- iPhone topik
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Google Pixel topik
- Poco X5 Pro - ránézésre jó
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Beárazták az projektoros Ulefone-t
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- eSIM, a kártyamentes szabadság
-
Mobilarena
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
M@nH.
aktív tag
válasz
daninet #13679 üzenetére
Szia
Szintén kezdő vagyok, de ha jól értem valami ilyesmit szeretnél.bool buttonState = 0;
bool lastButtonState = 0;
void setup()
{
pinMode(2, INPUT);
pinMode(13, OUTPUT);
Serial.begin(9600);
}
void loop()
{
buttonState = digitalRead(2);
if (buttonState != lastButtonState)
{ if (buttonState == HIGH)
{
Serial.println("on");
}
else
{
Serial.println("off");
}
delay(5);
}
lastButtonState = buttonState;
}
-
M@nH.
aktív tag
A 8 bites tárolási kapacitás per cím miatt gondoltam kicsit trükkösnek a dolgot, de annyira valóban nem is vész.
Igen már rendeltem is esp-ket, várom már, hogy kipróbálhassam, valóban ez a lap lesz a legmegfelelőbb erre a feladatra. Az adatbázis is felkeltette az érdeklődésemet, de mindent csak szép sorjábanelkezdem és folyamatosan gyarapítom, tanulok vele és majd jönnek az újabb projektek. Köszönöm a segítségeket
Janos250: Igen erre én is gondoltam, hogy a sok írás megviseli az eepromoz, vagy sd-t, ezért is gondoltam, hogy lenne egy korrekciós beviteli mező a webfelületen, ha túl nagy az eltérés. -
M@nH.
aktív tag
Utána néztem, kicsit trükkös a dolog (az adat max nagysága miatt binárisan), de nem lehetetlen. Köszi
Egy másik dolog. Arra van mód, hogy egy "unsigned int" változót ethernet segítségével weblapon keresztül változtassunk? Pl. egy szövegdobozba bevitt értéket gombnyomásra beíratok? -