Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • trisztan94

    őstag

    Sziasztok!

    Egy olyan játékot próbálok készíteni libdgx segítségével, hogy van egy karika és azt egy zsinóron kell áthúzni úgy, hogy a karika nem érhet hozzá a zsinórhoz (nem tudom a nevét :DDD mi ez? )

    Na, tehát a lényeg, egy "zsinórt" próbálok generálni, mindig random módon. Mi erre a legegyszerűbb megoldás?

    Jelenleg egy 25*19-es koordináta rendszerben van a game.

    Az első pozíció az x tengelyen mindig fix 1, ez a külső ciklus számlálója lesz (az x tengely)

    karika = new Karika(new Vector2(0, 9));
    int randomY;
    int nextRandom;
    int startPosY = generator.nextInt(19);
    for (int i = 1; i < 24; i = i+2) {
    //azért 1-23-ig megy a ciklus, hogy elöl és hátul is kihagyjon egy kis helyet a karika kezdőpontjának illetve a célnak.
    for (int j = 0; j<19; j++) {
    if(i == 1) {
    randomY = generator.nextInt(18);
    lines.add(new Line(new Vector2(i, startPosY)));
    }
    else{
    randomY = generator.nextInt(18);
    nextRandom = generator.nextInt(3);
    if(nextRandom == 0) {
    lines.add(new Line(new Vector2(i, (19 - randomY))));
    break;
    }
    else if(nextRandom == 1) {
    lines.add(new Line(new Vector2(i, randomY)));
    break;
    }
    else if(nextRandom == 2) {
    lines.add(new Line(new Vector2(i, (19-randomY))));
    //kilépünk a belső (y tengely) ciklusból minden téglalap lerakása után, mert egy x koordinátához csak egy y koordináta mehet
    break;
    }
    }
    }
    }

    Na most ez nekem kigenerál egy ilyen szépséget (persze ez mindig változik, de hasonló):

    Ezeket a lila téglalapokat szeretném összekötni egy "zsinórral", létrehozván a pályát:

    Na most ugye itt az a fő kérdés, hogy hogy tudom őket összekötni?
    Egyáltalán jó lesz ez így? (később collition detectionnal észlelem majd ha hozzáér a "karika" külseje. -- a most bent lévő png csak teszt szempontjából van benne :) )

    Hogy lenne ezt a legegyszerűbb megoldani?

    Köszönöm! :R

Új hozzászólás Aktív témák