Hirdetés
- One mobilszolgáltatások
- Megérkezett Magyarországra a Poco F8 Pro is
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Jelentősen átalakulhat a Xiaomi 17 Ultra kamerarendszere
- Kezünkben a OnePlus 15 és az Oppo Find X9-ek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
keIdor
#34177
üzenetére
De a notebookos G-Sync-ben sem. Nem azért van ez a hardver, mert annyira szükség van rá. A Pascal óta ki lehetne dobni a kukába, nincs szükség arra, hogy beszereljék, mert ami a Kepler/Maxwellből hiányzott, és szükségesség tette ezt az FPGA-t, az már ott van a Pascal GPU-kban.
Maga a VRR, gyakorlatilag az összes verziója egy faék egyszerű megoldás, ami a VBLANK-et (vertical blanking interval) manipulálja. Ez egy olyan paraméter, ami megadja, hogy mennyi idő telik el az előző képkocka utolsó és az új képkocka első pixelsorának monitorra való kirajzolása között. Minden esetben, minden implementáció ugyanazt csinálja, amíg nincs új képkocka, addig nem kezd bele új rajzolásba a kijelző. Erre van egy szoftver oldali implementáció, hogy a grafikus eszközillesztő kontrollálhassa ezt az értéket. Na most a Kepler ezt nem támogatta, ezért kellett a külső modul. A Maxwell támogatja, bár a működés nem változott, míg a Pascal esetében a HDR-es G-Sync már nem használja ezt a modult úgy, ahogy a korábbi hardverek, így itt már a feldolgozás végig a gépen belül marad (a'la Freesync, Adaptive-Sync, HDMI VRR). Ezért is tartott olyan sokáig kiadni a szoftvert rá, mert nem nagyon akart ez működni az FPGA-n, és az NV végül nem is erőltette, hanem inkább kizárta a munkából. Gyakorlatilag csak a licenc miatt veszi meg a kijelzőgyártó, mert HDR-es G-Sync esetében már nem működik, persze HDR nélkül G-Synchez még kell, de ehhez is lehetne írni egy olyan implementációt, ami inkább a GPU kijelzőmotorját használja. Hosszabb távon ez az ideális megvalósítás, mert számos előnnyel jár a monitorgyártók számára. Használható a GPU-ba épített képskálázás, egyedi OSD-t lehet alkalmazni, egyedi színfeldolgozással és egyedi bemeneti funkciókkal. Illetve az FPGA nélkül az NV is meg tudja csinálni azt, amit az AMD a FreeSync 2-vel. Szimplán kicserélhetik a Windows HDR pipeline-t, ami nem valami jó. Valószínűleg ez már megfordult a fejükben, amikor a HDR-es G-Sync alapjait letették.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- LEGO klub
- Ford topik
- One mobilszolgáltatások
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Házimozi belépő szinten
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Megérkezett Magyarországra a Poco F8 Pro is
- iPhone topik
- További aktív témák...
- Manli GeForce RTX 4070 Ti Super 16GB Nebula Twin - Garancia 2027.08.16.
- MSI RTX 3060 VENTUS 2X OC 12GB - GARANTÁLTAN KIVÁLÓ ÁLLAPOT! - 30 nap próbagarancia!
- ASUS RTX 2080 TURBO
- PowerColor RX 7900 XTX RED DEVIL 24G videokártya garanciával
- Eladó Gigabyte RTX 4060 GAMING OC 8GB, olcsó vga beszámítással
- Készpénzes számítógép PC félkonfig alkatrész hardver felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- GeForce GTX 1650 SUPER (OEM HP) -
- Bontatlan iPhone Air (256 GB) (rendelhető)
- Honor 400 Lite / 8/256GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 9 5900X 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


