- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Netfone
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Annyira nem mehet rosszul az AMD szereke:
A cég csak úgy dobálja ki a dollármilliókat pár embernek. Nem hiszem, hogy félteni kéne őket.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
nagyúr
válasz huskydog17 #18651 üzenetére
rája nincs köztük? wtf...
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
-
Laja333
őstag
válasz huskydog17 #18651 üzenetére
Ez az ami nem tetszik a AMD-ben. Ők akkor is dobálták, amikor nem ment...
Tök fölös kiadásaik vannak egy olyan időszakban, amikor nem kéne. -
nagyúr
válasz Laja333 #18654 üzenetére
Amikor szarul megy a cég (piaci okokból), akkor két lehetőség van - vagy cseréled a kulcs-vezetőket, vagy megtolod a pénzüket. Jellemzően először feltételek mellett megtolod a pénzüket, aztán a feltételek nem teljesülése esetén útilapu.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz kwzatz #18600 üzenetére
Azért a DX12 beépítését segíteni nem olyan egyszerű, mint azt sokan gondolják. Általában egy fejlesztő, ha partnert választ több tényezőt veszi figyelembe. Az első a knowledge. Az AMD eddig 10 megjelent, explicit API-t használó projektet vezényelt le. Abból kilencet sikerrel, míg egy volt bevallottan a pilot. Az NV eddig 1 explicit API-s projekten van túl, ami szintén a pilot volt. Világos, hogy tudást hol találnak. A második a fejlesztőeszközök. Ezek az API-tól eléggé függetlenül fejlődnek, és két tényezőt vesznek figyelembe a fejlesztők. Az egyik a forráskódra vonatkozó licenc, míg a másik a kiforrottság. Az AMD MIT licenc mellett nyílt forráskóddal kínál DX12-es fejlesztőeszközöket. Az NV-nek viszont még ma sincsenek stabil DX12-es fejlesztőeszközei. A harmadik tényező a reklám, de ez igazából megegyezés kérdése, tehát bármit ki lehet hozni belőle, többek között itt lehet meggyőzni a céget arról, hogy még ha minden ellened szól is, akkor is téged válasszon. Ez leginkább a kis stúdióknál válik be.
Mindegyik cég dolgozik egyébként DX12-es játékokon. Elsősorban azért is, mert az AMD pokoli túlterhelt. A kapacitásaik végét járják, hiszen ők a partnerei a Deus Ex: Mankind Divided, a Star Citizen, a Watch Dogs 2, a Battlefield 1, a Dishonored 2 játékoknak, és már az Ark: Survival Evolved fejlesztőit is felvették, plusz van egy rakás be nem jelentett projekt is, na meg ott a Vulkan, amit használni fog a Doom. Az NV is hoz majd DX12-es játékokat, például a King of Wushu és a Squad című játékoknál segédkeznek. Az Intel tervez a DX12-vel, bár az F1 2015 és a Just Cause 3 frissítést lelőtték, mert a DX11-hez képest csökkent a teljesítmény.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #18661 üzenetére
Azt nem tudom, hogy teljesen lemondtak-e róla, de borzalmasan messze van az aktuális állapot attól, amit el szeretnének érni. A kiadók általában nem szeretnek a játék megjelenése után olyan projekteket finanszírozni, amelyektől igazából lényeges extra bevétel nem várható. A DX12 leképezőt is a megjelenés után kezdték el fejleszteni, és ugye a játék használna ROVs-ot és konzervatív raszterizációt (TIER3-ast), de mindkettő hihetetlenül lassú. A konzervatív raszterizáció úgy felezi az fps-t, hogy annak elvileg gyorsítani kellene, így nyilván nem kell az Intelnek a Skylake-re. A ROVs meg egy teljesítménygyilkos. Intelen harmadolja, míg NV-n századrészre csökkenti a sebességet. Ez részben fejlesztői hiba is lehet, teljesen elmérték, hogy mire képesek a mai hardverek. A Microsoft sem kínál igazából tanulmányokat erről, ami szintén problémás, hiszen nincs kiindulópont. Csupán annyi van, hogy 4-5 éves távon fognak ezek a funkciók valamit érni, de ez a Microsoft hibája, mert miattuk nem történik itt előrelépés, hiszen úgy vannak vele, hogy 4-5 év múlva ráérnek foglalkozni a DX12 extra funkcióival, és kínálni hozzájuk működő példákat, fejlesztőeszközöket.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
nagyúr
"Azért a DX12 beépítését segíteni nem olyan egyszerű"
Amikor egy évvel ezelőtt ezt írtam,egészen más volt a véleményed,pedig akkor is látható volt már ez.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #18663 üzenetére
Elbeszélünk egymás mellett. Pár éve a Mantle volt a téma. Azt jóval egyszerűbb beépíteni. Nem azért, mert nagyon eltérő az API, hanem azért, mert aki azt kérte biztosan rendelkezett egy olyan motorral, amely strukturálisan megfelel a célnak, vagy ha nem, akkor rövid időn belül átalakítható. A DX12 és a Vulkan a vezető stúdiók számára hasonló, de az API-k gyártófüggetlen mivolta miatt nem csak a top stúdiók érdeklődnek, és olyan motorok is előkerülnek, amelyek strukturálisan nagyon messze vannak attól, amit ezek az API-k igényelnek.
Mondjuk, hogy egy Nitroust DX12-re felkészíteni egészen más jellegű munka, mint például a Crystal Engine-be belerakni a támogatást. Az előbbivel járó munka nem több pár hétnél, míg az utóbbihoz jópár hónap kell, de nem ahhoz, hogy a DX12-t belerakd, hanem ahhoz, hogy a motor struktúráját annyira átírd, hogy működjön. És akkor ez még mindig csak a működés, lásd Rise of the Tomb Raider. A sebesség ezután jöhet csak. Persze a stúdiók jelentős részénél ez is egy tekintélyes előny a DX11-es szopásokhoz viszonyítva. Még ha nem is hozza a DX11 sebességét, lényegesen kevesebb idő alatt érték el a megcélzott teljesítményt. Ez egy új motor fejlesztésénél nagyon fontos, mert 4-5 éve fejlesztett motoroknál már a DX11 leképező nagyon optimalizált. Tehát innen vizsgálva a DX12/Vulkan API-val egy új motornál hamarabb hozható a célzott teljesítmény.Itt egyébként az AMD már publikusan is árasztja el az ipart a tapasztalataival, és két hónapja elmondták, hogy milyen struktúra az ideális. [link] - na most egy "Stage 3"-ként jelölt struktúrához azért igen durva módosítás szükséges a legtöbb motorban. Ezek azok a tudások, amelyek hiányoznak, mert az AMD ezekről eddig nem beszélt nyíltan, és ugye a többi cégnek nincs három év tapasztalata egy explicit API-val, hogy ezeket tudják. És a beszámoló is csak a felszín, maga a kiindulási alap, onnan még rengeteg limitet kell leküzdeni, mire ebből gyors program lesz. Az iparág problémája innen részben az, hogy a leküzdéshez szükséges tudást is csak az AMD birtokolja. Nyilván három év múlva másnak is lesz ennyi tapasztalata, de a jelenben nincs sok választás.
(#18664) Gertrius: A Valve legfrissebb technológiája nem tartja a lépést a nagyokkal, így számukra annyira nem fontos, hogy kiemelt szerepet élvezzenek egy gyártónál. Tartják a kapcsolatot mindenkivel és fejlesztgetnek. A Valve "amikor kész lesz" fejlesztési modellje egészen más lehetőségeket jelent számukra. Nincs mögöttük egy kiadó, amely esetleg elzárja a pénzcsapot, ha sokszor mondod, hogy csúsznia kell a projektnek. A legtöbb stúdiónál az a probléma, hogy a kitűzött időpont az életben maradást szolgálja.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Petykemano
veterán
Az AMD üzletileg mit profitál abból, hogy ennyire túlterhelt?
Laikusként nézve úgy tűnik, ez a hatalmas befektetés épp csak arra elegendő, hogy legalább versenyben maradjanak. Az nvidia látszólag kisujját se mozdítva viszont játékról játékra erősíti meg a publikumot, hogy az nvidia kártyáik magasan vezetnek.Nem mondom, hogy felesleges, mert nyílván egy superior hardvert szoftverből meg lehet verni üzletileg. Kell a szoftver, meg a mindshare. De úgy tűnik, az amd nehezebben váltja fps-re és aztán a vásárlások réven dollárra az ilyen jellegű befektetéseket.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Egy kis finomság a 480 körüli (álló?)vízbe: ha ez általános, akkor semmi értelme a 8gb-os verziót venni.
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
nonsen5e
addikt
válasz t72killer #18669 üzenetére
Azt megerősítették, hogy ez ténylegesen minden végfelhasználói kártyával így van, vagy csak ők mint teszterek kapták a tesztkártyát és azon?
