Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz rocket #8057 üzenetére

    A Windows 10 alatt az overhead nem javul. Azt az új API-k csökkentik. A régi API-k ugyanúgy működnek tovább. Persze az MS a WDDM 2.0 miatt lehetővé tesz wrappereket a DX12-höz, így bizonyos WDDM 1.3-ban nagyon korlátozó dolgok megkerülhetők. De ezt mindenki meg fogja kerülni.

    A DX12 esetében a parancsfeldolgozás mindenkinek ugyanaz lesz. Az AMD-nek az előnye, hogy a GCN-es Radeonok a TIER_3 szinten futtatják a bekötést, ami többletterhelés nélküli, míg a kisebb szintek bizonyos funkciókat emulálnak, ami többletterheléssel jár. Minél kisebb a szint, annál több az emuláció.

    Az aszinkron compute és DMA lényeges, mert nagyon egyszerűen kihasználható funkciók, és 15-45%-os gyorsulást kínálnak az azt támogató NV és AMD hardvereken.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák