Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz cyberkind #31018 üzenetére

    Nem az effektek jelentik a problémát, egy rakás eljárást szállított bele az Intel, az AMD és az NV egyszerre. Ezek effetek, vagyis lelőhetők. Kockázatos viszont egy olyan váltás, ahol az AnvilNextet átállt bindlessre, de egy olyan megoldásra, amit soha senki nem próbált ki előttük, majd végül esetleg nem is használja. Így viszont, hogy már bindless a motor, nem kompatibilis a DX11 CPU oldali binding API-jával, amihez kell írni egy extra kompatibilitási réteget. Ezek a beavatkozások csak lassítják a teljesítményt.

    Igazából az AnvilNext rétegezett bindless modellje mindig kérdéses volt. Ha annyira bízna benne az Ubisoft, akkor a Dunia is így készült volna, vagy mondok közelebbit ... már az AC Origins konzolverziói sem használnának teljesen eltérő struktúrát.
    Az meg, hogy egyelőre egyedül az Intel élt az opciós jogával az AC Originsre, nem túl biztató. Könnyen lehet, hogy az AMD és az NV nem tartja elég jó minőségűnek a portot. Nekik ott a Wolf 2 és a Destiny 2. Azokra simán fel lehet építeni az ünnepi szezont, és igazából sokkal több erőforrást öltek ezekbe a címekbe.

    A szerződéstől függ majd a gyártók reakciója. Valószínűleg az AMD hagyja a fenébe, mert nekik eleve exkluzív joguk van a Far Cry 5-re. Az NV esetleg vásárolhat némi kulcsot, hogy egy-két hétig elég legyen, így letudják ezt is lényegében csendben, megúszva egy újabb AC Unity botrányt. Abból ítélve, hogy mennyire sok Destiny 2 kulcsot vettek egyértelmű, hogy nem az AC Origins-szel akarják felépíteni az ünnepet. Én is inkább a Destiny 2-re építenék, bármennyire is elavult a grafika, az optimalizálása elég jó, és elég nagy cím is. Az AMD meg viszi erre az időszakra a Wolf 2-t. Kb. ugyanaz a szituáció.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák