- Milyen okostelefont vegyek?
- One mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- Pontosabb, erősebb zajszűrést hoz a Sony kényelmesebb formában
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- Yettel topik
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Akciófigyelő: 30% kedvezmény az Earfun új fejhallgatójára
- Sony Xperia 10 VI - vajon miben bízhat?
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
laleeee #47846 üzenetére
Ha nem zárod le, akkor meg kell várnod hogy a szállítási védelmi idő lejárjon.
De akkor is választhatod azt hogy nem kaptad meg dispute indokként. Itt a nyomkövetés egyértelmű, csatolod a képet, beírod hogy a feladó részéről megszakítva, azt írta amit írt neked és nem fog variálni az AliExpress -
Inhouse
őstag
Ha google translate-el fordítotok magyarról hunglishre, akkor az ottani szövegben levő ' (don't, I'm, stb..)nem jó, azt nem szereti, ahogy CoF írta. Ha belejavítotok a szerkesztőablakban és kicserélitek elvileg ugyanarra, akkor elfogadja.
Természetesen tényleg nincs cenzúra. -
laleeee
őstag
Sziasztok, február 15-én rendeltem egy hangkártyát 60 dollárért,nagy nehezen kapott egy követési számot, de utána nem mozdult egy centit sem, majd tegnap törlődött a rendelés.
A kereskedő azt mondja, hogy valószínűleg elveszett a csomag, nyissak egy disputot és visszautalják a pénzt . De nem tudok disputot nyitni ,esetleg akkor ha visszaigazolom hogy megérkezett a termék ,de azt nem akarom mivel hogy ez soha nem fog megérkezni . Most mit csináljak ?
[link] -
válasz
Jester01 #47843 üzenetére
Különleges jel ami hibát okoz ha vágólapon keresztül van beemelve a szöveg. De több hibát okozható dolog is volt a szövegben.
Az ékezetes és kínai betűkkel is gondja van és azokkal a karakter sorokkal amelyek emotikont eredményeznek.
Mert szerinted is elolvassa az AliExpress üzenet kezelő programja és ha negatívan van valami értékelve akkor kiírja ezt a hibaüzenetet? -
válasz
Redneck #47840 üzenetére
Szép kis konspirációs elméletet találtál ki, de tévedsz. A Reddit-en író is. Nincs nekik a beíráskor a szöveg tartalmát is értelmező MI rendszerük, annyira azért nem haladtak előre.
Ez a gond: or special characters. Mi az ami az lehet? Pl.: a vágólap áthoz nem látható speciális karaktert, egymás után két karaktert lehet másnak értelmezni: y: vagy "G vagy ."
De nálad volt egy speciális karakter is, a very good! után.
-
Redneck
nagyúr
Nem vagyok valami nagy angolos, ezért ilyen a szöveg, de szeretném értékelni az aliról rendelt gamepadet. Az üzlet kap 3 csillagot, a szállítás a 49 napos vonatozás miatt 2-t, a termék pedig 4-et és ezt írnám mellé:
"Good quality gamepad, recommended. The lower part of the telescope is a bit weak but usable. The lower part of the telescopic part is a metal plate. The upper part where the phone is placed is made of foil plastic. The handle part is a bit short, not recommended for larger hands. The microswitches on the buttons are a bit loud. The sticks are good, but far from the xbox quality. I hope they have a long life and don’t drift. The battery looks good, it holds a lot. Recommended for emulators, xCloud and android games. Price compared to value, very good!
Its packaging and protection were good, delivery was slow due to the train. It was sent by train instead of registered air transport. Delivery time from China to Hungary: 49 day."
Miért nem tudom megtenni? A "You have entered illegal characters (Chinese Characters or special characters), please double check." hibaüzenet kapom.Redditen azt olvastam hogy negatív vélemény esetén, 90%-ban hibaüzenet jelenik meg. Nektek mi a tapasztalatotok?
-
nyikszi
őstag
Ha egy termékre refundot kérek, akkor utána nem tudom értékelni????
