Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gbors

    nagyúr

    válasz sayinpety #7744 üzenetére

    Az első kérdésem az lett volna, hogy a konzolos motorok használják-e az aszinkron compute-ot, de a későbbiekből kiderült, hogy igen. A következő kérdés - mennyire elterjedten, és mennyire intenzíven? Van reális esély arra, hogy megborítja a Maxwellt vagy a GCN1.0-t?
    Emellett kérdés, hogy a PC portoknál ki fog sok energiát beletenni, hogy megnövelje az aszinkron pipeline-ok arányát az extra teljesítmény miatt (a többi sürgősnek tűnő dolog nem tűnik differenciálónak), ill. hogy ezek az engine-ekre épülő játékok mikor jönnek. Ugye a Tiétek majd 2016-ban.

    A shader-fordítós okfejtés érdekes, köszi. A loading screen eliminációt nagyban támogatnám :)

    (#7745) sayinpety: 700MB-ban már benne vannak a textúrák is? Meglepő...
    Ill. nem értem, miért fáj a törlés, még ha sokáig is tart. Nem lehet aszinkron csinálni?

Új hozzászólás Aktív témák