Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • petipetya

    nagyúr

    Szeretnék kérni egy fekete csillagot a ellenőrzőmbe user error miatt.

    Korábban már kétszer is hívnom kellett a CIB-et a CIBmToken újbóli aktiválásához, mikor gyári beállítások visszaállítását végeztem el a telefonon. Íme a Play értékelésem (december 12-i):

    Jó lenne Ám sajnos egy gyári beállítások visszaállítása után új jelszót kell küldetni a telefonos ügyfélszolgálattal, hogy megint aktiválhassam. Amíg erre nem lesz valami önkiszolgáló módszer a weboldalukon, addig marad az 1 csillag.

    A válaszuk:

    CIB Bank 2014. február 4.
    Kedves Péter. Az ön álltal hiányolt szolgáltatás elérhető. Nincs más teendője mint a készülék újratelepítése/új regisztráció esetén - még a telepítés előtt- igényeljen a CIB Internet Bankban regisztrációs kódot a "mobilToken/Újraregisztrálás" menüpontban. A sikeres igénylést követően végezze csak el készüléke újratelepítését.

    Le is került az 1 csillag, mert igazuk van.

    "nincs rá lezsóidő"

Új hozzászólás Aktív témák