-
válasz
AlexDaywalkr #47835 üzenetére
Azért mert szerintük nem lehet hamisítvány, csak minőségi problémád. Ha nem fogadsz el tőlük ajánlatot akkor akár semmit sem fogsz kapni, hiszen tettek egy ajánlatot azt nem fogadod el akkor miért erőszakolnák rád?
-
válasz
lockdown90 #47832 üzenetére
Ha a hollandok ráteszik a jelölést hogy rajtuk csak átjött, akkor vámeljárás lehet, illetve bármikor ellenőrizhetik az EU-s küldeményeket is hiszen vannak dolgok amit nem lehet onnan sem beengedni.
De áfamentességről szoktunk inkább beszélni, mert a vám az legtöbb esetben 0%. -
azbest
félisten
válasz
lockdown90 #47832 üzenetére
Bármit megfoghatnak... nekem mondjuk kék R betűsen szokott lenni rajta a matrica. Normál ajánlottaknál sárga jelzés szokott lenni pluszban.
-
lockdown90
senior tag
Hello
Az LT......NL csomagokat is megfoghatjak a vamon? Vagy ezek mivel at vannak cimkezve hollandiaban vammentesnek szamitanak?
-
ace22
tag
Vajon mit jelenthet, ha a rendelésem státusza "Feb 11, 2021 19:30Package has been sterilized and shipped out." ? RL....EE nyomkövetett küldemény lenne, de meg sem moccan.
-
kicsiPistike
tag
Vettem $ 40 okosórát, nem működnek az egészségvédelmi funkciói, levideóztam, disputéban ali is elfogadta.
Ali döntése vagy részleges $11 refund, vagy visszaküldöm full refund.
Elutasítottam mindkettőt, Ali végleges döntése részleges $11 refund. Ezt pár napon belül megfellebeztem az itteni összefoglalóban lévő döntés elleni fellebezéses linken, megírtam mit szeretnék, 5 nap letelt, de semmi mail tőlük. Erre nézem a $11-t már 8 napja visszautalták, mielött a fellebezésemre való reakciójuk letett volna.
Ez normális eljárás? -
válasz
AlexDaywalkr #47824 üzenetére
Nem PayPal-al fizetted? Mert ott bármely visszaküldésnél 9300 Ft-ig kifizetik a postázás díját.
Nem igazán van hamis játék, azt ők sem adhatnak el, legfeljebb koppintott. Eredeti kínai játékokat lehet egyébként látni a kínai eladóknál. -
AlexDaywalkr
tag
Sziasztok! Vásároltam két eredeti játékot a gyerekeknek húsvétra, de az egyik helyett sajnos egy hamisítványt küldtek. Indítottam vitát, melyben az eladó semmit nem reagált, de az Ali közbelépett és először a következőt ajánlotta: visszaküldés és teljes visszatérítés vagy a pénz fele. A visszaküldés nem működik, az számomra ráfizetés lenne, de mivel egy másik eredeti játék beszerzése drágább lenne és időigényes, ezért ezzel az indokkal a vételár 70%-t kérem vissza. Az eladó semmit nem reagált, de az Ali megint ugyanezt az ajánlatot adta. A visszaküldést újra elutasítottam, erre most már csak a vételár harmadát ajánlotta az Ali meg persze a visszaküldést. Miért nem indokolják a csökkentett visszatérítést? A vita ideje ma lejár. Mit tegyek most szerintetek?
-
Lehet hogy 7 nap, de lehet hogy 12. A hétvégén nincs szállítás, az is befolyásolja hogy mikor adják fel, ha pénteken akkor csak hétfőtől indul a móka az már 3 nap. Itt az aktuális link az ide szállítást is így lehet számolni.
Nemzetközi csomagszállítás frissítve (2021.03.01.)
Az áruk export és import szállítása továbbra is megoldott. A koronavírus miatt lezárt területre küldött csomagokat azonban azonnal visszaküldjük a feladónak, így szállítás előtt érdemes tájékozódni a fogadó ország helyzetéről.
