Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DonToni

    aktív tag

    válasz CRTs #75 üzenetére

    "Ember", képzeld el, hogy tisztában vagyok vele, mit jelenet a motion to photon latency. :) Soha nem is ez volt a kérdés, hanem az, hogy ez mennyire "kézzelfogható előny" és hogy mennyire tudják ezt "kihasználni" az emberek (célközönség)!

    Kodiak-nak is volt egy videója, ahol bemutatta, hogy ez "már az ember érzékelési képességeinek határán mozog"...! Illetve ettől még nem feltétlenül leszel jobb gamer (nem leszel hirtelen Kodiak vagy Michael Schumacher fénykorában).
    A PC-ről, ami kirenderel neked másodpercenként 540db képkockát meg a hozzá tartozó perifériák megint csak ide tartoznak, ha már a teljes képet nézzük.
    A "bajom" csupán annyi, hogy XY gamer pistike elolvassa ezeket a cikkeket, teszteket, nézegeti a számokat és szépen lassan el is hiszi, hogy neki ez kell, mert ettől mennyivel jobb lesz... ja... lehet, hogy jobb lesz valamennyivel, de szerintem ez nem indokolja az érte kiadott pénz mennyiségét. (mivel nem leszel hirtelen Kodiak vagy Michael Schumacher fénykorában).

    A célközönség az e-sportolók, nem az átlag gamerek és nagyon erős a gyanúm, hogy még az e-sportolók között is elég kevesen lesznek, akik ezeket a milliszekundumokat "kézzelfogható" előnyre is képesek váltani...!
    (mondjuk megnéznék egy pár arcot, akik beruháztak egy 540Hz -es monitor/pc/periféria setupra és elverik őket a "csak" 240Hz-es konkurencia.... :DDD )

  • DonToni

    aktív tag

    válasz CRTs #60 üzenetére

    "Értem, hogy gyorsabban jelenít meg a kijelző, nem ezzel van a "problémám" hanem ennek "kihasználásával"."

    Erre te:
    "Elsősorban azé van 540hz mert gyorsabban van új kép nem az a lényeg hogy sűrűbben"

    Amúgy "aranyos" mindezt "érzésre" megmondani.... :) csak sajnos nem így működik a világ. Ha van az emberek között 0,01% aki ezt ki is tudja használni, akkor azoknak oké a dolog, de ettől még nem ez lesz a jövő, mert XY -nak "érzésre" ez jobb....

    Maradjunk annyiban, hogy ez is egy ágazat...
    Nekem az a fontos(abb), hogy éles legyen a kép (pixelsűrűség és felbontás/részletgazdagság), jó kontrasztja legyen (TN kiesett, IPS so-so) és a színhelyesség (sRGB)... Ha már egyszer egy megjelenítőről beszélgetünk...
    Ja és q-ra no offense, csak azért ne toljuk már fullba a kre.... :)

  • DonToni

    aktív tag

    válasz Synthwave #26 üzenetére

    Köszönöm, de igazi választ nem kaptam... legalább is itt nem! :)

    Alább egy másik postban, a videóban már láttam számokat és értelmezni is tudom.
    Ennek fényében mondom azt, hogy ez már nekem a "parasztvakítás" kategória.
    Értem, hogy gyorsabban jelenít meg a kijelző, nem ezzel van a "problémám" hanem ennek "kihasználásával".
    (érdekesség amúgy, hogy a különféle panelek (OLED, TN, IPS) hogyan viszonyulnak egymáshoz)

    #29 PuMba: Megnéztem, ezért írom, hogy kvázi felesleges...

    https://kiszamolo.com/reakcioido-teszt/

    Ezt próbáljátok már ki... csak az érdekesség kedvéért... meg, azt is írjátok az eredmények mellé, hogy ki-milyen felbontáson, frissítésen érte el az adott eredményét.
    Komolyan érdekelne egy ilyen "felmérés"!
    (Nem a legjobb eredmény érdekel, mert 1x nekem is sikerült 60ms -ot nyomni...! :) de átlagban ~240ms volt)

  • DonToni

    aktív tag

    válasz Synthwave #22 üzenetére

    "És azok, akik sokszáz FPS-sel játszanak eSport játékokat, és nem szégyellnek perkálni némi kézzelfogható előnyért."

    Valaki nálam okosabb, vezesse már le, hogy mondjuk 240 és 540Hz -en hány milliszekundum a reakcióidő egy embernél...?! Mert ha ez az "előny" valid, akkor azt mondom oké... (azt már meg sem merem pendíteni, hogy hány játéknál és milyen konfiggal lehet ezt az fps számot fixen elérni...)

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés