- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
azbest
félisten
válasz hevizms #19941 üzenetére
Nekem úgy tűnik, hogy az eladó nem vezet félre.. nézz azért még utána, hogy miről van szó, például
https://www.espruino.com/433Mhz
https://en.wikipedia.org/wiki/LPD433Ha van realtek chipesetes dvb-t tunered, akkor lehet azzal is bele lehet hallgatni valamilyen rtl-sdr progival, hogy 433-as sávban milyen kommunikáció megy éppen.
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
Hibádzik a logikád. Attól, hogy ajánlott levél, még nem biztos, hogy kiviszi a posta a telephelyként megadott címre. Ha nem felel meg a 324x229x24mm méretlimitnek, akkor az ajánlott külföldi levelet sem viszi ki, hanem rögtön a postai átvevőhelyre kerül és másnap csak az értesítőt viszi ki a kézbesítő. Néhány hete vagy hónapja csináltak jogszabálymódosítást hozzá. Már volt ilyen küldeményem.
Ha épp nem vagy a munkahelyeden, amikor kézbesítetének valamit, akkor sem tudod átvenni. A postán tőlem csak személyigazolványt szoktak kérni, annak a számát írják rá a szelvényre és egy aláírást kérnek. Persze, ha kifejezetten cégesként kezelik, akkor kell meghatalmazás. De miért kezelnék cégesen? Rajta van a cégnév is? Az utóbbiból probléma lehet, ha vámkezelni kell valamit. Nálunk ezért is tilos a céghez rendelni levelet, mert vámkezeléskor volt, hogy a cégre akarták terhelni.
Ha nem hozza ki a posta a sima leveleket a telephelyre, akkor lehet a cég postafiókra irányítja a levelezését és azért nem hozza ki. Ez a másik ok, amiért nálunk tilos céghez rendelni levélben.
A nem nyomkövetős küldeményt alapesetben bedobná a ládába, ha méretimiten belül van. Ha nem tudja bedobni, akkor értesítőt hagy a nyomkövetés nélkülinek is. Ha méreten felüli, akkor ki sem hozza, hanem postán átvehető és értesítőt hoz csak. Ahogy fentebb írtam ez már regisztráltnál is így működik.
Ezesetben mégcsak igazolványt sem kérnek a postán, egy külön könyvben vezetik és kb bemondásra, értesítő bemutatásra kiadják, mivel nem regisztrált.(talán alá sem kell írni)Szóval nagyon rossz a stratégiád. Ez így nem fog hibátlanul működni akkor sem, ha regisztrált. A feladás módjától való eltérés kapcsán jogosnak tűnik a reklamációd. De mivel olyan helyre rendeled, ahol nem garantált, hogy át tudod venni (mert a posta nem viszi ki bizonyos esetben, vagy a cég postafiókra irányította a levelezését), az a te hibád. Az, hogy az otthoni leveleidet is lehetetlenség átvenned a postán, hát az elég életszerűtlen. Komoly bajod lehet még belőle, ha bármi hivatalos levelet nem veszel át erre hivatkozva.
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
A postán is alá lehet írni Nem tudom, hogy mi alapján csinálják, de az utóbbi hónapban 2 konkrét esetem is van, hogy kézbesítési kísérlet nélküli külföldi regisztrált levelről jött értesítő. Már a postai nyomkövetőből megismerem, meg duplán szerepel ilyenkor a postán átvehető szöveg. Szegeden, így megy.
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
Találkozott már valaki olyan telefontartóval, amit a vonaton lévő ülés hátul lévő kapaszkodójára lehet csíptetni?
Keresés közben olyanokat láttam, amit a fejtámla rúdjára lehetne, de az nem túl praktikus vonaton. Nem akarom az előttem ülő fejtámláját emelgetni.Eddig a kormányra akasztható áll legközelebb.[link]
Ez is érdekes, csak túl nagy [link][ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
válasz azbest #20425 üzenetére
ej, nem akartam megölni a hangulatot
Másik mostanában, utazás kapcsán felmerült dolog, hogy kellene valami mini tartó, amiben biztonságosan szállítható sampon, fogkefe, pár apróság. Mármint, hogy a fél literes flakon helyett jó lenne valami uti tartó. Létezik valami kínai kis méretű uti készlet férfiember számára?
-
azbest
félisten
Áh, én az utazást úgy értem, hogy más vezet. Aztán az irodában, szálláson van angol wc és mosdó, zuhanyzó. Nekem már 200km-re bejárni dolgozni is elég extrém. A munka miatt gyakran kell mennem és van, hogy több napra. Akkor praktikus, ha nem egy nylonzacskóba dobálva viszek alapvető tisztálkodási felszerelést, ezért próbálok összeállítani vagy találni valami kompakt csomagot, ami a táska sarkában biztonsággal elvan.
-
-
azbest
félisten
én is ilyen ürlapon iratkoztam fel múltkor, hogy sms-t kapjak. Így kaptam például sms-ben egyedi linket cím módosításhoz is, amit a weblapon nem feltétlen egyszerű amúgy megoldani. Bár nem használtam most sem a lehetőséget.
Lehet, hogy adatvédelem miatt az ügyintéző nem látja az értesítős emailt, vagy éppen automata rendszerüzenetről van szó. Elég nyakatekert néha, hogy cég milyen megkeresést végezhet emailben, hogy ne minősüljön spamnak. Lehet ők pontosan betartják a szabályt és ezért tűnik értelmetlennek, hogy emailben jön értesítés (ami csak nyomkövetéses állapot kapcsán lett engedélyezve/kérve), hogy add meg az ügyintézéshez az emailt (explicit kezdeményezed, hogy kapcsolatba léphetnek veled emailben ügyintézés céljából). Ha jól tudom, elvileg opt-in szabadna csak emailben "zaklatni", tehát neked kell kérned. Az opt-out gyakorlat, hogy ha zavar leiratkozhatsz, de ők kezdeményeznek, az talán nem szabályos.
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
Ez csupán a te véleményed, amely a tudatlanságod és az írott szöveg sikertelen megértése miatt van. Kérlek ne élj vissza a topicgazdasággal járó törlési jogkörrel. Mi hivatkoztunk mindenféle jogszabályt és gyakorlati tapasztalatot. Te pedig sértődött hisztit vágtál le a szomszéd topikban és egy másik internetoldal kommentjei közt. Tarts be te is a szabályokat és ne cenzúrázz olyasmit, ami nem sérti a ph szabályzatát.
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
lehet változott az app, vagy kimaradt egy menüpont
2. Az AliExpress mobil appban: (ez törli az Alipayről is)
Belépés után
A bal felső sarok 3 vízszintes vonalat megérinteni,
My account
My Wallet < ezen belül van a többi lépés
My Credit/Debit Cards lejjebb a menüben
az adott kártyánál REMOVE[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
válasz ledger #22939 üzenetére
amikor ugyanazt a sort látod több időpontban, az csak azt jelenti, hogy a magyar rendszerben ugyanaz a szöveg van hozzárendelve több különböző állapothoz. Ezért érdemes küldő és fogadó oldalon is megnézni. A cn posta esetén a kínai oldal sokkal részletesebb például, mint a magyar.
sg post [link]
24/01/2018
Arrival at Destination Post (Country: HU)
21/01/2018
Despatched to overseas (Country code: HU)Lehet már a reptéren várja, hogy feldolgozásra kerüljön. Ez is eltarthat akár 1-2 hétig is.
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
Az eladó egyébként mit reagált a reklamációdra, hogy nem volt akku a telfonban?
Csak azért kérdem, mert hallottam már olyat, hogy az akkut egy lassabb, másmilyen szállítási módban küldik el. Amióta szigorodtak a lithium akkukra vonatkozó szabályok a tűzesetek miatt, azóta előfordulnak fura megoldások. A sima gomb elemeket is azóta szediki sok helyen a cuccokból, nehogy visszafordítsák őket.
Múltkor a 3d nyomtatóm dobozára is rá volt ragasztva egy nagy figyelmeztető jelzés, hogy lithium elemet tartalmaz és sérülés esetén ne rakodják fel. (bár igazából szerintem nincs is benne, nem emlékszem, hogy a kitben lenne ilyesmi )
-
azbest
félisten
nagyon nyár van.. minden topicban egész nap ilyen kérdések jönnek.
1) el kell olvasni az összefoglalót. A külföldi rendelős topic összefoglalóját is esetleg. Nameg a posta oldalán megadott tájékoztatót. Ha sikerült elolvasni, akkor kitölteni, aláírni, lefotózni/bescannelni, a szükséges igazolások (paypal, webshop... bármi a fizetést igazoló tartalom) mellékelése elküldeni a megadott címre.
22 euro alatt, mivel mindenképp adómentes, így kezelési költséget sem számítanak fel.
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
ez ugyanolyan eset, mint az autodiagnoszika kapcsán többeknél.
3013/2016. útmutató a szellemi tulajdonjogok védelmében bevezetendő vámhatósági intézkedésekről [link]Tömören összefoglalva, kb ez lehet a lényeg:
- bárki megbízhatja a navot azzal, hogy figyelje, érkezik-e az ő jogát sértő termék.
- ha érkezik olyan termék, akkor a jogtulajdonos képviselőjét kérdik meg szakértőként
- az persze azt mondja jogsértő, ráadásul a nav a címzett adatait is kiadta neki, a jogvédő pedig egy fenyegető levélben küld egy meghatalmazást tartalmazó levelet arról, hogy ő járhasson el a címzett nevében. Ez nem kicsit aggájos, hiszen természetesen a címzett ellen jár el a jogtulajdonos javára. A címzettel akar kifizetni költségeket és kártérítést. Azért ez az adatkezelési és felhaszánlási gyakorlat nem kicsit aggályos...
Ha valóban jogsértő, akkor az lehetne büntetőjogi kérdés, ha szándékosan hamisítás a cél, de alapvetően ez az egész polgári peres kérdés inkább, főleg a költségek megtéríttetése miatt.
- a postára vonatkozó törvény szerint a címzettnek nem kerül tulajdonába a küldemény, míg át nem vette, azelőtt a feladó járhat el pl elveszett küldemény esetén is kártérítés kapcsán.
- a jogtulajdonos képviselőjének kell kifizetnie az esetlegesen elkapott hamis küldemények tárolási és megsemmisítési költségét. Ezt persze az rá akarja verni a címzettete az átverős meghatalmazásos levele segítségével.
- a saját véleményem szerint fontos küldeni a nav-nak egy nyiltatkozatot, hogy határidőn belül megsemmisíthessék jogi következmények nélkül. De nem az ügyvéd által küldött meghatalmazással egybekötött nyiltakozatot, hanem meghatalmazás nélkülit. Szerintem a postai törvény és a józanész kapcsán sem hozhat polgári peres eljárás negatív eredményt a címzettre nézve. Nem is feltétlen éri meg az ügyvédi irodának indítani. De azért előfordulhat, hogy példát akarnak statuálni, hogy alapja legyen a zsarolásuknak.Egyébként ez az egész eljárás emlékeztet a pár évvel ezelőtti botrányos német pornós zsarolólevelekre. Úgy emlékszem akkor az lett az egész vége, amikor valamelyik megfenyegetett ember bepipult, hogy belebukott a zsarolóleveleket küldözgető ügyvéd. Ott is meghatalmazást és nyilatkozatot írattak alá a torrentezővel, fenyegetve hogy egyébként beperlik, és pénzt zsaroltak ki ezzel belőle. [link], [link]
De nem vagyok ügyvéd, csak a józan ész alapján írtam ezt. Aki beleesik ebbe, az a saját felelősségére tegyen bármit. Megbízhat ügyvédet.
Persze valószínűleg arra játszik a zsaroló, hogy az ügyvéd is legalább annyit elkér, mint amenyit ki akarnak zsarolni. Ha egyszer valakinek akit fenyegetnek lenne elegendő elkölteni való pénze, hogy feljelentést tegyen ezért és pert indítson, akkor kiderülhetne, hogy a nav kiadja-e a személyes adaatokat a szakértőként fellépő jogvédőnek és az legális -e. Kiderülne, hogy a posta kiadta -e az adatokat és az legális -e. Kiderülne, hogy akkor most kinek a tulajdona a küldemény, ami miatt zsarolnak.
Nekem az tűnne legálisnak, hogy a nav ne adja ki a személyes adatokat a szakértőnek. Ha a szakrétő megsemmisíttetést kér, akkor fizesse ki a költségét ő. Ha pedig a jogvédősdi kapcsán meg akarják téríttetni a költséget és perre akarnak menni, akkor a bíróság majd kikéri a címzett adatait, ha őt akarják perelni, s nem pedig a kínai eladót, ami esélytelen. Ha pedig címzett hamisításhoz gyártatta a cuccot, az már büntetőjogi kategória és akkor mindenképp a vizsgálat kell hogy induljon.
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
Van amikor az ártatlanságot kell bizonyìtani, pl számlával. Az ellentmondó szabályok pedig csak a korrupciónak kedveznek.
Egyébként az usaban is van hasonló jogvédős vámkezelés. Az elektronikai hulladékként kínába került iphone telefonokból kinyert, törött touch felületet lecserélt, eredeti kijelzőket elkobozták visszaimportkor. Az ok, hogy az apple hamisítványnak nyílvánította őket, mivel apple logó van a kijelző kábelén. Persze, hisz eredeti. De a vámosok a jogtulajdonos szavára adnak, akik visszaélhetnek ezzel, hogy ellehetetlenítsék a szervizeket.
Ok, itt most valóban hamisítványról van szó. A megsemmisítés jogos és a vizsgálat a szabad forgalomba helyezés előfeltétele. Utána nincs már utólagos jogi akadékoskodás, ha átengedték, mert pl nem bízta meg őket a jogtulajdonos. Megvan benne a logika hogy az állam megkapja a kezelési költségét. Az ügyvédek adatkezelése, eljárása szerintem esélyes, hogy alapból a kamarából való törlést kellene, hogy jelentse, hiszen csalással íratnak alá megbízást a címzettel, s nem is az ő képviseletükben járnak el, hanem ellenük.
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
Német kollégák mesélték, hogy a pc butaságok miatt bizonyos formális megszólítási mòdok kifejezetten illetlenségnek számítanak. Viszont a gyerekeket is urazzák meg hölgyezik másik végletként például iskolában. Kína esetén is lehet hogy nyelvi különbség miatt fura a barátozás
-
azbest
félisten
válasz ekrisztian #25179 üzenetére
valamit nagyon összekeverhettél, meg kellene nézned, hogy honnan és miket rendeltél. Vagy ha más vásárolgat a paypaloddal, akkor rendbetenni a jelszavakat és leinrtani a jelszólopó víruskat a gépedről.
-
azbest
félisten
annyiból lehet kavar, hogy igazi regisztrált küldeményeknél is van ország, ami kakukktojás. Például az angol royal mail ajánlott levele, ami gls-re vált, mert a tulajdonosa a royal mail. Mintha a francia posta sem magyar postának adná át.
Meg ugye van a kamu szám, ami nem is az a nemzeti posta, csak utánozza. Az észtek omniva nevű postája például nem is látja ezeket a pick packos ee kódokat, ahogy próbáltam. Érdekes, hogy a magyar posta a feladás első bejegyzését mutatja.
-
azbest
félisten
meh, a meest-es kínaiak használhatnának némi mesterséges intelligenciát, hogy a feldolgozó droid "a lakcímhez legközelebbi Pick Pack Pont-ra küldje" Sikerült nekik a tőlem 3 méterre lévő helyett 6 háztömbbel odébb kiválasztani egyet. Még szerencse, hogy nem olyan nagy a város
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
válasz petymek #46301 üzenetére
nem értelek... oda van írva. Ők valami antisztatikus zacskó meglétének hiányáról való panaszodról írnak, amit nem látnak bizonyítottnak, mert nem ígérte az eladó a hirdetésebne, hogy abban küldi. Szóval vagy valami félreérthető volt vagy amit írtál nekik, abból ők valami teljesen más problémára gondoltak.
Az biztos, hogy a töredék kártérítés elég gyenge lenne. Lehet a rézfóliázásos dolgod félreérthető. Nem érdemes túlkombinálni és nagy litániákat írni, hanem egyszerű és nem informatikusok által is érthető mondatban a lényeget, hogy megértse az elbíráló.
Gondolom a felszakadt forrpontokról szóló rézfóliás magyarázatodból lett a antisztatikus zacskó félreértelmezés, ami meglehetősen nagy kapufa.
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
válasz haruspex #46443 üzenetére
Ha magyar oldalon veszett el, akkor az egyik postán papíron kell beadni panaszt az elvesztésről. Nyomtasd ki, hogy mit mutatott a követés. Azt is nyomtasd ki, hogy vásároltad és mennyibe került. ezeket kell csatolni a panasz mellé. Lényegében úgy, mintha vámkezeléshez kéne adatokat, bizonyítékokat bemutatni. Ezzel bizonyítod, hogy megvásároltad, így a te tulajdononod. Ezzel pedig a posta meg kell térítse a vételárat. Nekem is volt egy kézbesítőtől "elveszett" küldeményem hasonlóképpen. [link]
Ha a korábbi is hivatalos ügyként ment és lett azonosítószáma, lehet azt is folytathatod a kiegészítéssel, bizonyítékokkal.
Ezt sokszor nem reklámozzák az ügyintézők, mert azoknak az az érdeke, hogy ne a posta fizessen, hanem mutogassanak a külföldiekre. A külföldiek viszont tudják, hogy itt kell kártérítést fizetniük.
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
ááh látom a posta nagyon kreatív. Ezek azok a követett, de nem úgy követett küldemények, amiért nem vállalnak felelősséget, amikor elvesztik. [link]
Persze, eléggé kamu a dolog, mert hogyan lehet bizonyítani, hogy szándékosan lopták el vagy éppen direkt semmisítette meg egy dühös dolgozó. [link]
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
nekem egyébként úgy tűnt, hogy a vásárlói oldalon lévő időnövelés form csak annyit csinált, hogy küldött egy üzenetet az eladónak azzal, hogy "please extend buyer protection time by X days". Amit az vagy figyelembe vett, vagy sem. A form gondolom azért kellett, mert sokan nem tudták még ezt az egyszerű mondatot sem értelmesen megfogalmazni
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
válasz minikahona #47265 üzenetére
írj feladó nevének aliexpress-t, ha más nem.
mennyiség 1 csomag, csomag ár, össz ár.
Ali felületről a rendelési adatok részen olyan nézetet, ahol látszik hogy mi az és mennyi volt, meg a szállítási azonosító is ott van.
Fizetésről meg akár netbankos vagy appos képernyőmentés, de lehet az alisat magában is elfogadják. -
azbest
félisten
válasz lockdown90 #47832 üzenetére
Bármit megfoghatnak... nekem mondjuk kék R betűsen szokott lenni rajta a matrica. Normál ajánlottaknál sárga jelzés szokott lenni pluszban.
-
azbest
félisten
válasz t72killer #47933 üzenetére
Hát, könnyen meglehet, hogy tényleg hónapokig nem jött eu raktárba készlet, de ő úgy árulta és hitegette a vevőket. Például 3d nyomtató gyártó cégnél is 1-2 hónapot csúszott az eu-s készlet feltöltése. Csak az a cég annyiból korrekt volt, hogy nem is engedte kifizetni a webshopjában addig, amíg fel nem tölötötte a készletet, csak a várható készlet ékezési idő dátuma nőtt hétről hétre. Amúgy a küldemény, ha követhető, akkor abból esetleg utólag is meg tudod nézni valamennyire, hogy milyen utat járt be.
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
Attól tartok leginkább, hogy az sms / email küldős értesítősdijük zátonyra fut. A prime leveleknél legalább látszik, hogy a városba megérkezett, mégha nem is kezelik könyveltként jogilag, de ott legalább van kire mutogatni, hogy ki "vesztette" el. Az U kezdetűnél sajnos csak azt rögzítik, hogy a BPi kicserélőbe beérkezett, a belgák átadták nekik.
Ha nem akarják kihozni és rosszul próbálnak sms-t vagy emailt küldeni, akkor sosem tudom meg, hogy be kellene mennem érte Most van két ilyen küldeményem, amelyek gyanúsan sokat késlekednek belföldön. Belgák és a magyar követés szerint is BP-re megérkezett. Bejárogatni, sorbanállni órákon át pedig nem opció mostanság.
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
Na csak panaszkodnom kellett. Ma megjött két UG..BE (4px, belgákon át).
Két hét különbséggel rendelve januárban, a belgák és magyar bejegyzés szerint a régebbi febr 12, a másik febr 23 óta a kicserélőben dekkolva. Úgy tűnik Bp-en tényleg összevárják a nem követős leveleket szeged felé, ahogy már korábban is tapasztaltam. Egy UA..AE is volt velük együtt - arról most látom, hogy febr 9 óta dekkolt pesten.[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
Engem nem kell győzködnöd. Sokféle különböző szállítási módú egyben szokott érkezni, volt hogy havonta egyszerre 6-8. Mégcsak azt sem lehet mondani, hogy a külföldi szállító várta össze, mert más országokon át jöttek, más logisztikai cégeken át. Az egyetlen közös útvonal magyarországon volt.
Helyben semmi értelme összevárniuk, mivel naponta jön a kézbesítő és számlákat, belföldi küldeményeket rendszeres hoz. [link] [link]
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
válasz johniee #48103 üzenetére
jobbat nem tudok, mint hogy kérdezd meg a postát újra... lehet rossz helyre dobták be és visszavitte / visszaadta a postának, akihez került. Az lt..nl fajtát (prime levél) úgy kezelik, mint a sima levelet, szóval simán bedobják ládába, ha befér.
A követésből nem derül ki, hogy valójában mi történik vele, még az is lehet, hogy visszaküldik a feladónak -
azbest
félisten
Az U-sakat nekem is csak a kicserélő központig szokta mutatni. Ez persze nem jelenti azt, hogy az ő belső rendszerükben nincs meg tovább, csak nem mutatják meg. Ahogy korábban sem mutatták meg a belföldi regisztrált küldeményeket, csak miutána eu pályázton fejlesztés címszóval pénzt nem kaptak rá. Nekem múltkor egyszerre került elő három U-s levél, 2 hét, 4 hét és 5 hét késéssel azután, hogy beérkezett a központba. Szóval még ne add fel.
Nekem az a tapasztalatom, hogy akár 1-2 hónapig is összevárják valamelyik elosztóközpontban a nem követős leveleket, mert az utóbbi év során rendszeresen ezt tapasztaltam. (Nem feltétlen a kicserélőben, hanem utána lévő elosztóban) Bár V/ belső információkra hivatkozva azt mondja, hogy a helyi postán várják össze, de ez kb valószínűtlen és életszerűtlen, mert a kézbesítőkkel szemben kitolás lenne. Ráadásul korábban pont olyan postai dolgozó panaszokat lehetett hallani, hogy dömpöngszerűen, egyszerre érkeznek a városba a küldemények, nem pedig egyenletesen. Egyeébként V/-vel ugyanabban a városban vagyunk
Az L-es prime leveleket végig megmutatják, csak persze nem vállalnak semmit rá, ha elveszik mégis. Kivéve, ha minden nélkül be tudjuk bizonyítani, hogy szándékosan lopták el vagy semmisítették meg (az ászf alapján). De ezeket simán bedobják.
Csak az R-es az, ami hagyományos értelemben követős és átvevős.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...