- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Mi 9 - egy híján
- Légiesebb Z Fold6-ot ígér a Samsung
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch Active 2 - láthatatlan gyűrű
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Papírvékony külsővel várható a Magic V3
Hirdetés
-
Cryptmaster teszt
gp A toll erősebb a kardnál – főleg, ha azt írjuk le vele, hogy mithrilpenge. De szavaink ebben a játékban nem csak acélt és varázserőt képesek megidézni, hanem az egész világ sorsát megváltoztatják.
-
Problémák a Samsung 3 nm-es node-jával
ph Egyelőre elég gyenge, 20 százalék alatti a kihozatal a koreai cégnél, ezt szeretnék októberig 60%-ra növelni.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz Petykemano #46148 üzenetére
"És csak a piaci penetráció vs extra munka kérdéskörön bukhat el"
Ha okosan csinálják, szerintem nem túl nagy extra munka, hiszen kész az API, és a konzolokon is elérhető a feature. Főleg, ha később esetleg szabvány is lesz belőle, ami nem elképzelhetetlen, mert mások is látják azért a DXR jelenlegi korlátait, köztük az nv is, azért hozták a 4000-es széria fejlesztéseit a fixfunkciós blokkba [link] .#46149 Busterftw : Nem tudok róla, hogy lenne olyan játék, ami az AMD saját RT API-ját használná.
#46150 b. : A helyzet, hogy a DXR és az RTX-ek eléggé egymásra lettek szabva... Lásd DXR1.0 - Turing, DXR1.1 - Ampere. Így könnyű. Az AMD más megoldást képzelt erre el a konzolokkal és RDNA2-vel kezdődően. A nagy költői kérdés, hogy annak támogatása miért nem került bele a PC-s DXR-be, főleg, hogy a konzolok is tudják?
Egyébként már a DXR rendszer megjelenésekor többen panaszkodtak a rendszer black-box jellegére és bizonyos pontokon a programozhatóság, rugalmasság hiányára. Szintén Abu85 linkelte nemrég [link] , teljes mértékben egyetértek vele szoftverfejlesztési szemszögből.#46156 paprobert : "De hát mindhárom állítás igaz. ... A kártyákban nincs elég számítási kapacitás ... rövid távon."
Ezzel a pontoddal nem értek egyet. Jó példa erre a mostani RDNA2 és RDNA3 kártyák (Navi21, 31). Elég komoly RT-re képesek még úgy is, hogy rá vannak kényszerítve a korlátozott DXR megvalósításra.
Természetesen a fixfunkciós hardver + rá szabott, a konkurencia erősségét nem támogató API mellett nyilvánvalóan az RTX-es megvalósítás tűnik szükségesnek és jobbnak. De ne csak a chartokat nézzük, hanem a tágabb kontextust is, és máris nem lesz ez olyan magától értetődő.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Steam topic
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Lenovo Legion Go: a legsokoldalúbb kézikonzol
- Nők, nőügyek (18+)
- Medence topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Xiaomi Mi 9 - egy híján
- További aktív témák...