- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Milyen okostelefont vegyek?
- A Galaxy Z Fold7, minden színben és oldalról
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nem fogy a Galaxy S25 Edge?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Új hozzászólás Aktív témák
-
daveoff
veterán
Azért én megvárom, hogy nálam mit mutat...
Itt egy videó 980Ti-vel, nem mindegy, hogy ráragad-e a hó vagy nem, ha egyszer sapka van a fején....Egyébként nekem a videó alapján úgy tűnik, mintha NV-vel is rajta maradna a hó, vagy nem? Legalábbis nem olyan, mint a linkelt képen.
Rise of the Tomb Raider GTX 980 Ti Xtreme Gaming + i7 3770k Gameplay
2xSSAA-val max grafikával teljes rendben van a teljesítmény -
daveoff
veterán
válasz
huskydog17 #13702 üzenetére
Aha, a 2013-as játéknál is így volt, megjelenéskor bugos volt NV-n a TressFX, aztán javították, viszonylag hamar. Reméljük most is így lesz.
-
daveoff
veterán
válasz
huskydog17 #13700 üzenetére
Ha valaki esetleg keresné, itt a PureHair összehasonlító videó!
Rise of the Tomb Raider PURE HAIR Graphics comparison | Off / On / Very HighDe akkor ez NV-n nem fog így kinézni?
-
daveoff
veterán
válasz
Malibutomi #13690 üzenetére
Ezek elvileg PC-s képek, azért nem csúnya.
Rise of the Tomb Raider PC(#13691) cain69: Jogos, akkor a SuperSamplingAntiAliasing lényegében ugyanaz, mint a resolution scale? Vagy a két különböző eljárás?
(#13695) Szaby59: A tejcsárdára gondolsz?
-
daveoff
veterán
válasz
FollowTheORI #13686 üzenetére
Hát éppen megvan a 60+ fps FXAA-val, 4xSSA-val még a 980Ti is letérdel, szóval nem olyan fényes a helyzet. Nem értem ezt az irdatlan gépigényt megint, a látvány szerintem nem indokolja. De holnap meglátjuk mit mutat....
-
daveoff
veterán
válasz
#Morcosmedve #13680 üzenetére
Nem kell várni, NV driver már van...
(#13677) Szaby59:
Tegnapi Square Enix twitch közvetítésen a következők hangoztak el technikai specifikációkat illetően:
- első naptól kezdve lesz SLI(Multu-GPU) támogatás
- nem lesz beépített benchmark az első napon
- DX11 kódból egyelőre jobb teljesítményt tudtak kifacsarni, mint utódjából. Belsőleg tesztelik és dolgoznak DX12-őn, de csak akkor patchelik fel vele a játékot ha az egyértelműen javítani fogja a felhasználói élményt.
- Nvidia VXAO: nincsen még kész, majd talán későbbi patchekbe bekerül. Saját custom AO mellett ott lesz nvidia HBAO+ is day one.
- day one AA opciók: FXAA, 2*SSAA, 4*SSAA, későbbiekben talán ez is fog bővülni más AA opciókkal
- Haj megjelenítésére már nem AMD TressFx effektjét, hanem azt egy alaposan átdolgozott egyéni megoldásra cserélték aka Pure Hair. -
daveoff
veterán
válasz
#45185024 #13671 üzenetére
A teljes OC-ra vonatkozó leírás a tesztből.
During the overclocking adventure we used the Sapphire Trixx software and started increasing the core and memory speeds until artifacts appeared on screen or Firestrike Extreme crashed. To our surprise the card ran a solid 1179Mhz Core and 1260Mhz (630Mhz) Memory.
An interesting observation is that core speed on the Fury GPU really has no significant impact on performance whereas memory speed is night and day. This becomes imperative when you consider that 1179Mhz wasn’t stable in our game tests and lowering it while keeping memory at 1260Mhz showed no real change in our Frirestrike numbers. (win win)
After some tweaking and tuning we settled on an overclock of 1139Mhz Core and 1260Mhz Memory. To enable this overclock the power target was increased to MAX and only a +42mV voltage bump was required however it ran great at +0mV. The fan was set at 58% and left to hum away while we tested.
Ezt kérdeztem, ez mennyire számít jónak Fury-nál? Ez már OC dream?
-
-
daveoff
veterán
válasz
#85552128 #13647 üzenetére
Az első generációs HBM-ben én egyedül magát a technikai fejlődést látom, mint előnyt, no meg persze azt, hogy ebből kifolyólag mennyivel kisebb kártyákat lehet készíteni. Gyakorlati hasznát nem látom a jelenben, legalábbis a Fury esetében, inkább hátránya van neki, ha összeköthető a csíkozós balhéval. Ez az egész HBM1 olyan mintha egy prototípust kiadtak volna a végfelhasználóknak, aztán ők meg jól leteszteljük nekik.
A következő generáció már biztos patent lesz, legalábbis reméljük a legjobbakat.
-
daveoff
veterán
Pedig pont az AoTS volt anno felhozva a nagy mem sávszél mellet, hogy az majd mennyit fog profitálni belőle. Vagy rosszul emlékszem? Vagy akkor az még mindig csak a jövő zenéje, mert a játéknak még mindig köze nincs a végleges változathoz? Lehet ebből a játékból már sosem lesz az, mint aminek beharangozták?
-
-
daveoff
veterán
válasz
#Morcosmedve #13430 üzenetére
Ezek után AMD-nél már nem elég ha jó kártyát csinálnak, olcsóbban is kell adniuk(ahogy azt megszoktuk tőlük), hogy megvegyék a felhasználók, szoftveres hátteret is nagyon rendbe kell rakni, meg az ilyen csíkozódós sztorikat el kell felejteni. Szóval sok minden kell, hogy visszanyerjék a bizalmat.
(#13431) NetTom: Még az a széria, ami teljesen rendben volt, szerettem is! 290X se volt rossz, csak ugye nem véletlenül ment a kazánozás abban a szériában sem, a másik hogy nagyon kell alá a proci erő...
-
daveoff
veterán
A memória botrány ellenére még mindig a legjobb ár/érték/teljesítmény arányú kártyáról van szó, nem csoda, hogy népszerű. Stratégia, és marketing szempontjából ég, és föld a két gyártó. Ez a széria hatalmas lendületet adott az NV-nek, AMD-nek meg hatalmas bukta volt, nagyon kíváncsi vagyok idén mi sül ki ebből az egészből.
(#13428) Valdez: szvsz az architektúrával sincs semmi baj, arra jó, amire használjuk, többi nem számít..
-
daveoff
veterán
-
daveoff
veterán
válasz
hugo chávez #13411 üzenetére
Abu pont azt mondta az elejétől kezdve, hogy a fejlesztők sírták ki maguknak a Low Levelt, mert nagymértékben leegyszerűsíti, megkönnyíti a munkájukat, Sayinpeti is ezt mondja. Most meg kiderül, hogy sokkal nehezebb vele dolgozni, ráadásul költségesebb is...?!
-
daveoff
veterán
válasz
#45185024 #13217 üzenetére
Egyrészt a win10 már javába beindult, szóval magasról tesznek a DX12-re, másrészt a fejlesztőkön múlik mikor jönnek végre játékok. Kisírták maguknak az új API-t, hogy egyszerűbb, és kevesebb melójuk legyen, aztán most meg mégse csinálják meg a portokat, nem értem az egészet. Gondolom az NV a fék ebben is...
-
daveoff
veterán
Szóval egy újabb példa, hogy az AMD egy jótékonysági egyesület....na persze. Én egyébként mindig örülök, ha AMD-s játék jelenik meg, mert valóban sokkal szebbek, és jobban optimalizáltak általában, és a legszebb az egészben, hogy NV-vel úgy futnak, mint az álom, sokszor gyorsabban, és bugmentesebben, mint AMD-vel. pl BF4, Battlefront, amikkel játszok is sokat, és a TR is nagy kedvenc, szóval örülök ennek is.
Ha úgy vesszük, ilyenkor az AMD kárpótol minket, NV felhasználókat, a moslék Gameworksös játékokért...
-
daveoff
veterán
válasz
Laja333 #13163 üzenetére
Hát nem tudom srácok, akkor lehet én néztem be nagyon valamit, de ami a benchben van pálya, az nagyon gáz szerintem. Az autó egész jól néz ki, viszont a környezet, meg minden más nekem nagyon gyenge. De akkor lehet hogy csak a bench ilyen, majd megnézek másik pályát is.
Szó sincs arról, amit mondasz, eszem ágában sincs azért szidni, mert az NV-s játékokat is szidják...
A kedves kollégának az intelligens beszólását az anyagi helyzetemről meg inkább nem is kommentálom...
