Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bteebi

    veterán

    válasz mjani1172 #4 üzenetére

    Valóban spórolnak vele eladott darabonként, csak ha emiatt érdemben kevesebb darabot adnak el, akkor a végén az összprofit kisebb. (Tegyük hozzá, a márka rajongóinál a valós tudás sok esetben nem igazi szempont, szóval valószínűleg - sajnos - igazuk van.) Eddig már persze elég kevés gazdász/marketinges jut el, mert mindenki csak a fillérszekszualizálást nézi, és sokkal könnyebb azzal meggyőzni a vezetőséget, hogy "figy, ezzel mobilonként 513 centet spórolunk". :U Ráadásul ezek - legalábbis nekem - viszonylag nehezen összeegyeztethető hiányosságok egy olyan innovatív, prémium (árazásban mindenképp) márkánál, mint az Apple.

    Egy kicsit olyan ez nekem - bár nyilván nem egy kategória -, mintha egy 150 millás Rolls Royce-ba "vegán bőrt" raknának be, mondván hogy spórolnak vele az anyagköltségen 500 dollárt (~~200 ezer JMFt), az átlag paraszt vásárló meg úgyse veszi észre a különbséget.

Új hozzászólás Aktív témák