- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
A texasi
aktív tag
válasz kicsiPistike #11978 üzenetére
2 hónap eltelt a rendelés óta, a terméket nem kaptad meg;
Open Dispute bőven indokolt! -
A texasi
aktív tag
válasz kicsiPistike #11987 üzenetére
A kettő nem zárja ki egymást ...
-
kicsiPistike
tag
válasz kicsiPistike #11978 üzenetére
Sztori folytatása:
Visszaírt az eladó, hogy ellenőrizték a hajózási cégnél a csomagot és megérkezett Magyarországra. Várjak 3-4 hetet és aztán érdeklődjek a postán.
A lejárati időt pedig meghosszabbította 10 nappal, most már nem augusztus 28, hanem szeptember 09-e a vége!
Ezt lehet??
Nekem ez egyre gyanúsabb.
[ Szerkesztve ]
-
A texasi
aktív tag
válasz kicsiPistike #11997 üzenetére
Nyiss Dispute-ot és majd az AliExpress rendet vág!
-
kirkri
addikt
válasz kicsiPistike #11997 üzenetére
Nem ellenőriztek ők semmit, bevált szokás, hogy nyugtatják a vevőt és bíznak benne, hogy hamarosan megkapja a terméket. Ha meg nem, akkor úgyis ír megint a vevő, de ezzel nyernek 1-2 hetet.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kicsiPistike
tag
válasz kicsiPistike #12005 üzenetére
Írt az eladó ez szívhezszóló mailt, a kis boltjáról, mennyire sajnálják, stb, majd elsírtam magam
de a lényeg, hogy visszautalja a pénzt, ez 7-10 napon belül látszik a banknál.Dispute Finished-re váltott, ugye jól értem, csak várnom kell a pénzre és kész?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz kicsiPistike #12007 üzenetére
-
Topikgazda
válasz kicsiPistike #35933 üzenetére
És mi volt a bizonyítékod? A My proposal az nagyon üres. Visszanézve azt írtad hogy feltöltve, a dispute-nál viszont nem látszik. Vagy lemaradt a képről?
Mit tegyél? Vannak az Options-ok, válassz közülük. Egyet látok a képen, te fizeted a visszaküldést és visszakapod az 1514,91 Ft-ot.
Csak halkan jegyzem meg ennyiért még a mesében sem árulnak 128 GB kapacitásút.
De a ha becsomagolva a súlya 50 g alatti akkor ez 2750 Ft, ha 51 g feletti akkor 4110 FT lesz.
De a Proof Guide szövegrész után (Solutions-ig) leírták hogy mit kérnek bizonyítéknak. Az most akkor megtörtént? Feltölve?Az ár megfelel egy kedvező árú 32 GB-os kártyának, használnám azzal a kapacitással a amire meg lehet formázni.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz kicsiPistike #35937 üzenetére
Akkor nem értem hogy miért kérték.
De gondolom azért érted, hogy ebből nem igazán tudsz értelmes megoldást kihúzni tőlük. Nem éri meg visszaküldeni és adtak 3 napot arra hogy elfogadd vagy ne fogadd el ezt.
Értékeld őket vagy egészítsd ki az értékelést és engedd el. Legfeljebb írd be hogy nem éri meg visszaküldeni mert drága és utasítsd el. Aztán majd kiderül.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz kicsiPistike #35940 üzenetére
Amit te tettél az előbb teszt képet ott a kártya 128 GB-nak van érzékelve, viszont 95,7 Gb hibás rész, így rossz kártyát kaptál, nem kamu kártyát
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz kicsiPistike #35942 üzenetére
Nem mindegy hogy hibás kártyát reklamálsz vagy csalással vádolod.
-
aktív tag
válasz kicsiPistike #35933 üzenetére
Üdv!
Igazából 1514Ft-on rúgózni nem sok értelme van.
Persze tény, hogy becsület is van a világon (bár Júdásnak 30 ezüstöt ért a becsülete), de ez annyit nem ér hiszen a visszaküldés költsége sokkal több.Esetleg visszaküldés nélkül egy részleges visszatérítést még meg lehet próbálni...
Bocsássunk meg ellenségeinknek,de nevüket soha ne felejtsük el! A sebek a múltra emlékeztetnek,de nem kell meghatározniuk a jövőt.
-
aktív tag
válasz kicsiPistike #35950 üzenetére
Természetesen meg értem az érzéseid, ezért is írtam az utolsó mondatomban a lehetőséget a részleges visszatérítésre visszaküldés nélkül,hivatkozva a magas szállítási költségre.
Bocsássunk meg ellenségeinknek,de nevüket soha ne felejtsük el! A sebek a múltra emlékeztetnek,de nem kell meghatározniuk a jövőt.
-
Topikgazda
válasz kicsiPistike #35974 üzenetére
Feltöltésnél végigfutott a 100%-ig? Normál esetben ezek igen rövid idő alatt felmennek egy normá lnetes kapcsolatról és normálisan működő böngészőből. Nálam a 12 Mb-os úgy 25-30 mp
-
Topikgazda
válasz kicsiPistike #47281 üzenetére
Ha véletlenül már a PayPal-al fizetted akkor jó neked a visszaküldés is, ők 9300 Ft-ig kifizetik a postaköltséget.
-
Topikgazda
válasz kicsiPistike #47288 üzenetére
Azért gondoltam mert novembertől már hozzáférhető volt, a visszaküldés 500 g-ig kb 5000 Ft lenne, ha ezt te finanszírozod akkor nem biztos hogy megéri visszaküldeni.
-
AlexDaywalkr
tag
válasz kicsiPistike #47868 üzenetére
Szerintem sajnos el kell engedned. Én is jártam így. Az Ali vitakezelése kritikán aluli. Én most egy hamis termékkel szívok, amit először vissza is fizettek volna, de most már csak egy részét akarják visszatéríteni. Persze semmi indoklást nem adnak és az eladó még csak nem is reagál semmit.
-
kicsiPistike
tag
válasz kicsiPistike #49754 üzenetére
Ez lemaradt valahogy. Mit gondoltok ez normális, tudok valamit csinálni? Köszi a segítséget.
-
Topikgazda
válasz kicsiPistike #49754 üzenetére
De tudsz indítani. Már jó régóta az eredeti helyén tudod elérni a lezárás után a dispute gombokat.
Böngésző, Belépsz, Orders,
A vásárlás listában az adott vásárlásnál a Order ID után a View Detail linkre kattintasz majd a megjelenő képernyőn ott lesz az Options alattVagy egy kicsit lejjebb a képernyőn a Product Details résznél a Status oszlopban közepén ott lesz.
Hogy érted ezt a Veszprém dolgot ott laksz és nem kaptál értesítőt?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz kicsiPistike #49758 üzenetére
Az már a helyi postán van, mert 2 logisztikai bejegyzés van az utolsó az amikor átadták a helyi postának, azok nem könyvelték le még az átvételt. Szóval nem biztos hogy a dispute kell most.
-
Topikgazda
válasz kicsiPistike #50067 üzenetére
Az hogy a helyi postán nem írták be az átvételt, az az oka, nem adnád meg a nyomkövetési számot?
-
Topikgazda
válasz kicsiPistike #50085 üzenetére
Nem így működik, a logisztika már kiszállította oda, de a következő bejegyzés viszont a helyiek írják be és ezért tűnik úgy hogy még Veszprémben van. Ha tudsz a logisztikához telefonszámot szerezni és felhívod őket és finoman megérdeklődöd, ők bizony meg tudják mondani hogy mikor vitték ki oda.
Másnak így lopták el a telefonját, nem lett lekönyvelve az átvétel, viszont bizonyítható volt hogy odakerült. Persze a panaszra azt írták hogy nem található meg sehol a küldemény.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz kicsiPistike #50832 üzenetére
Még ideérhet. Nekem ettől a bejegyzéstől számolt 15. napon kaptam meg ma, de már 5-én itt volt. Csak a kézbesítés csúszott. De mivel az EU-n belüli küldésű, szerintem július 1 után sem lenne vele gond.
-
Jahno
őstag
válasz kicsiPistike #51523 üzenetére
Ha ideért és nem vetted át akkor nehezebb reklamálni. Meg persze írtam, hogy ez szerintem köcsögség. Meg is kaptam érte a magam eltiltását :-D
-
cof
veterán
válasz kicsiPistike #51523 üzenetére
BE biztosan nem jön át, ott az origin Kína parcelsapp szerint is végig. NL-nél amikor a hollandok átveszik átvált az origin kínáról hollandra, ezek talán.
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
Topikgazda
válasz kicsiPistike #51523 üzenetére
Én úgy értelmezem hogy EU-mn belüli feladású küldemény az EU-n belüli küldemény feldolgozási folyamatban kerül a postán továbbításra, 3 évre visszamenőleg ez a tapasztalatom.
Persze vannak olyan küldemények amelyek úgy kerülnek a magyar postához hogy azt jelzi a holland vagy belga posta hogy ezt vámolni kell mert tranzitként került hozzájuk, nem náluk lett feladva. Ezzel nem igazán lehet mit kezdeni.Az utolsó bekezdésed július 1-től értelmezhetetlen mert tudva azt hogy a január 1-től tervezett majd július 1-re elhalasztott rendelkezések alapján minden kis értékű küldemény, még a 22 € alatti is áfa fizetéses lesz az nem lehet meglepetés.
Szóval ennek megfelelően kell vásárolni, fizetés előtt kiszámolod az áfá-t, hozzáadod a posta érték kategóriás díját és az alapján döntesz hogy megveszed vagy nem, nem utána kell ráébredni hogy hoppá van + költség és még sem kell -
#04441088
törölt tag
válasz kicsiPistike #51648 üzenetére
Dispute, de ez egy hónap után jutott eszedbe?
-
#04441088
törölt tag
válasz kicsiPistike #51665 üzenetére
Azzal ne foglalkozz. Dispute, ott csatolod a tracking printscreenjet, leirod mi történt. Ezek mindig hazudnak és az időt húzzák.
-
Topikgazda
válasz kicsiPistike #70992 üzenetére
Nem igazán, mert ugye legfeljebb 1 USD-és kupont kapsz, azzal meg nem sokra mennél, bár nem ismerek olyan fórumozót aki megkapta volna, mert ott és úgy ahogy írják sose kerül elő az igénylési lehetőség és nem a szállításra van ígérvény, a kézbesítésre.
Sokszor írtuk már, itt ne számoljon senki pár napos kézbesítéssel, még a drága futáros cégeknél is előfordul hogy EU-n belül nem megy az 5 munkanap.
Nem határidős vásárlásokra van az AliExpress kitalálva, írjanak is bármi reklámszöveget, fenntartással kell fogadni a szállítási vállalásokat, nem pedig Szentírásnak venni. (Bár az is változott.)
Az útvonal egyébként jó mert úgy szokták küldeni, nem közvetlenül Lengyelországból jön., főleg ha De a vége a nyomkövetési azonosítódnak, bár ennek nem postai szállításúnak kéne lenni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz kicsiPistike #70995 üzenetére
Ha megérkezik az MPL már másnap kézbesíti, de néha nehezen kerül ide. Pl. Németországból küldenek, de a cseh GLS veszi fel, aztán van amikor a 2. nap megkapom és van amikor az 5. nap, szerintem nem minden nap van ide járatuk, ha szerencsém van akkor beleesik az aznapi indulásúak közé, ha meg nem akkor 2 nap múlva jön. A posták is optimalizálva szállítanak már.
-
dredjudge84
őstag
válasz kicsiPistike #70995 üzenetére
Ez a XXXXDE gyanúsan Kínából jön, csak Kína-Németország részt te nem látod. De ez csak tipp. Nekem is volt már ilyen cx..... de csomagom, kb 3 hét volt míg megjött. Utólag derült ki, mikor rákérdeztem, hogy Kínából jött, azért volt ilyen lassú.
-
Topikgazda
válasz kicsiPistike #71045 üzenetére
Lengyelországból jött csak német szállítóval. A 7 nap az munkanap?
-
Topikgazda
válasz kicsiPistike #71047 üzenetére
Ez akkor még elfogadható, mert nálam is előfordult (EU-n belüliek) hogy volt amikor 2 munkanap alatt megérkezett és volt hogy 6 munkanap lett, szerintem már nincs az hogy mindennap küldenek ide csomagos járatot, legyen az posta vagy futár cég.
Ha jókor ér be a csomag akkor jön közvetlenül, ha már elment az aktuális szállítás akkor meg a következővel küldik, ami akár 2-3 múlva jön csak. Persze ha összejön egy teljes szállítmány akkor nem várnak, de ez megjósolhatatlan.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...