- One mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 17 Pro Max – fennsík
- VoLTE/VoWiFi
- Mobil flották
- Apple iPhone 17 - alap
- iPhone topik
- Megérkeztek a Xiaomi 15T sorozatának telefonjai Magyarországra
- Rekordérdeklődés a Xiaomi hátsó kijelzője iránt
- Honor Magic7 Lite - erősítést kérek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
-
Mobilarena
Először is megkérünk minden kedves kollégát, hogy kérdés előtt a téma összefoglalót olvassa el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mercutio_
félisten
válasz
DarthSun #102838 üzenetére
Ja, már az oviban is Photography volt a jelem
Amatőr vagyok, én is kompakttal kezdtem annó, (Fuji finepix S5500 a lényeg, hogy rekesz és/vagy záridő állítási lehetőség legyen rajta) annyi, hogy 1-2 fotózás alapjaival foglalkozó könyvet átolvastam, ami érdekelt belőle kipróbáltam.
-
Mercutio_
félisten
válasz
DarthSun #102702 üzenetére
Egy immár 3 éves Pana G3-t használok.
Aprón 40-50k között meglőhető egy ilyen gép, van jobb szenzorral, de kereső nélkül 55-ért újszerű garis Olympus E-PL5. Egy kitobi 25-35k között mozog rá, teleobi 35/55 körül garisan kifogható elég gyakran. A fényerős fixek és a nagylátót is tudó obik már más tészta, ott 60-110 közötti cuccok vannak használtan, de újonnan garival boltból a top cuccok 300-ig is elmennek, de az már úri huncutság és nem ezek hiánya miatt nem fog tudni meglőni egy képet a többség -
-
törölt tag
válasz
DarthSun #102654 üzenetére
Sztem az a különbség, hogy ha a gyári alkalmazás készíti a képet, akkor a rawot a ram -ba küldi és csak a feldolgozás utáni, tömörített állomány kerül kiírásra. Közvetlen esetében meg maga a raw kerül kiírásra, ami egy lényegesen nagyobb méretű állomány. Szóval a szoftveres rész megkerülhető (az IMX214 tudja a raw exportot és az engineer menüben is láttam raw lehetőséget), de ez lassabb és erőforrásigényesebb művelet. Az optikai részhez meg én nem értek.
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ HP Pavilion 16 - 16"IPS WUXGA - Ryzen 5 8540U 16GB - 512GB SSD - Win11 - 3 év garancia - MAGYAR