-
daveoff
veterán
Lefuttattam mégegyszer a benchet, legfrissebb driver(361.43), legfrissebb játékverzió(1.02)
FHD ULTRA 4xMSAA, 980Ti alapon mentNekem valamiért nem 53fps jött ki....
Egyébként ha már a gameworks annyira szidva van a silány grafikai minőségű játékok miatt, azért ez a Dirt Rally is megér egy misét. Hogy néz már ki, irtó gagyi, ez így 2015 végén egy okádék grafika....
-
daveoff
veterán
válasz
huskydog17 #13149 üzenetére
Ezt a tesztet én 4 hónappal ezelőtt csináltam, és max beállításokon, szóval tök mindegy ők min teszteltek, ennél magasabb részletesség nincs a játékban. Ja és ez egy beépített benchmark, ha nem ezzel teszteltek, akkor jó nagy lámák....
De letölthetem, és lefuttathatom friss driverrel, friss játék verzióval is, ha gondoljátok...
-
daveoff
veterán
válasz
Szattila83 #13117 üzenetére
Persze, FHD-n főleg. Kellene a GPU kihasználtság is, de szerintem biztos kevés BF4 multiban az alap 3770K, hogy kihozd a maximumot a kártyádból. Gondolom így is elég az fps, úgyhogy annyira nem égető a tuning, de mindenképpen hasznos.
-
daveoff
veterán
válasz
Szattila83 #13115 üzenetére
Aha, multi, CQ Large - Dragon Valley. Jelenleg szerintem ez a legnagyobb map, úgyhogy a proci nem unatkozik, az tuti. Szóval AMD eleve komoly hátrányból indul DX11-ben....
Nekem 4790K van 4,7GHz-en, 980Ti meg 1400MHz-re boostol alapon...
-
daveoff
veterán
válasz
Szattila83 #13108 üzenetére
Kellene gyiku, hogy megerősítse milyen felbontáson, és beállítással nézte. De egyébként egy üres(saját) szerveren néztünk egy azonos pontot mind a hárman, mérést nem csináltunk. Furyval volt 95-100fps(ennyit mondott gyiku), 970-el 110-120fps körül, már nem emlékszem pontosan, nekem meg 165-170fps a 980Ti-vel. 970/980ti alapon volt, és FHD minden beállítás maxon, furyt nem tudom pontosan.
Mondjuk Fury tuti más felbontáson ment, nem hinném, hogy egy 970 gyorsabb, azt se tudom gyikunak milyen procija van, lehet limites neki...
-
daveoff
veterán
válasz
odorgg #13094 üzenetére
Azt nem mondta neki milyen felbontáson ment. Azt hittem azért írja, mert neki is FHD, na mindegy...
Egyébként az a része is jogos, amit Szaby mondd, Mantle-nél se volt mérhető a folyamatosság különbség, máig nincs semmi teszt ezzel kapcsolatban, mégis mindenki azt mondta, hogy jobb, főleg HSM volt ennek a szószólója. Én ott sem éreztem különbséget, 10-el több volt az fps, aztán ennyi, meg minimumban azért jobb volt.
-
daveoff
veterán
válasz
odorgg #13088 üzenetére
Ezzel egyet értek. Annyit csavarnék a dolgon, hogy olyan tesztet nem találsz sehol Frostbite-al, ahol multit mérnek. Nekem nem is a mikrolag volt a gondom AMD-vel, hanem a gyászos DX11 teljesítmény, NV nagyon durva mennyivel gyorsabb BF4-ben. Múltkor gyikuval, meg asszem proxyval néztük, még proxynak is több fps volt a 970-el, mint gyikunak a furyval, nekem meg majdnem kétszer annyi. És ez a minimum fps-ben is keményen meglátszik.
-
daveoff
veterán
válasz
velizare #13056 üzenetére
az egészben az a legfurább, amit leírtam. ezzel reklámozták a crimsont, hogy mekkora királyság az OC panel benne, mert játékonként testre szabható az órajel/powerlimit/ventivezérlés, utána meg beleírják az EULA-ba, hogy hülye gyerek be ne kapcsold, mert mi nem vállalunk érte felelősséget. és most kiderül, hogy még csak nem is tesztelték. de reklámnak qrva jó volt....
-
daveoff
veterán
válasz
velizare #13049 üzenetére
Akkor miért nem csinálják azt, mint az NV, ha tuningolni akarsz, telepíts 3rd party szoftvert, aztán csináld, ennyi. Nincs felelősség, nem kell semmit megmagyarázni. Ha egyszer a saját tuning szoftverük sincs tesztelve, akkor nem mindegy? De így, hogy berakják az OC progit, meg még ezzel reklámozzák a drivert is, hogy mekkora király cucc, mert játékonként testre lehet szabni az OC-t, utána meg kiderül, hogy nincs is tesztelve, meg csak saját felelősségre. Ez még viccnek is rossz...
