- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Kikristályosodik a Razr 60
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- iPhone topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rivaul
addikt
válasz
sasa134 #7445 üzenetére
Hazai piacon "senkit" nem erdekel a karos anyag kibocsaltas. Akit igen annak meg nem ezek az autok a zsanerei bar milyen adatokat is produkalnak. Ha csak ez tart vissza akkor olyan gepet vegyel amibe valoban jol is erzed magad. En pl direkt reszecske szuro nelkuli xc-t kerestem... Valoszinu konyebben el is adnam mint azt amibe van.
-
Rivaul
addikt
Komoly. Tudom mit erzel amugy. En tegnap szinten leteszteltem az xc-t. Sztem a volvo kitiltana a bolygorol ha latta volna
Harom napos koltozes ebbe az idobe utanfutoval hegynek folfele nyarikkal. Kivul belul koppra rakott auto ugy ment fol a medres kimosott folduton mint az allom. Utana 70km meg este a kello dolgokert barkacsaruhazba. Mindenki vanszorog a dombok kozott a szel es havas eso miatt de en mint ha szarazon mentem volna 110-el rezzenes nelkul. Egyszeruen kva jo volt
Itt meg del fele volt. Estere 3x ennyi volt a sar
-
Rivaul
addikt
válasz
theuprising #7419 üzenetére
Kicsit off. De jo neked. En mindig belevagtam a kozepebe. Null forintra kivettem a kereso also harmadabol egy autot a kinezett tipusbol es elvartam hogy ha beleulok akkor csak menni kelljen. A leginkabb nem ajanlott es felelotlen lutri dolog. Eddig minden alkalommal bejott
(Kerjuk ezt ne probaljak ki otthon. A kommentbe megjeleno tartalmak abszolut felelotlenek es hazardirozo magatartasuak amiko komoly anyagi karhoz vezethetnek
)
-
Rivaul
addikt
válasz
FeRRaR1 #7404 üzenetére
Lehet hogy az új még szuperebb és extrásabb, meg biztonságosabb de nekem annyira nem tetszik hogy az borzasztó. Modern, sportosított tucat külleme lett. A "régi" 90-es bárhol kitűnik a tömegből annyira stílusos és egyedi. Sokkal markánsabb megjelenése van. Biztos nem cserélném el ha csak az anyagi hasznot nem nézzük.
-
Rivaul
addikt
Koszonom. Kaptam is segito felajanlast ez ugyben. 50-et akkor sem adtam volna ki ha igy kell leelnem vele az eletem de azert 15-re mar sikerult volna valamikor palira venni csak hogy ne szurja a szemem. Sajna ezeket a compos dolgokat nem vagom csak az alap szedd szet es rakd ossze szerelesekbe vagyok otthon
-
Rivaul
addikt
Mert nem ment a multimédia az autóba mikor megvettem (dvd igen de fejtámlás lcd-k nem) és hogy megtaláljam a hibát elkezdtem szétkapni gyújtás alatt a kábeleket amik arra fele vannak. Közbe az ülés alatt lévő légzsákot is sikerült lecsatolnom és jött a hiba. Más autónál ha visszakerül akkor eltűnik de itt nem mert elszáll pár sor a vezérlőbe... Sajna több helyet kérdeztem és ha a saru levétellel nem fejezi be a panaszt akkor mehet gépre az egész egy vagyonért. Barom egy megoldás de már mind1.
-
Rivaul
addikt
válasz
FeRRaR1 #7380 üzenetére
Megnezem akkor igy is, mind ket autonal reggel mertem. Google kepek kozott tobb ilyen erteket dobott ki multis akku meresre. Ahogy olvasom a multinal amugy is van egy kis meresi hibaszazaleka
Mas. Talaltam valakit aki 15-20-ert felprogramozza a legzsakvezerlot. Azert ez mar jobb mint a vdash 50-es lehuzasa...
-
Rivaul
addikt
Levettem vegre az akkurol az xc-t de a legzsak panaszkodast nem felejtette el
Viszont kozbe az akkura is raneztem es ez a "magic eyes". Azt irja hogy zold oke, fekete toltes, szurke eltavolitas. Hat sztem ez szurke. Viszont poccre indul az auto es allasba is visz szepen mindent. Kicsit tobb mint egy honapja van meg ugye az xc. Azota kapott 6500km, es ebbol legalabb a 70% palya, szoval a toltes tuti jo. Ne foglalkozzak az akkuval szerintetek? Nem hianyzik most 40e kiadas ra de lerohadni sem szeretnek.
-
Rivaul
addikt
válasz
r.levente75 #7337 üzenetére
Edes istenem ezek az arak... Ezert nem hordom szerelohoz. Az xc90-be mlst vettem aktiv szenes gyari muanyag keretes pollent 4300ert. Nehogy mar 4,5x legyen egy ajanlatba... A tobbi ar szinten ilyen volumenu. A munkadij annyi amennyi de olyan osszegeket tesznek el igy rajtad hogy a pofatlansag :@
-
Rivaul
addikt
Ujabb nap, ujabb meglepetes. Most jottem klima tisztitasrol mert valami egduglott a rendszerbe. Hab+ozon. A utomunek is nekilattak de a hatulja kiderult miert all rosszul. Elhajlott a kepen lathato legkozelebbi lengokar. Valoszinu valamin fentakadt vagy nekimentek a hatso kereknek vagy ilyesmi. A legroszabb tipp hogy tortek de nem lattak ra jelet es akkor ha igy rendbetettek a gepet ezt miert nem csereltek? Mind1 is. Lessz egy ujabb korom szervizelesre... Gondolom ha ez meghajlott akkor mas is lehet meg ludas szoval nem ket forintra keszulok.
Bocsi csak telorol vagyok.
-
Rivaul
addikt
válasz
molnarpeter #7310 üzenetére
Rendben, előkapom a telót
Hétfőn megyek klíma tisztításra mert valami megdöglött benne és futóművet is körbe állíttatom mert kicsit balra hord. Lehet megkérem nézzenek szét látnak-e valami elváltozást
Mindig magam csináltam az autóim de ide informatikus kell leginkább és nem szerelő
-
Rivaul
addikt
válasz
molnarpeter #7308 üzenetére
Köszönöm. Egy ford féle batár sony 6cd táras ocsmányság van benne sajnos a gyári helyett... (Meg minden beltéri lámpába villódzós ócska led, amit holnap cserélek mert borzasztó ízléstelen benne). Akkor holnap lekapom a tápról is.
Ma újabb érdekesség törtét. Egy zsákutcába fordultam ahol a jobb hátsó futós homokos részbe került. Éreztem hogy ráhajtott a kerékre de csak pár pillanat volt. Mentem kb 200m és irdatlan sikítás, csörgés-zörgés jött az autó hátuljából. Félreálltam, semmit nem láttam. Tolatva és előre viszont csikorgott és csörgött rendesen. Kicsit odébb füvön eltúrtam kick downba és pár méter múlva elhallgatott. Viszont erőtlenebb lett mint ha csak elsőből húzott volna és a fogyi is egy ötössel masszívabb volt. Nem értek hozzá de egyből a hátsó hajtás halálát könyveltem el. Bementem a tecsóba amiért indultam és mire visszaértem minden a régibe ment. Zaj sehol, fogyi a helyén és érezhetően egész testtel húzott. Cca 50km ment bele azóta és rendben van . Az az igazság hogy az infarktust hozza rám folyton ez a gép. Imádom és most ki is használom mert ebbe a hónapba eddig 3500km-et tettem bele de rettegek hogy valami megkotlik... -
Rivaul
addikt
Tegnap szétválogattam az utólagos erősítő beépítés kábeleit. A dvd aktivizáltam, hangszóró elnémulások kábelrendezéssel megoldódtak de valszeg megrántottam az ülés alatti légzsák csatit. Eredmény az srs hiba felirat
El tudom tűntetni? Nincs baja tehát nem vinném sehova.
-
Rivaul
addikt
Szerencsére ezek a suv méretek nem kelendőek használtba csak ha tényleg fiatal és újszerű. Ezt már több gumis is mondta. Inkább megveszik az újat és ez meg ott ragad a gumison. Így is sztem csak melóba volt nekik mert ott lettek hagyva. Arra meg jó a 20 ropi. 12k szerelésre kemény. A Roveremen acélon van a teli és alun a nyári, ha lesz egy kis plussz akkor a télik itt is mennek másik felnire sztem.
-
Rivaul
addikt
Kidotottam kicsit a keretből de a téliket le akartam venni az xc-ről mivel még cca 80% mind és nem akartam elnyalni őket. Szerencsére találtam egy levetett garnitúra dunlop sp sportmaxx gt-t a gyári méretbe. 2010 kerekek repedés és egyéb mentesen 5mili futóval. 20e volt a 4 kompletten szereléssel együtt... Asszem jó vétel volt, még talán a köv nyarat is lefutja.
-
Rivaul
addikt
Kicsit eltűntem. Úgy hozta az élet hogy kicsit le kellett költöznünk rokonokhoz vidékre. Meg van az xc90 tartós teszt legalább. Eddig két és fel hét alatt 3ekm-nél járok és ez a tendencia úgy néz ki egy pár hónapig nem csökken hanem nőni fog. Lehet jó választás volt a dízel... Ma kicsit kirándultunk itt somogyba és a szép egyenes útnál feltűnt egy jóféle vadász csapás. Hát ha már "terepjáró" akkor gondoltuk meghintáztatjuk a gyerekeket. Amolyan lada nívás 30 centi árkos, mosásos emelkedős terep. Nem csapattuk csak átdöcögtünk de érezni lehetett hol kapcsol a futósabb részeken a hátulja és mikor merre osztja az erőt. Nem hiszem hogy valaha terepezek még vele önként de a roveremmel a lehajtónál nem jutottam volna tovább nem hogy több száz métert a csapáson. És tudom legalább hogy minden faszán működik. Jah a tükrök másnapra a fesz hiány miatt reseteltek és azóta is szépen együttműködnek. Szóval töretlen a szerelem és remélem bírja majd ezt a masszív kilóméterfaló időszakot.
-
Rivaul
addikt
válasz
FeRRaR1 #7262 üzenetére
Úgy látom nem egyedi a dolog mert többen írtak hogy szenvedtek vele. A tieddel együtt kaptam vagy öt verziót. Holnap elkezdem sorba és ami működik azt megosztom. Én mérgembe neki akartam esni szétbombázni és a nyitott motor állapotra összerakni a tükröt de nagyon egybe van rakva így hagynék nyomokat.
-
Rivaul
addikt
Szűkös helyen parkolok így behajtom a tükröt az xc90-en (elektromosan behajtható). Viszont ma mikor ki akartam nyitni akkor csak a bal nyílt ki. Megint megnyomtam a gombot, erre elkedett integetni. Szóval egyiket nyitja a másikat zárja... Mondom oké, lefogom míg átugrik a motor de kattan egyet és ismét integet. Következőre levettem a kimaradt oldalinál a kárpitot és lehúztam a tükröt a rendszerről. Másikat rányitottam és visszacsatlakoztattam a lemaradó oldalt. DE! Hogy szakadjon meg amikor be akartam csukni akkor a motor egyet kihagy és utána megint integet. Tehát megjegyzi a comp hogy miként van a sorrend és csak azért is felemásba nyitja a tükröket. Ilyenkor mi van? Most nyitott állásba dugtam újra össze és így marad de marhára idegesít mert ez az egyetlen dolog ami nem megy az autón elektronikailag...
-
Rivaul
addikt
válasz
FeRRaR1 #7247 üzenetére
Köszi szépen. Eddig a papírok szerint 15ekm-nél volt mindig cserélve az olaj én is ilyesmit tartanék bár most 13 volt benne és lehet a 10 sem tragédia de a max az 15 lesz, annál több nem. A hideg indításra és időben folyadék cserékre mindig is kényes voltam benzinesnél is, ezért voltak sztem nagyon pöpec gépeim tizenöt+ évesen is motorikusan. Ma ez meg volt és jöv hét végén folytatom a többit amit írtatok
-
Rivaul
addikt
Az első közös szerviz meg is volt. A kellemetlen idő miatt kicsit megcsúszva de olaj lecserélve. Hát volt már egyszerűbb autóm is
Kérdés. Turbóval mennyit kell foglalkoznom? Régen volt, és megmaradt bennem hogy olajnyomásra melegen is hagyok pár mp-et, leállítás előtt meg egy percet bár hogy mentem az autóval. Ezek az idők jók?
-
Rivaul
addikt
válasz
molnarpeter #7239 üzenetére
Akkor ha jól értem ez most egy jó alap ami benne van mert szép tiszta és jó állagú de azért engedjem le azt a cca 4 litert amit olvastam hogy a csavaron keresztül snged, és töltsem föl. Akkor megint 60ekm körül rendben lesz vagy a frissítés rövidebb intervallumra szól? És mit tegyek bele? Már mint ugyebár foggalmam sincs milyen márka stb van benne. A keveréssel nem ártok neki?
-
Rivaul
addikt
Megvettem mindent. Feltettem a volvot emelvényre, leszedtem a hasi tálcát és még jó hogy nem csavartam ki a leeresztő csavart. Nézem merre a szűrő? Megtaláltam de basszus! Ki találta ki hogy 36-os fej kell leszedni??? A proxxon készletem is csak 34-ig van... Rakhattam össze és vehetek egy fejet. Perrsze készleten sehol nincs emberi közelbe... Viszont melegen sebességbe megnéztem a váltó olaját. Szép tiszta, híg és arany sárga a nívó megfelelő részén. Elvileg két éve lett felújítva a váltó, azt most sztem nem bazgatom meg.
-
-
Rivaul
addikt
válasz
FeRRaR1 #7220 üzenetére
Igen ezt találtam én is mindenhol. Most kauffernél van total quartz 9000 de csak a3/b4 a b4 úgy olvastam b5-nél fogyasztásbeli tényezőkkel van jobban kihegyezve. Viszont a castrol 8l legalább 23-4e lenne a total meg 7l 13200. A külsönbségből már megveszem az olaj és levegő szűrőt.
-
Rivaul
addikt
Ti milyen motorolajat használtok d5-be? Ez a 0w30 a5/b5 kb csak castrolt találtam 21e környékén van csak az olaj. Jó persze nem összeg az autóhoz mérten de nincs más alternatíva? 5w30 vagy kisebb acea szabvány is jó? Nem szeretem ha le vagyok korlátozva. Totalnak volt 9000-e ami tudta ezt de sehol nem találok már pedig eddig azt használtam mindenbe.
-
Rivaul
addikt
Ma apósnak kigyomláltam a szépen befüvesített ház előtti emelkedőjét. Olyan 1,50 szintkülömbség és 40 fok körüli dőlés. Ilyen magasabban van az utca mint a házak és a ház elé be lehet gurulni parkolni ha nem akarsz bejönni. A rovival szépen legurulok mindig és kitolatok a lankán. Gondoltam ha terepjáró akkor még se hátráljunk. Jah. Én nem vettem észre de felszedtem két sávba a pázsitozást és még 3 centi földet 😅 Holnap füvesíthetek de 3. kerék a levegőbe és úgy is lazán felment. Sztem megére 😁
-
Rivaul
addikt
válasz
molnarpeter #7204 üzenetére
Semmi nincs a könyvbe. Annyi derült ki belőle hogy 2007-ig német volt az autó. Semmi más. A dvd-t holnap megnézem ma már a garázs be van zárva. A gyári fejegység lehalt ahelyett is vanami szörnyű sony van de a dvd az külön eszköz.
-
Rivaul
addikt
A hátsó fejtámlákba épített dvd kijelzője mi alapján kapcsol be? Valami utólagos dvd van bent és működik is elvileg (fim is volt benne) de az ég szerelméért nem tudom playre tenni és a kijelzők is sötétek. Van valami tiltás hogy csak menetbe engedi? Állva, ygújtáson és állva de járó motornál is atom sötét. A gyerek szeme már kiesik hogy mikor nézheti
És még egy. Az hogy milyen felszereltségű az autó azt hol találom? Nem tudták megmondani de engem érdekel azért. Bőr belső, 2 zónás klíma, awd, 7szem, tempomat, xenon, dvd fejtámla stb.
-
Rivaul
addikt
válasz
molnarpeter #7198 üzenetére
Akkor igyekszem finoman kezelni. Bár nem is igazán áll jól neki az aszfalttépés. Érdekes hogy amekkora, olyan fürge is tud lenni. Meglepően jól gyorsul és harap. Én az a fajta vagyok aki hajlamos 80-nál 2-be levágni és 7000-en feltolni 3-ba de mostantól finomodik majd a teknikám úgy érzem
Hát köszönöm ismét a sok infót. Lényegesen töbebbet megtudtam
-
Rivaul
addikt
válasz
molnarpeter #7196 üzenetére
Igen telóról már én is nézegettem. Vidéken valahol mint ha láttam volna. Majd gépről ránézek.
Am még egy kérdés és békén hagylak titeket. Hogy a fenébe kell vezetni az automatáját hogy takarékos legyen? Finoman toljam a gázt vagy rendesen lépjek rá és normál tempóba tetessem öt-be? A pillanatnyi fogyasztás mérőt el is tekertem
Ha tojáson lépek és "csúsztatom" akkor kicsit olyan mint ha nyúznám szegényt de ha rendesen adom neki akkor meg félek hogy lenyeli a gatyám is
-
Rivaul
addikt
válasz
molnarpeter #7194 üzenetére
Igen valami gyárit szeretnék vagy télire acélt, nekem jó az is. Viszont most egy fék szaki kell aki helyén tudja szabályozni a tárcsákat. Valószínű sikerült elcseszniük mert 120 fölött fékezve ráz rendesen... Mivel a tárcsa év végén lett betéttel együtt cserélve így nem dobnám ki ha töredék áron rendbeteszik. Csak a helyet kell még találnom ahol nem veszik ki mert az nem segít.
-
Rivaul
addikt
Ez hasznos info köszi. Hát utánanéztem mi mennyibe kerül amit írtatok. Téli van rajta így egy szett nyári is kéne leginkább felnivel. Lehet el kell adnom a Rovert pedig marhára fáj érte a szívem mert az is remek vas, csak hát öt személy
Mindenesetre köszönöm a segítségeiteket, sztem lesz még jó pár kérdésem ha nem probléma
-
Rivaul
addikt
válasz
molnarpeter #7186 üzenetére
Huhh köszi
Info annyi van hogy 15e periódusba ment a csere olajból. A motortérbe minden alkalommal volt felragasztott matrica. Ugyan már összerohadtak a rétegek de szépen elmolyoltam vele hogy lássam mi is történt. 175e-nél találtam egy vezérlésest 2015-ben. Időpontra ők is azt mondták hogy kb két éve cseréltették. Nem tudom mennyire kamu de a matricák szerint évi 20ekm ment bele. Nem hiszek én el azért semmit de remélni mindig remél az ember. Ők 4 évesen vették valamelyik szalon kereskedésbe. Akkor 0w30 és a nullázást ha nem csináltatom meg csere után? Vagy ezt azonnal kell mert nem indul? Ezért kerültem mindig az ilyen gépeket. A rover alá bemásztam, kicseréltem oszt mentsm.
-
Rivaul
addikt
Ha már itt tartunk mennyi olaj és milyen kell a 2,4 d5 163-ba? 5w30? Váltóba? Szintén ez a két kérdés. És melyik szűrők az azonnal cserések, már mint hogy mennyi van benne? Levegő, olaj, váltóba van?
-
Rivaul
addikt
válasz
molnarpeter #7181 üzenetére
5 seb. Olajat tudok itthon cserélni váltó, motor stb vagy mindenért sípolni fog?
-
Rivaul
addikt
-
Rivaul
addikt
Sziasztok. Kb fél éve voltam itt és xc90-ről érdeklődtem. Ma sikerült egyet nekem is vennem ígs belépnék a volvo klubba. Megjegyzem marhára félek tőle hogy belenyúltam de remélem nem. 2,4m volt. 2003 full. Óra szerint 245ekm és még hihető is lenne de azért apró jelek vannak hogy azért ez valójában nem ennyi lehetett. A váltó két éve 600-ért javítva, új fékek és betétek, kultúrált állapot. Váltó nem dadog. Bár eddig nem volt automatám így minden váltásnál mikor volt egy mp szünet akkor odakaptam a fejem de szépen teszi a dolgát. 4 gyerek mellé remélem nem fogtam mellé. Magánszemélyes.
-
Rivaul
addikt
Én a kormányra a tubusos szivacsos végű viaszosat használom. Mivel fekete a kormány így feketét. Hagyom hogy beszívja és száradjon, aztán áttörlöm. Nem fog utána semennyire. Szilikont ne használj semmire mert egy ideig fényes de aztán kiszárítja az anyagot.
-
Rivaul
addikt
Viaszos cuccok jók műbőrre is szinten tartani. Amúgy sztem az is a nem rég említett darálékos "valódi" bőr. Én a kormányom kezelem, bőr tisztító krém, az puhítja is és utána tubusos cipőpaszta. Olvastam anno hogy bőrös ajánlotta ha ezzel kezelnék az emberek a bőröket az autókba akkor éhen halna
-
Rivaul
addikt
válasz
xEon1337 #6637 üzenetére
És be is jön értéknövelésként? Utána számoltál? Ez cca 30eft amit írtál kompletten. 7 éves, ez alatt évente ennyi lejön átlagba akkor az kb fél milla. Szóval kijössz ennyi többletbe? Pont a vezérlés amit ellenőrizhetően kell bizonyítani mert csak bontással lehet ellenőrizni valamennyire, az olajcsere a kutyát nem érdekli szervizkönyvböl sztem.
-
Rivaul
addikt
válasz
LaptopSystem #6631 üzenetére
Ledarálják a bőrt és azt viszik fel a szövetre. Ez elhagyja magát. Szó nem érheti őket mert valódi bőr és ez kell a prémium jelzőhöz, viszont így olcsóbb mert a hibás és szar minőségű bőrt is felhasználhatják
-
Rivaul
addikt
válasz
LaptopSystem #6626 üzenetére
Pedig ez van. Kötelező szerviz ismerősömnél szintén kia, 67eft. Ez egy olajcsere és ablaktörlő lapát csere. A lapátra 10e írtak. Ugyan az a lapát a tecsóba 2500ft
Após az első ilyen alkalom után azt mondta hogy ott baxák meg a garanciájuk...
-
Rivaul
addikt
Nem mozdul a pöcök? Tehát bezárod és az meg nyitva marad? Kézzel lenyomod akkor bezár vagy akkor sem? Gyári központi vagy utólagos? Ha kézzel lenyomod és úgy sem zár akkor elengedett a rudazatok összekötése. Ha kézzel lenyomod és zár akkor a motor pusztulhatott meg de én kikapnám és megnézném mi van vele.
-
Rivaul
addikt
válasz
belaazallat #6598 üzenetére
Az összes ilyen "szar" szivacsrétegre van fektetve. Az kiszárad, elporlad és hiába a ragasztó, elenged a kárpit. Széleit nézd meg, ahogy látom itt sem hajtották vissza így ha enged akkor ott látszik. Finoman meg is csípheted az anyagot, akkor észreveszed ha enged. Amennyiben igen úgy hamar kuka lesz ez is. Szétdohányzott vackot szintén felejtsd el, mire kisikálod addigra el is porlad a szivacs így van 2 garnitúra kuka ajtód
-
Rivaul
addikt
válasz
belaazallat #6591 üzenetére
4 gyerekem van. Abból 2-és 1 éves a két kicsi. Ez nem kifogás
A türelmetlenség már inkább. Azért 160eft/4 ajtónál én elgondolkodnék, kell az pelusra, de rendicsek
-
Rivaul
addikt
válasz
belaazallat #6586 üzenetére
40 ajtónként
Aranyos... Miért nem próbálod meg te? Veszel műbőrt, mögé nem kell szivacs, beigazítod és megvágod. Palmatex vagy hasonlóval felragasztod azt kész. Én 1 éve cseréltem a lógó tetőm ugyan így pár ezerből. Bár egy komplett tetőre mondtak 40-et...
-
Rivaul
addikt
válasz
xEon1337 #6565 üzenetére
Nem rég az egyik ismerősöm vihette szervizbe az autóját mert lecsapatta slaggal... Konstrukciótól is függ és a szerencsétől mit sikerül beáztatni. Anno a telefonom is beesett a Dunába. Fél évig kutya baja, utána meg elkezdett korrodálódni minden és 3x10e javítás után inkább kukáztam. Nem mondom hogy ne tegye senki, meg tuti baj lesz de mindenki maga dönti el bevállalja vagy nem. Viszont nem véletlen nincs egyértelműen kijelentve sehol hogy tök biztonságos kimosni a motorteret.
-
Rivaul
addikt
-
Rivaul
addikt
válasz
molnarpeter #6465 üzenetére
Köszi. Az egy napos biztosítás hogy működik? Még google sem ad ilyesmit autóra, csak utazáshoz személyre. Maga a dolog így jól hangzik.
personKöszönöm. Én is úgy olvastam hogy van amelyikbe még nem tettek, ezért is kérdeztem.
-
Rivaul
addikt
Ha én kinézek egy 140km-re lévő xc90-et és tetszik. Akkor hogy a fenébe beszélem le hogy itt pesten én szeretném elvinni egy márkaszervizbe? Sztem senki nem ad puszira oda egy 2,5millás autót, én meg nem adok ennyi pénzt senki kezébe. Ilyenkor mi van?
Van erre valami nyomtatvány, vagy bevált módszer? Eddig megnéztem a benzines autóm, mentem vele és ha jó volt megvettem, de azért egy újonnan 20 millás jószág ami most sem 2 fillér az más tészta számomra. Az meg hogy felhozza valamelyik nap... És ha addig a jó gépet elviszi valaki akinek jó úgy is? Csupa kérdés vagyok
-
Rivaul
addikt
-
Rivaul
addikt
Minden dízel xc90-be van részecskeszűrő? Heti egy alkalom főút 90 környéke oda vissza 40-50km mellett be lehet vállalni dízelt? Napi több kis táv is bejátszik ami tudom nem előny de egy ekkora út az fix. Nézem a benzineseket de csak folynak, dízelből meg annyi van hogy el is adják
-
Rivaul
addikt
válasz
FeRRaR1 #6391 üzenetére
Köszi szépen ismét. Igen valamennyi megy rá. Mondjuk remélem annyira nem Sziszifuszi az autó mert általában magam szerelem a gépeim. Jó, van ami szerviz de tömítések, olaj, féltengely, kipuff, hűtő, futómű csere, fékek stb szóval az alapokat én csinálom és csak a nagyobb melókra mennek szakihoz, de kb 5 éve nem volt ilyen eset. Leginkább mert nem bízok senkiben
Akkor most jön a várakozás. Azért remélem 1-2 hónap alatt találok valamit, azt majd jelentkezem
-
Rivaul
addikt
válasz
FeRRaR1 #6387 üzenetére
Köszönöm!
Az első egy vicc. 130ekm kb 300-at futott ülésekkel
A másik meg 5 fős. Egy hete még volt 2,3-ért egy szép magánszemélyes 217ekm-mel feltüntetve de még hihető is volt. Sajna 2 napja eltűnt. Kivárós lesz a dolog. Az ajánlott dolgokat végignézem és márka szervizbe is szándékozom elvinni. Ennyi pénzt azért nem szórok lutrira. Leginkább a típushibák vagy élettartam ami érdekelt. Pl a Rovereknél figyelni kell a vizet mert ha fogy és nem kezdünk vele valamit, akkor hamar hengerfejes lesz. Ilyesmi ami érdekel. De akkor ezek szerint nem problémásak a motorok.
lolalA 2.5t-be úgy olvastam hogy alacsony nyomású a turbó. Ha figyelek az alap turbós használatra akkor azért csak nem olyan vészes, legalábbis gondolom. Szerencsére gondos gazdák vagyunk. Indítás után azonnal, még életemben nem indultam el autóval, turbó ide vagy oda. A Captiva pl sima szívó de nem olyan biztonságos mint az XC, és ott csak 3.6 benzin van 7 fősbe, a 2.4 nincs.
-
Rivaul
addikt
válasz
rbalint88 #6385 üzenetére
Köszi de nem merek bevállalni dízelt használtan akkora futások mellett mint amik ebbe az árba beleférnek. Meg ahogy írtam sok suli a gyerekekkel, bolt és kis rohangálás. Heti 2-3 alkalommal menne 20km+. Erre sztem nem való dízel. A 15 lityi is belefér inkább. Volt Fordom, egy 2004-es tdci fiesta, szerettem is de mint mondtam, szó sem lehet róla hogy én egy ilyen dobozba beüljek. Túl fiatal vagyok még ehhez
Szóval maradnék egyenlőre a 2.5t érdeklődésnél
-
Rivaul
addikt
Sziasztok!
Kinőttük létszámban a Rover 45 szerelmünket. Esélytelen hogy 7 személyre valami családi förmedvényt vegyünk, és mivel a gyerekek kora között akkora eltérés van hogy még kell a 7 ülés, de már nem sokáig, így az Xc90 amivel nagyon szemezünk (2004 körüli, 2-2,5m környéke). Amit nézek az leginkább a 2.5T. Erről tudnátok valamit mondani? Típus hiba, mire kell figyelni, mennyi km amivel meg szabad még venni az elkövetkezendő 5-7 évre. (Tudom állapotot veszünk nem km-et de mégis, mit bír a benzines?) Sokszor kapna kis távokat így dízel nem megfelelő és amúgy is benzin párti vagyok, fogyasztás ide vagy oda. Ezen kívül az automata mennyire megbízható? Nagyon sok autóm volt már, franciától az angolon át, amerikaiig de automatám még nem volt és kicsit félek is tőle hogy mi van ha megkotlik. Minden hasznos infót szívesen fogadok.
Még a Captivákat néztem de a család biztonsága a legfontosabb, és ebből a szempontból a Volvo nyer úgy érzem.
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Eladó bontatlan LTT Noctua barna csavarhúzó
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 G3 - i5-1245U I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I NBD Gari!
- Nexigo PJ40 okosprojektor / Számla + Garancia /
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X270 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Steam, EA, Ubisoft és GoG játékkulcsok, illetve Game Pass kedvező áron, egyenesen a kiadóktól!
- REFURBISHED és ÚJ - HP Thunderbolt Dock G2 230W docking station (3TR87AA)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest