Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Exelsior24

    aktív tag

    válasz _NCT #3881 üzenetére

    Telekom webshoppal nekem is volt már hasonló negatív tapasztalatom, egyértelműen megállapíthatóan használt (tele ujjlenyomattal, gyári védőfóliák sehol), felbontott, majd elég hanyagul visszacsomagolt terméket teljesen újként hirdetve árultak, viszont én Telekomos üzletben személyes átvétellel kértem.
    Csak annyit az egészről, hogy amikor megérkeztem, számot húztam, majd végre rákerültem egy ügyintéző hölgyhöz, és elmondtam neki miért is jöttem, már akkor is furán viselkedett, először próbált azzal lerázni, hogy őnáluk biztosan nincs a csomagom és nem is tudnak semmiről. Aztán többször is hátrament a raktárba, és az egyik kollégájához is odament akivel valamit tanakodtak és sugdolóztak, hogy még véletlenül se halljak belőle semmit. Ekkor már kb 10-15 perce tanácstalanul ott szobroztam az asztalánál egyedül hagyva, már számomra is kellemetlen volt az egész, és már legszívesebben mentem volna a fenébe. Aztán egy újabb hátsó ajtón eltűnés után megjelent a hölgy az adott termékkel, és annak nem túl jó állapotú össze celluxozott dobozával. Végül ugyan elhoztam a terméket mert nagyon jó akcióban volt még így is, de kellemetlen volt az egész szituáció.

  • _NCT

    addikt

    válasz _NCT #3847 üzenetére

    Ide is berakom, álljon több helyen….

    Nos 4 telefon, 3 e-mail (amire azóta sem válaszoltak), chat után 31. napon visszakaptam a pénzem..Soha többet telekom. Jah, és honnan a francból kellene tudnia a webshopba tévedőknek, hogy nem örülnek annak, aki nem előfizető….Kb mindig le akartak azzal rázni, hogy nem tudnak segíteni ha nem vagyok előfizető….

    Körülményes, nehézkes ügyintézés, senkinek nem ajánlom. Nagyon régóta rendelek már online, de ez egy igazi tré cég.

Új hozzászólás Aktív témák