- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- MWC 2025: A kicsi és a kamerás - megjött a Xiaomi 15 és az Ultra
- Samsung Galaxy A36 5G - a középső testvér
- Yettel topik
- iPhone 17 képernyővédő üvegek mutatják meg a méretkülönbségeket
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
haxxika
senior tag
Habár V60, de kolléga vette meg főnökömtől az autóját, D4 motoros, 2019es. Van benne eddig olyan 110e, azóta is hasonló tempóban van hajtva, most 5 éves. Egyetlen panasz nem volt rá, jól eszik, általános szervizeken kívül nem kért semmit. 95% autópálya és országút volt benne eddig, arra meg eddig hibátlan.
-
-
tibor.sz
tag
Amikor én megvettem az autót egy idősebb mérnökembertől, akkor 6,7 litert mutatott a fedélzeti számítógép átlagfogyasztásra. De ő - saját bevallása szerint - városban nem használta az autót (arra volt neki céges), és autópályán sem ment soha 120-nál többel. Akkor nyilván legyintettem rá, hogy persze-persze (bár az autó patika állapota akár igazolhatta is ezt), most már azt gondolom, hogy igazat mondott.
Én használom városban is (lehetőséghez képest keveset, arra ott a robogó meg a benzines Civic), országúton is és autópályán is (ahol viszont ritkán megyek 120-szal). Így vegyesben most 7,4 - 7,9 között mozog az átlagfogyasztás. Hangsúlyozom: a fedélzeti rendszer szerint. A valóságban ennél azért több lehet. Csak egy példa: Most voltam Ausztriában, oda-vissza 1.000 km. Döntően autópálya. A fedélzeti rendszer szerinti átlagfogyasztás 7,6-ról lement 7,4-re, tehát az ember azt gondolná, hogy akkor 7,6-nál jóval kevesebbet fogyasztott. Az itthoni tankolásnál viszont visszaosztva 8,1 liter jött ki.
Országúton tényleg jól fogyaszt 90-100-zal, autópályán már azért többet és városban még többet. Vegyesben reális lehet a 8 literes fogyasztás. De én normálisan használom, ritkán nyomom neki. -
tibor.sz
tag
Nekem ugyanilyenem van, csak V60. Ismerősömnek pedig ugyanez az S60, csak összkerék nélkül. Szóval a tapasztalat az, hogy az összkerékhajtás (talán a többlet súly miatt) bizony meglátszik a fogyasztáson is. Bár pontosan soha nem mértem meg, de becslésem szerint simán benyakalja városban a 8-9 litert, de télen, rövidebb távon 10 fölé is felmegy gond nélkül. És nem szoktam versenyezni vele... Szóval lehetne takarékosabb is.
-
tvrobi
csendes újonc
Sokmindentől függ, milyen idő van, mekkora az a városi távolság, garázsból vagy hideg utcáról indul- e, stb...
S80 d5 nekem, 2002es , én hegyi országúton járok, de hazafelé a nagyvárosból indulok, városi szakasz kb 10 km, de város szélén még 8 liter felett ír, ami ugye 9-nek felel meg. Aztán persze hazáig még 40 km, szépen lemegy 5.2-re, ami valóságban picit 6 felett van. -
nesa
veterán
Sajnos ezek a mai csövek elég hitványak, vacak gumi vagy szar nejlon, nekem v50 2.0D először a nejlon cső robbant el , majd 2 hét múlva ismét, ekkor meguntam, lehet röhögni de vettem bele mezőgazdasági locsolócsövet ránézésre ugyan olyan mint a szilikonos turbó cső csak kicsit vékonyabb, de üvegszál erősítéses, azt hiszem 10 vagy 15 bar os 1,5 éve benne van hibátlan, egy darabot belőle áztatok fáradt olajba azóta hogy miként változik hogy bírja... jónak mondanám, miután ez a javítás is megtörtént alig élveztem újabb 2-3 hetet a kocsit autópályán nagy robbanás és az egyik gumicső is szétszakadt, az helyett meg olaj nyomó csövet vettem 50 bar repesztési nyomásút, egyrészt árban a tizede a gyári csőnek másrészt tuti örök életű lesz.
-
-
FeRRaR1
őstag
Volvónál 3000 font volt opcionális extra. Én találtam egy messzi Volvo kereskedőt aki 600-ért árult 3 szettet, ami rajta volt azt meg eladtam 400-ért. Így kemény 200 fontomba került a váltás, és végre feltehettem a Pilot Sport 4 helyett a 4 S-t ami csak 19-től felfelé van
Most nem látok akcióban sehol, de ha nyitott szemmel jársz, néha ránézel ki lehet fogni.
-
nesa
veterán
2012 xc70 D3 al úgy jártunk hogy ugyan ezt produkálta, ott az volt a baj hogy a hűtőnél lévő szivacs szigetelést bekapta és meglát az egyik venti, nézd meg hátha nálad is hasonló a helyzet, citronál is jártam így a probléma ugyan ez volt hogy egyik venti nem ment, csak ott a motorban lévő kefe kopott nullára, kefe csere után az is jó lett.
-
FeRRaR1
őstag
Köszönöm, már 6 éve dúl a szerelem lassan.
Kell, pláne ahogy én megyek, féktávon végig darál az ABS
aero.
Én is gondolkozom egy Ceramic ATE szetten. Alig találok róla értelmes infót. Nem tudod milyen a hideg harapása, illetve mennyire kell neki a hő hogy jól működjön? No meg érdekelne hogy a gyárihoz képest mennyivel fárad el később. Mikor már nagyon zselés a pedál érzet. Illetve hogy nehezebb autón hogyan viselkedik.
Amennyiben ezt mind megtudnád válaszolni, idén már mást nem kérek
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bluetooth hangszórók
- Béta iOS-t használók topikja
- Házi hangfal építés
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Vírusirtó topic
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi 10A 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Amazfit Active okosóra / Számla / Garancia /
- MacBook, Apple M1 / M2 kompatibilis dokkolók, DisplayLink 4K, USB-C, Type-C
- Bomba ár! Dell Latitude 7390 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- LG 65C4 - 65" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - 1000 Nits
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest