB SSD M.2
- Asus E510M 128GB SSD, 4GB RAM, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 16 M4 Pro - M4 Pro 24GB 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest