Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • molnarpeter

    nagyúr

    válasz Rivaul #7185 üzenetére

    Én csinálnék teljes szervizt (ha nincs infó karbantartásról):
    -motorolaj 10-15 ezrenként/1 év (0W30, ACEA szerint B5 és/vagy C3 ajánlott), csere után géppel kell nullázni a fedélzetiben az intervallumot
    -váltó 60 ezrenként - ha jól tudom amúgy sem lehet leengedni a teljes töltetet, de gyárilag élettartam töltet lenne (ha elhasználódik az olaj, a váltónak is vége :DDD ), érdemes inkább foglalkozni vele, hogy ne kelljen felújításra költeni, cserét az autó nem fog kérni magától és nem is tárolja, csak taxi üzemben van előírva 200 ezrenként a csere... bővebben: [link]
    -vezérlés+vízpumpa+görgők
    -minden szűrőt ledobnék (olaj, levegő, pollen, gázolaj) - olajszűrő olajjal együtt mindig csere, levegőt minden másodiknál elég szvsz, többiből évente tavasszal újítanék frisset
    -esetleg egy szervófolyadék csere sem árthat így x év után (megelőzésképp
    -2 évente fékfolyadék csere (DOT4 vagy 5.1)
    -hűtőfolyadék csere (úgy rémlik, ez is 2 évente)
    -ha AWD, akkor hátsó diffiben is olajcsere (ide is gyárit tennék)
    -esetleg egy injektortisztító Liqui Moly kúrát lenyomnék a torkán még :)
    DPF gondolom nincs még benne.

Új hozzászólás Aktív témák