A tervezéshez segítséget nyújthat az alábbi áttekintés (a blokkolt irányítószámokkal együtt), melyben a különböző országok jelenlegi állapotát szedtük össze.
Jelenlegi áttekintés (2021.03.01.)
A GLS Hungary az Egyesült Királyságba feladott csomagok elszállítását CsomagPontokon keresztül továbbra sem vállalja. -
-
válasz
pataig #47816 üzenetére
Nem elbizonytalanítani akartalak, hanem arra figyelmeztetni hogy a Covid helyzet napról napra befolyásolhatja a szállítási időt, lehet hogy megkapod 7 napon belül, de lehet hogy 14 nap lesz. És arra is hogy láthatsz 10-20 darabot raktári készletként az adott helyen, de nem jellemző a naprakész, pontos nyilvántartás, van aki csak beír valamennyit.
-
pataig
tag
-
válasz
pataig #47814 üzenetére
Erre Összefoglaló, 11. Egy rövid összefoglaló az AliExpress Standard Shipping szállítási móddal küldött a Sprinter futárszolgálat által vagy Pick Pack Ponton kézbesítendő Észt postai számos vagy SyTrack (SunYou) küldeményekről. akartam rápontosítani, de ha nem adod meg a számot akkor légy szíves nézd át, lehet hogy a tied is ebbe tartozik.
Nem a nyomkövetési oldal kereső a kamu, hanem az adott bejegyzés, ezek az oldlak a Neten megtalálható szállító adatbázisokban keresgélnek, a bejegyzés hitelességét nem vizsgálják.
Hong Kongból nincs közvetlen légijárat, Frankfurtba érkezik a gép, így hiába van ez írva: Hungary, Arrived at destination country airport ez vagy Frankfurt vagy kimaradt a Frankfurti érkezés és elindulás ide, ha a onnan repülőgéppel hozzák, mert lehet közúti is az ideszállítás.
De ez a Magyar Posta szempontjából nem könyvelt küldemény, március végéig még meg is érkezhet hozzád.
Mese a 7 nap, a csehek COVID helyzet miatt lezárások, korlátozások, a lengyeleknél talán még megy a 10 nap, de rá kell kérdezni konkrétan az eladóra mindkét raktárnál hogy miként áll a dolog van-e belőle és tudja-e küldeni onnan. -
pataig
tag
Amit az aliexpres vásárlásnál feltüntetett az eladó SY14078xxxxxx. (két betű és 11 számból áll)
Az alábbi kép a parcelsapp.com oldalán készült, amit itt hitelesnek írtak az összefoglalóban....
Kép
Erre érdemes még várnom, vagy keressek egy olyan helyet ahonnan azt ígérik szállításnak, hogy 7-10 nap mondjuk Cseh, vagy Lengyel raktárból? -
pataig
tag
válasz
Nordik #47797 üzenetére
Annyira nem értek ehhez, de az aliexpress oldalán is és próbaként beírtam a tracking number-t a keresőbe és ugyanazt az infót kaptam a ship24.com, illetve a track.aftership.com oldalon is erre a csomagra. Persze nem ismerem ezeket az oldalakat , s lehet ez is kamu....A szállítást a Sunyou post intézi...
#47795 staker- akkor én szerencsés vagyok, mert visszakaptam a teljes összeget, néhány nap alatt....persze az is zavar nagyon, hogy nem kaptam meg a terméket, mert nagyon vártam.
#47798 V/-azért rendeltem eu-ból, mert 38$ volt az összeg postaköltséggel együtt. Most lehet vám eljárás alá esik a termék? Ezt hogy tudom meg? Mennyi idő lehet mire ez kiderül?
Egyébként, ha esetleg mégis megkapom a terméket, akkor mi ateendőm? Természetesen nagyon zavar, hogy nem eu-ból küldte, s várnom kell, s erről nem tájékoztatott előre, de nyilván az is zavar, ha nem fizetek érte, mert az sem korrekt.... (persze még az sem biztos, hogy megérkezik) Amennyiben vámeljárás alá esik akkor nyilván egy újabb költség merül fel ami miatt meg nem éri meg nekem
-
-
válasz
erik365 #47807 üzenetére
Türelem. De mi az a szöveg hogy a csomag visszaküldve az eladónak? Ezt a dispute okot azt hogy találtad ehhez a szituációhoz?
Ráadásul az van hogy mivel máshol lett ez a számú csomag kézbesítve, te nem kaptál nyomkövetési azonosítót a csomagodhoz, másé lett beírva és az nem az hogy te kaptál bármit is..
No tracking information a valódi dispute ok. Persze ha már lejárt a szállítási védelmi idő, de az biztos hogy nem 7 nap volt. -
Az a gond szerintem hogy az EU-s eladói fiókok €-os alapúak és ezárt azta zokat érintő dispute esetén a € deviza az alap. Ez hiba, mert azt kellene figyelni hogy miben lett fizetve.
Lehet hogy az lenne a megoldás, bár némi veszteség (bár a $ és € árfolyam nem nagy mértékben tér el, hogy aki EU-s helyről és ahol € van az €-ra állítva fizet és az esetleges refund akkor egyértelmű lesz.
El kell fogadnod, majd fel kell venni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, ha nem sikerülne a chat-en emberhez jutni akkor legegyszerűbb a dispute leírás végén a fellebezési űrlap, ott lehet csatolni a orders financial oldalt hogy $-ban volt fizetve és kérni a különbözetet. Azt pedig kiszámolni és konkrétan beírni.
Pontosan milyen összegről van szó és ha forint alapú volt a kártyád akkor megnézni hogy az eredetileg levont forint és ezt az €-ot átszámolva forintra a bank kártyás vásárlás visszaírási árfolyamán mennyi a különbség. -
erik365
senior tag
Sziasztok!
Vásároltam, egy kamu shop-ból, azt ígérte Francia országból postázza, ez nem így történt.
Kaptam egy kamu trackinget, mivel 7 napot írt szállításra, mikor láttam, hogy ez nem oké nyitottam egy disputot. Az eladó leírta várjak türelmesen, természetesen nem fogadtam el.
Az ali elvileg belépett feb 24-én, és azt írta a vita lezárása 03.02, de semmi nem történt. Feltöltöttem a tn képeit, leírtam mindent, de semmi egyéb adatot nem kértek.
Várjak türelmesen? -
Charx
senior tag
V
Most egy telefonos átverés kapcsán, dispute alatt az ali visszatérítést állapított meg, de nekem is az eurós összeget adták meg dollárban, pedig én dollárban fizettem. Most erre hogyan lehet reagálni? Fogadjam el, vagy utasítsam el, vagy hogyan tudok írni nekik? -
rushty
őstag
Coins and coupons rész eltűnt az appbol, vagy hova tették, hogy lehet elérni a bevaltos részt?
-
Andrej1
aktív tag
Sziasztok !
Kis segítség kellene , így még nem jártam és nem tudom mit csináljak . Aliexpressen éppen készítettem őssze a kosaramban a megvételre szánt termékeket és csak nézegettem hogy mennyi lesz a végősszeg mikor kaptam egy SMS-t Aliexpress-es vásárlásról 52 dollárt levontak. De nem jelent meg semmi új vásárlás a megrendeléseim között és e-mailt sem kaptam a vásárlásról . A bankom oldalán csak annyi van hogy Az Aliexpress zárolta ezt az 52 dollárt.Mit tudok most csinálni ? Hova írjak ? Meg egyáltalán mi a franc ez ?
Járt már így valaki ?
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 6/Apple Watch Series 7/Apple Watch Series 8
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS B450 R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080 Ti 11GB ASUS GT 301 FSP 700W
- Samsung Galaxy A35 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! Gigabyte X570 AMD R9 5900X 32GB DDR4 1TB SSD RX 6750XT 12GB Zalman Z1 Plus CM 750W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest