- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Fotók, videók mobillal
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Realme GT 5G - versenyképes
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Külföldi prepaid SIM-ek itthon
- Nagyot fejlődhet a Galaxy Ultra periszkópos kamerája
- Íme az új Android Auto!
- Végre bemutatkozott a Google Pixel 4a
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Krisz0418 #8640 üzenetére
Írsz nekik és elválik.
Hozzáteszem, nekem azért annyiban más volt, hogy bár nem volt semmi papír a cucchoz, viszont 0 perces, sértetlen garmatricás volt. Nekem írták is, hogy normál esetben csak garanciajegy és számla esetén állnának szóba velem, de most kivételt tesznek.
Hollandiába kellett kiküldeni, 3 nap volt az út, aztán 1 nap alatt jóváhagyták, és kiírták cserére az AX1600i-t, igaz vissza már 3-4 hét volt mert a cseredarab már Kínából jött.
Azt viszont érdemes megjegyezni, hogy corsairnál bevett szokás, hogy mindig jobb terméket kapsz a hibás helyett.Illetve ilyenkor már nem kapsz róla se garpapírt, se számlát és megy ameddig megy, gyanítom újra már nem cserélnék ha ez is megadná magát.
De pont az ilyen hozzáállás miatt vannak nekem évek óta Corsair tápjaim legyen szó asztali gép, bányagép, vagy családban egyéb gépekről, és ha valaki komplett gépről kér árajánlatot, és nincs az általa kiválasztott táp épp készleten, akkor én elsődlegesen mindig Corsairt ajánlok helyette.
[ Szerkesztve ]
Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
Új hozzászólás Aktív témák
Relatív gyári teljesítmények:
● RX 6400-hoz képest
● RX 6500 XT-hez képest
● RX 6650 XT-hez képest
● RX 6750 XT-hez képest
● RX 6950 XT-hez képest
Fogyasztási keret állításához:
● MorePowerTool
/link a weblap közepe fele/
● MorePowerTool leírás/guide, mit hogyan, miért !!!
Aktuális AMD driver:
● AMD.com
EXCEL-tábla topiklakók méréseivel:
● [LINK]