Mert az hivatalos, hogy a tesztelők mind 8GB kártyát kaptak, mellé spéci BIOS társaságában, amivel igény szerint tudták állítani az engedélyezett VRAM méretét.[ Szerkesztve ]
D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
válasz nonsen5e #18670 üzenetére
Nem tudom, hogy az ocuk fórumon hozzászólt 2 tulaj honnan szerezte a kártyáit. AMD részről gondolom semmi hivatalosat nem fognak mondani a témában, simán lehet, hogy az induló batch után már csak 512MB-os chipek lesznek a karikon.
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #18667 üzenetére
Nézd meg a Radeonok teljesítményét DX12-ben. Ezért éri meg nekik. Például a legújabb esetet vizsgálva a végleges Warhammer patch-ben az AMD gyorsul, míg az NV lassul, ez elsődlegesen annak köszönhető, hogy az AMD-nél ott a knowhow arra, hogy miképp kell gyorsulni.
Azt sem tartom kizártnak, hogy a knowhow nem jár ingyen, bár ez már erősen üzleti alapú. Annyi biztos, hogy az AMD tapasztalata kell a fejlesztőknek, tehát nagyon előnyös a tárgyalási pozíció arra, hogy a fejlesztők beépítsenek exkluzív dolgokat is, ahogy például a Doom fejlesztői is Radeon-exkluzív eljárásokat raknak a Vulkan leképezőjükbe. Lehet, hogy megtennék maguktól, de az is lehet, hogy csak azért foglalkoznak vele, mert az AMD odaígérte nekik a tudást, és ezt kérték cserébe.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
wjbhbdux
veterán
Ezt úgy is értelmezhetjük hogy a DX12 az AMD GameWorkse amire éveken át fókuszáltak a saját termékeiket is háttérbe helyezve, csak hogy minél mélyebben beleépítsék a játékiparba és tönkretegyék a konkurenciát vele. És azért főleg csak arra jó hogy most másodszor is megszívjuk ezzel a konzol generációval érkező gépigény növekedést. Lehet hogy majd kiforrott lesz egyszer de most olyan feeling a DX12 mint a DX10 volt 2007-ben vagy mikor amikor opcionálisan elkezdett megjelenni pár játékban és csak rosszabbul futott vele minden. Ez meg még kötelező is pár játékban, kíváncsi leszek mekkora leárazást kap a Quantum Break meg a Gears remaster a jövő heti Win Store sale alatt hogy végre vegye valaki.
/s
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz wjbhbdux #18673 üzenetére
Az AMD-nél nem újdonság, hogy rendkívül szorossá fűzik a fejlesztői kapcsolatokat. Amióta kijöttek a konzolok azóta ezen munkálkodnak. Az NV fordítottan dolgozik. Ők egyre inkább kizárnák a fejlesztőket a fejlesztésekből, ami viccesen hangzik, de ez a fő cél. Volt is erről egy nagyon jó fejlesztői blog, ami mérgelődött ezen: [link]
Ezek stratégiai döntések. A piac jelen helyzetében nagyon is megéri az AMD-nek betelepedni a fejlesztők mellé, míg az NV-nek nagyon nem éri meg. Az az alapprobléma, hogy a konzolok miatt a fejlesztők mindent tudnak a GCN-ről, emiatt a GCN-es ismeretek szerint optimalizálnak. Az NV ezzel szemben azt akarja elérni, hogy ne optimalizáljanak. A PC megvan nélküle.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Valdez #18674 üzenetére
Mindig szükséges egy pilot projekt, hogy lássák jól működik-e. Az ID software vállalta most magára ezt a szerepet. A játék kiadása miatt itt az időpont nem lényeges már, mert az a céljuk vele, hogy lássák mennyire működik, ha a konzolon használt optimalizálásokat áttelepítik PC-re. Nyilván az AMD ebből csinálhat marketinget, de számukra is egy teszt az egész, mert eddig soha senki nem hozott át konzolról optimalizálásokat. Még a Mantle-re sem, mert az sem tartalmazta a szükséges függvényeket. Szóval a Doom önmagában senkinek nem lényeges. A lényeg az a kérdés, hogy ezt az egészet jól lehet-e alkalmazni PC-n, hogy innentől minden ID tech 6-os játéknál számoljanak vele. Illetve az AMD kérdése az, hogy milyen felkészültséget igényel az implementálás, hiszen aszerint viszik majd a többi fejlesztőhöz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
keIdor
titán
Nálam 1440p-be futott így a játék az MSI GTX-980 Gaming 4G-n még 1 éve. Ez meg 1080p-n tud 45-50fps-t hát elég hurka szerintem. Igaz az a kártya 1350MHz fölé boostolt alapból. (annyin is használtam)
Legalább behozták a 2 éves GM204 teljesítmény/fogyasztási mutatóját nagy nehezen.¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
cyberkind
félisten
válasz Venyera7 #18686 üzenetére
Jobbnál jobb, annyian vették meg veszik a Hitmant is hogy 1 év múlva bundleszökevénynek nevezik majd, esetleg valami igazi AAA játék?
Jó ez a DX12 dolog csak amíg nincs addig felesleges ezt előhozni, meg persze főleg úgy, hogy mire lesz több vagy sok cím addigra a 480 is gyenge lesz.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
VTom
veterán
válasz cyberkind #18687 üzenetére
Jelenleg mindkét állítás igaz, a 480 most hozza a 2 éves Geforce-ok szintjét DX11-ben, DX12-ben viszont javul a teljesítménye, ezen kár is vitázni.
Én arra vagyok nagyon kíváncsi, hogy milyen irányba halad a játékfejlesztés PC-re, mert ha az AMD tényleg összedugja a buksiját mindenkivel, és hiperszuper ötleteikkel hatékony fejlesztéseket eszközölnek, akkor még az is lehet, hogy a 480 teljesíménye DX12 alatt a mondjuk jövőre megjelenő játékoknál már tényleg ott lesz, mind az AoTS-ben a tesztek alapján.
Én speciel ennek örülnék a legjobban, mert talán teremtene egy kis versenyhelyzetet a piacon, és nem lenne 350 ezres 1080Ti.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
válasz #Morcosmedve #18693 üzenetére
én bizakodó vagyok Sosem volt AMD kártyám, de én örülnék a legjobban, ha kicsit elkennék az nvidiát, mert amit most megengednek maguknak, az felháborító (paper launch, arany ár, stb.)
(#18691) cyberkind Persze, AoTS-t hiába mutogatják, mert kb. senki sem játszik vele. Arra vagyok kíváncsi, hogy mit hoznak ki a konzolos feature-ök PC-re hozásának, DX12-nek, és az új kártyáknak a kombinációjával. Talán elsülhet ez még jól is.
(#18692) Laja333 Tudom, de AoTS-ben, meg talán hitman-ben is a 980Ti szintjét is hozza DX12-ben. Az lenne a jó, ha ez így is maradna.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
#85552128
törölt tag
AOTS-ben max a PH tesztben hozza a 980 Ti/FX szintjét máshol gyorsabbak azok a kártyák (érdemes lenne újramérni legalább a 980 Ti, FX, 1080 triót...). Hitmanben pedig DX11 alatt is ez az erősorrend, tehát alapból a játék AMD-re van optimalizálva ahogy az előző rész is, szóval az ott elért eredménynek nem sok köze van a DX12-höz...
[ Szerkesztve ]
-
#Morcosmedve
veterán
Customok, normálisan beállt árakkal nem lesznek rosszak, de akkor is (memóriát leszámítva) egy r9 390- GTX980 szinten lesznek, amik FHD-ra már kompromisszumosok. Hitman-ben látott DX12-es szerepléssel és javult driverekkel, a jövőbeni játékokat nézve jó lehet, de ugye megint sok a ha és a jövő.
© asszongya'hogy
-
TTomax
nagyúr
válasz Laja333 #18684 üzenetére
Az lehet,csak a 960 nagyságrendileg kevesebbet fogyaszt azonos csíkszélességen amit a 480ról nem lehet elmondani felakkorán.Dehát piros köd rulez...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
SpongyaBob
veterán
válasz TTomax #18697 üzenetére
Piros köd? Most nem azért de nem zöld ködből indult ki ez az egész? Amikor valaki jön és alá is támasztja a miondanivalóját akkor jön a piros köd.. meg szokásos módon ha nincs más ütőkártya akkor szedjük elő a jól bevált fogyasztást (Ez is csak azóta fontos mióta az nv kevesebbet fogyaszt az AMD-nél.)
[ Szerkesztve ]
i11 White 64GB, AirPods 2, Lumix GX7
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Vallás
- Politika
- Anime filmek és sorozatok
- GoodSpeed: SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...