-
daveoff
veterán
válasz
huskydog17 #12715 üzenetére
Legalább a fizika zseniális a játékban...
[link] -
daveoff
veterán
válasz
Laja333 #12614 üzenetére
Dehogy bántottál meg, én sem akartalak téged, és kardoskodni sem állt szándékomban.
Csak kezd kicsit sok lenni, hogy Abu feldob valamit a saját kis elfogultságával, aztán mindenki azt fújja. Az biztos, hogy a GW effektek sokszor a teljesítmény kárára mennek, akár indokolatlan mértékben is, közben egyes esetekben a minőségük kritikán aluli, de akkor is csak opcionális effektekről beszélünk. Ha kikapcsolod, akkor is ott az előny a zöld kártyáknál, innentől kezdve nincs miről beszélni. Magának a játékok optimalizáltságának nem feltétlenül van köze a GW-höz, szerintem...
-
daveoff
veterán
válasz
guftabi96 #12599 üzenetére
Attól, hogy egy játékban van pár GW effekt, ami opcionálisan bekapcsolható, még lehetne normálisan optimalizálni. Szerintem nem ettől függ, csak most ezt kell fikázni, nincs éppen más. Inkább függ a fejlesztők, kiadók hozzáállásától, hogy mennyire érdekli őket a PC-s port, és gondolom pénz kérdés...
-
-
daveoff
veterán
válasz
Ghoula #12410 üzenetére
Pont azért linkeltem, mert Szabynak a Crimson volt az utolsó mentsvára a csíkozódásra, szerintem a többség tudja, aki ide jár. Nem kapott megoldást a problémájára(ami elég komoly probléma, és sok típust érint a fury szérián belül), ezért linkeltem, mint tapasztalat. De mindegy is, mert ha elsőre nem értetted, hogy semmi rossz szándék nem volt bennem, akkor gondolom másodszorra sem fogod...
-
daveoff
veterán
válasz
Ghoula #12402 üzenetére
Ki mondta, hogy az új driver hibája? A hibáját nem javította az új driver sem, ennyi van, de én még ezt sem írtam le, csak linkeltem a tapasztalatokat, mindenféle rosszindulat nélkül. Ezt nagyon benézted, mert semmi rossz szándék nem volt a hsz.-embe, vagy talán csak odaképzelted, mert 980Ti van az adatlapomon?
-
daveoff
veterán
Crimsonnal kapcsolatban tapasztalatok Szaby59-től...
[link] és [link]A másik dologgal kapcsolatban, egy bizonyos személy(szerintem tudod kire gondolok) elég sokat hozzátesz a csodaváráshoz, meg a piros álomvilág építéséhez. Már-már marketinges szintjén áradnak az infók tőle, mindemellett a konkurencia dolgai felől pedig jönnek a trollkodó, és az urban legend szintű hozzászólások, szintén tőle.
-
daveoff
veterán
válasz
huskydog17 #12364 üzenetére
Nem zárták le a házakat, ugyanúgy be lehet menni, mint Unityben, de persze nem mindegyikbe. Grafika kb ugyanaz, mint az Unity, nekem ez mégis sokkal jobban tetszik, más a hangulata. Jól fut a játék, nincs vele gondom, persze a 4xMSAA még a 980Ti-vel is felejtős. A 30fps limitről nem tudok nyilatkozni, de ha feltolom ULTRA 4xMSAA+FXAA-ra, akkor érezhető az akadás, de akkor is még 40-50fps van, 2xMSAA-val már 60 felett vagyok, és érzetre sokkal simább is, szóval nem tudom. Talán ez is ilyen urban legend by Abu, nem ez lenne az első eset...
Amúgy meg nem is érdekel az egész, mert maga a játék nagyon jó lett, szerintem.
-
daveoff
veterán
válasz
#85552128 #12311 üzenetére
Jó, hát ha csak abból indulok ki, amiket itt olvastam Abutól, Ő elég szoros együttműködésről beszélt a Battlefront kapcsán. És amikor a Furyk mellé adják a játékot, akkor megemlítik ezeket a "bónusz" dolgokat is?
Egyébként csak mellékesen, most toltam több mint 2 órát, 980Ti-vel úgy fut a játék, mint az álom, atom stabil fps, semmi grafikai bug, hibátlan....
-
daveoff
veterán
válasz
rocket #12294 üzenetére
Akkor itthon nagyjából ~100k lesz? Na ezt szerintem annyira nem várja a piac, abban a szegmensben pont van egy csomó lehetőség. Végül is ha a 960-nál gyorsabb, akkor elmegy ennyiért, mondjuk 80-90k sokkal barátibb lenne, és vinnék is. Erre biztos jön majd a válasz 960Ti formájában, vagy nem, mit gondolsz?
-
daveoff
veterán
válasz
Televan74 #12240 üzenetére
Az a baj, hogy azért nem fog senki AMD-t venni, hogy fenntartsa az árversenyt, vagy csak szimplán a céget, legalábbis én biztos nem. Cserébe fel kellene mutatni valamit, hiszen mindenki megnézi mit kap a pénzéért, és mérlegel. Talán attól nem kell tartani, hogy veszélybe kerül a dGPU üzletág, max az lesz, mint a CPU vonalon, vagy nem tudom....
-
daveoff
veterán
válasz
#85552128 #12234 üzenetére
Nekem ~700€ volt az MSI 980Ti Gaming, akkor tényleg nem volt olyan vészes a különbség. Egyébként én is erősen gondolkodtam a Fury X-en, szívesen vettem volna megint AMD-t, de az első tesztek után, és az ára láttán konkrétan egyetlen egy érv sem állt mellette....sőt, FHD-ra hatalmas butaság lett volna a 980 OC után, így lett a 980Ti, nem bántam meg....
-
daveoff
veterán
válasz
#85552128 #12227 üzenetére
Ohh, köszi az összesítőt, szép munka!
Egyébként, ha az árkülönbözetet nézzük, akkor nem olyan vészes a különbség, persze ebben közrejátszik, hogy unlockoktad a kártyát, de ugye én is tuningoltam, úgyhogy annyira nem számit. Neked mennyibe fájt ez a kártya? Most iponba ~45k a különbség a két kártya között, de ugye sapphire csak 2év garit ad. A másik dolog, hogy a hsz.-eidet olvasva a Fury topikban, nem kevés problémád akadt a kártyával. Megkockáztatom, hogy egy 1500MHz-es sima 980 simán megszorongatná a Furyt, és az lényegesen olcsóbb....
-
daveoff
veterán
-
daveoff
veterán
válasz
gainwardgs #12219 üzenetére
TROLL ON Szerintem meg nem kell ide DX12, AMD kérje meg az NV-t, hogy csináljanak drivert nekik is....
TROLL OFF
-
daveoff
veterán
válasz
#85552128 #12204 üzenetére
Na akkor jöjjenek az én eredményeim.
4790K 4,5 GHz HT-ON / 980Ti 1505/8100 MHz (csak azért mértem tuninggal, mert Te is, ez nekem +100Mhz a GPU-nak alapórajelhez képest, memória meg nem igazán számít) Beállítások mindenhol azok voltak, amit megadtál.
AoTS DX11
All Batches: 77.6
Normal: 97.7
Medium: 76.8
Heavy: 65AoTS DX12
All Batches: 80.5
Normal: 94.5
Med: 77.5
Heavy: 72.6
CPU score: 109.9Batman: Arkham Knight
Min: 112 Max: 203 Avg: 156Dragon Age: Inquisition
Min: 80.7 Avg: 107.7Ha van kedved(legyen
) egy táblázatban összehasonlíthatnád a Te eredményeiddel...
-
daveoff
veterán
válasz
Laja333 #12145 üzenetére
Ezt szerintem eddig is tudtuk, nem kell ehhez az Ashes bench. AMD-ben rengeteg bennmarad a DX11-es driverük miatt, szinte minden játékban, proci igényes játékokban meg ekkora a különbség, pl BF4 multiban is. Azt nem értem ők miért nem tudnak úgy optimalizálni DX11-ben, mint az NV, talán hardveres korlátok miatt?
-
daveoff
veterán
válasz
Yllgrim #12022 üzenetére
Engem aztán hót nem érdekel mit képvisel egy cég, ha versenyképes áron jobb terméket, és hozzá jobb supportot nyújt. Szerintem meg az is egy nagy bullshit, hogy az NV fogja vissza a PC gaminget. AMD annak örülne legjobban, ha minden PC-s húzna konzolt venni, hidd el...
-
daveoff
veterán
válasz
Laja333 #11956 üzenetére
Megnézhetem majd a fogyasztást, hőmérsékletet. Kártyát egyébként azért tettem alapra, mert a 24/7-es tuninggal DX12-ben kifagyott a bench, DX11-ben lefutott hiba nélkül. Úgyhogy a tuningot újra kell tesztelni DX12 alatt, és ha innen nézzük, akkor DX12-ben még lassabb is lesz a játék, mert ugye vissza kell venni az órajelet...
-
daveoff
veterán
válasz
huskydog17 #11890 üzenetére
Érdekes, mert én a 980Ti-vel ugyanezeken a beállításokon bőven 100fps felett vagyok, singleben, és multiban egyaránt. Csinálhatok videót is, meg fps benchet is, ha valakit érdekel.
-
daveoff
veterán
válasz
nonsen5e #11875 üzenetére
Ebben igazad lehet, amúgy a játéknak közel sem lenne szűksége ilyen konfigra, mert a grafika az nem változott semmit az évek során, ugyanaz az őskövület motor van alatta. Ráadásul kis pályák, kevés player, nincs rombolhatóság, és sorolhatnám. Szóval nem értem. Mindegy a játékmenet átadja a jól megszokott CoD érzést, azzal nincs baj...
-
daveoff
veterán
válasz
FollowTheORI #11873 üzenetére
Majdnem 2 órát játszottam vele eddig, singleplayert, és multit is kipróbáltam, eddig hibátlan, semmi probléma a játékkal....
Az, hogy a steamen mit sírnak össze, arra én nem adnék. -
daveoff
veterán
válasz
FollowTheORI #11851 üzenetére
Ez kb ugyanaz, mint amit a pcgameshardware mért, ha jól emlékszek....
-
daveoff
veterán
válasz
FollowTheORI #11847 üzenetére
Ez nálam már lassan beteges...
Tavaly AW után én is azt mondtam, hogy "na jóvan felejtsetek el, többet soha CoD-t", aztán megint ott tartok, hogy megjelenés napján hozza a futár.
Nem tudom...megvan az összes rész, régen nagy CoD fan voltam, meg a béta is tetszett. Ja, és a Singleplayer is érdekel, az mindig jó szokott lenni...
-
daveoff
veterán
Nem kell annyira ráparázni a Black Ops 3-ra(béta hibátlan volt), az Advanced Warfare-rel is ugyanez volt, sok probléma volt megjelenéskor, főleg AMD kártyákkal, aztán javították....azt hiszem. Nekem reggel hozza a futár, majd akkor kiderül milyen....
-
daveoff
veterán
válasz
gainwardgs #11704 üzenetére
Nem, majd a Radeon Software....
-
daveoff
veterán
válasz
Yllgrim #11672 üzenetére
Neked egyébként megvan a játék? Csak mert tegnap megint elővettem a játékot miután linkelted a hírt, és nálam még mindig hibátlanul fut, minden GW effektet bekapcsolva is. Szóval tényleg nem értem ezt az egészet. Milyen hibáknak kellene lenniük,mert nálam tényleg nincs egy sem....
-
daveoff
veterán
válasz
Yllgrim #11629 üzenetére
Kicsit vicces, amiket írtok, annak tudatában, hogy a 8, és a 10 is teljesen a win7-re épült. Csak egy újabb build mindegyik verzió, javításokkal, plusz dolgokkal, némi új dizájnnal, lényegében ugyanaz mindegyik. Ráadásul a win7-nek rég megszűnt a támogatása, már azokat sem értem meg, akik törtet használnak. Aki meg nem tud alkalmazkodni egy kis arculatváltáshoz, annak úgy kell, ja és annak is, aki nem tud úgy feltelepíteni egy OS-t, hogy rendesen működjön. Na de ez itt nem téma, befejeztem....
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Hitelkártyák használata, hitelkártya visszatérítés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Call of Duty: Black Ops 6
- Milyen videókártyát?
- Router gondok
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B650 R5 7600X 32GB DDR5 1TB SSD RTX 3070 8GB MSI MPG Gungnir 100 Enermax 750W
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- Samsung Galaxy A33 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Napi 1000 -ft tól elvihető RÉSZLETFIZETÉS BANKMENTES MSI Cyborg 15 A13VE
- AKCIÓ! ASUS ROG Zephyrus GA403UV Gamer notebook - R9 8945HS 16GB RAM 1TB SSD RTX 4060 8GB WIN11
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest