Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Muerte

    addikt

    válasz bandras54 #84 üzenetére

    A honosításhoz ha használt gépről van szó akkor az előző tulaj neve,címe kell és fontos hogy azon is legyen bejegyezve a gép a rendszerben,mert ha már másod/sokadkézen ment keresztül akkor ez nem fog passzolni és elutasítják a kérelmet ha te nem tudod beírni a webes felületen a valódi előző tulaj adatait.Érdekessége a dolognak hogy ők pontosan látják a kért adatokat,de nem segítenek ha te nem tudod őket...Vásárlási/gyártási régiótól függően akár számlát is kérhetnek már használt géphez is.Új gépnél a névre szóló számla kell.A refurb gép az necces téma,főleg ha ebay-es vásárlás,mert ott általában fake számlát küldenek amit a Dell nem igazán fog díjazni,emellett a refurb gépekre speciális garit szoktak ajánlani.Általában csak az a bolt/eladó aki felújította és elfogadtatta újra a garit a Dell-lel oda szól és a lokalizáció sem mindegy az esetek 99%-ban.UK refurb gépekre általában csak UK-ra szól a gari és csak annyi időre amire hivatalosan megkapta,(nem hiszem hogy refurb gépre engednének garancia hosszabítást,jellemzően 1 évet szoktak kapni) A legegyszerűbb hogy mikor kinézed a kérdéses gépet akkor elkéred az eladótól a service tag-et,aztán felhívod a Dell-t és megkérdezed őket hogy arra a ST.-re mik a lehetőségek.

Új hozzászólás Aktív témák