Hirdetés
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Honor 400 - és mégis mozog a kép
- Egyre kevésbé érdekli az okostelefon Európát
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Patikamérlegen számolgatják az iPhone 17 Air komponenseit
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- iPhone topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
Új hozzászólás Aktív témák
-
kriszpontaz
veterán
Valahogy a NOLF IP-t kellene elszedni tőlük. Egy olyan minőségű játékként újraéleszteni mint az Indiana Jones. Na abból tuti lenne lóvé.
-
k-adi
nagyúr
válasz
rottenbull #11 üzenetére
A helyzet az, hogy a jatekok fejlesztoi ultek fel jopar eve a grafikai szinvonal uberelese vonatra. Onkent es dalolva
A grafika csak egy szelete a játéknak! Az nem gond, hogy szebb játékokat akarnak készíteni, attól még a csapat többi része tud máson dolgozni. Persze ha a budget nagy részét elviszi a grafika az probléma tud lenni.
-
k-adi
nagyúr
válasz
Necroman_Mk2 #24 üzenetére
és Monolith Productions stúdiókat is, utóbbi Wonder Woman játéka is megáll.
igen, a WW-ért csalódás, jó lett volna valami
-
Necroman_Mk2
őstag
Kissé meglepő, hogy egy WW játékot lőnek le, ami benne van az egyik kiemelt kategóriában (DC). Igaz, nem tudom, milyen készültségi fázisban volt, de remélhetőleg szivárognak majd anyagok róla.
#23 Tasunkó Hát azért az első Blood meg a két No One Lives Forever játékok is eléggé sikeresek voltak a maguk idejében, de a két Middle-Earth-öt is szerették. Személyes kedvencem tőlük a Tron 2.0 volt, nagyon jó folytatása lett az eredeti filmnek (amit imádok).
-
Tasunkó
őstag
A Monolith-on mindig csodálkoztam hogy még létezik. Gondoltam állami támogatást lovagolhatnak meg, nem volt egy jó játékuk. Talán a Fear egy korrektül kivitelezett tucatfps volt, ami valamiért hypeolva lett, de egyébként irodisták. Egyébként a WonderWoman egy annyira semmirekellő karakter, hogy irodistának kell lenni hozzá aki filmet vagy játékpotenciált lát benne, mert egyébként csak a plázában rekedt emberek nézik meg.
-
válasz
rottenbull #21 üzenetére
De egy fejlesztő szempontjából miért releváns az, hogy egy orvos mennyit keres? Az releváns, hogy mondjuk egy banki, AI, akármilyen fejlesztő mennyit keres. Értem én, hogy téged ez építésvezetőként irritál, de ennél azért lehetne kicsit okosabban hozzáállni a témához!
-
rottenbull
őstag
Irnak inkabb szamokat, mert pont tudok parat. A blizzard itt helyben 45 ezer euroval vett fel egy 21 eves kezdot. Erre jon bonusz es a tulora fizetve. A srac panaszkodott, hogy ez nem jo kezdo fizu. Egy kezdo orvos epphogy tobbet kap a helyi korhazban es nem tulzas, hogy felelossegben van kulonbseg. En diplomas epitesvezeto vagyok 25 ev tapasztalattal de a 10 eve blizzardnal melozo ismeros mar pont annyit keres mint en es pont annyit mint a haziorvos atlagfizu. Nem tudom, hogy termelnek e eleg erteket ahhoz, hogy ez a szint fenntarthato legyen.
-
válasz
rottenbull #17 üzenetére
Sokkal kevesebb, mintha más iparágban dolgoznának. És ez itt a lényeg. Arról nem beszélve, hogy folyamatos a túlóra.
-
tibaimp
nagyúr
Először felvásárolják a kisebb, független stúdiókat, majd 5-10 év után bezárják őket. Akkor mi a sz@rért vásárolták fel....mert az akkori piaci helyzet ezt diktálta, lehúztak pár száz millát róluk, meg az IP-jukról, majd mikor nem megy, nem hozza a "szarértők" által kitalált számokat, beszántják az egészet, de az IP-n rajta ülnek, azt nem adják el....
-
skoda12
aktív tag
válasz
rottenbull #17 üzenetére
Például korábbi tesztelő kollégámnak állítása szerint a budapesti crytek fele annyit akart adni, mint amit akkor nálunk keresett banki rendszerek tesztelésével.
-
válasz
rottenbull #15 üzenetére
Nem. A fejlesztői szakmában ők a legszarabbul fizetettek és a legrosszabb körülmények között gályázók.
Szóval ez az állításod: Erre radobtak meg egy lapattal az alkalmazottak fizetesenek magasan tartasaval es az ujgeneracios, tobbnyire motivalatlan munkero behuzasaval köszönő viszonyban sincs a valósággal.
-
válasz
rottenbull #11 üzenetére
A valóságban a játékfejlesztők a leginkább kizsákmányolt és szarul fizetett részét képezik az iparnak.
-
Sinesol
veterán
Nincs semmi gond, egyedül ezek a propagandagyártó, ötlet hiján főleg márkaneveket meglovagló nagy studiok botladoznak, de ezekert a cimekért igazabol nem kár.
Ott van pl a PoE2, nem tol woke propagandát, nem amerikai mesefigurákkal akarja
eladatni magát, csak simán egy átgondolt, jó játék és 2 honap alatt félmilliós játékosbázis és a legnépszerűbb steam jatekok egyike...
De ott van pl. a fél éve megjelent Elden Ring DLC is , amit már több mint ötmillioan vettek meg. Ninc csucs grafika, woke bllshit, marvel mesefigurák, csak kőkemény sztori és átgondolt játékmenet. -
rottenbull
őstag
A helyzet az, hogy a jatekok fejlesztoi ultek fel jopar eve a grafikai szinvonal uberelese vonatra. Onkent es dalolva. Ez remekul ment is addig amikor mar alig szamit egy ujabb generacios lepes de legalabb elviszi a budzse haromnegyedet. Erre radobtak meg egy lapattal az alkalmazottak fizetesenek magasan tartasaval es az ujgeneracios, tobbnyire motivalatlan munkero behuzasaval. Nincs az az iparag ami ezt ne sinylene meg.
-
skoda12
aktív tag
Ez nagyon nem működik ma már, hogy sok évig fejlesztünk sok emberrel valamit, aztán fingers crossed, hogy kiadás után tetszeni fog sokaknak és venni fogják. Aztán, ha mégsem, akkor max bezárunk. Ha meg nagy a bukás, akkor nem csak mi zárunk be, hanem más stúdió is, ami ugyanahhoz a tulajdonoshoz tartozik.
Kellene a gyakoribb visszajelzés a játékosoktól, hogy jó irányba megy-e a fejlesztés. Demó verziók kellenének pár havonta és béta programok limitált játékos bázissal és a vélemények alapján lehetne irányt váltani, ha kell.
-
Callisto
őstag
A játékpiac olyan szinten túltelített, hogy nem csodálkozom rajta. Ez gazdasági helyztet romlás nélkül is bekövetkezett és fognak is bezárni még stúdiókat.
-
válasz
Immolatiel #6 üzenetére
A videojátékoknak lehet egyre inkább leáldozott.
-
Immolatiel
kezdő
A Monolith neve hallatán azért én sem maradtam közömbös. A Gyűrűk Ura-játékaikkal ugyan nem játszottam (még?), de korábbról nagy kedvenc nálam a F.E.A.R., a NOLF vagy épp az AvP 2... piszkosul nem szolgáltak rá erre. Nagy baj, hogy előbb-utóbb szinte minden sikeresebb fejlesztőbrigádot felvásárolnak ezek a rohadék nagyvállalatok, hogy végül vagy kinyírják, vagy a felismerhetetlenségig torzítsák őket az eredeti önmagukhoz képest...
-
Rájár a rúd manapság a programozókra. Mindenhonnan csak elbocsátanak az IT-ben.
-
nubreed
veterán
és a gazdasági helyzet miatt egyébként sem annyira költenek.
Okoskák (a teljes AAA játékipar), akkor talán nem kéne elmenni abba az irányba, hogy a mostani 60-70$ helyett 80-100$ lenne egy új játék ára, mert akkor meg pláne nem fog senki játékokat venni. De persze, ha mindenki fejre akar állni ebben az iparban, csinálják csak, de rohadtul meg is érdemlik a buktát.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÚJ !! MacBook Pro 14.2" INCH (M4 PRO - 2024) 14C / 20C / 24 GB / 1 TB / 100% AKKU - Magyar
- Crucial Ballistix Sport LT 32GB (2x16GB) DDR4 3200MHz
- Kingston NV3 1TB (SNV3S/1000G)
- Lenovo Thinkpad P15v Workstation Laptop -50% i7-10750H 6Magos 16/512 Intel UHD Graphics FHD IPS
- PS5 Slim Digital Edition 17hó Garancia
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad 40AS USB-C docking station (akár 3x4K felbontás)
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch SE/Apple Watch SE 2 (2022)
- Telenor 5G Indoor WiFi Router (FA7550) + töltő
- AZONNALI SZÁLLÍTÁSSAL Eladó Windows 8 / 8.1 Pro
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest