Hirdetés
- MWC 2025: A kicsi és a kamerás - megjött a Xiaomi 15 és az Ultra
- Xiaomi 12T - egytucat
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Bemutatta az Apple az iPhone 16e-t
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Apple AirPods 4 - ismerős is, új is
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Odébb van még a One UI 7 frissítés
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #17075 üzenetére
Az ALU szám olyan értelmezésben, ahogy ti nézitek nagyon csalóka, mert a nem megfelelő magyarázatok miatt csak FP32 ALU-t számoltok. Ezenkívül azért vannak még más ALU-k is, vagy nincsenek. Például az interpolációnál az AMD manuális megoldást alkalmaz. Emiatt képes támogatni a rendszer a konzolos analitikai AA-kat, illetve a GS emuláció nélküli VP/RT tömbindexet a shader lépcsőkből a raszterizálóig. Ezekre az NVIDIA architektúrái nem képesek, így az ezeket kihasználó konzolos effektek nem futnak majd le. Ezeket a konzolos kódokat át kell írni az NV-nek a nem szabványos dedikált interpolációs és viewport struktúrájára (ha majd lesz kiterjesztés). Viszont az NV a dedikált interpolációt SFU-ból csinálja.
Szóval ez az ALU szám=ALU szám nagyon elméleti alapú.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.