- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
CYBERIA
őstag
válasz
gaborbol #1819 üzenetére
A V8-as motorok voltak Yamahák. Talán egész pályafutásom során egyszer vagy kétszer láttam olyat. Ha belegondolok a mostani motorok már vegyes forrásból jönnek, az öthengeres dízeleket, és a hathengereseket leszámítva PSA és Ford motorokat építenek be.
Ráadásul a tulaj is kínai már. -
CYBERIA
őstag
Hi!
Szerintem sorhatos motor, de ha meg tudod mutatni a két cylinder bank-et, akkor elhiszem hogy V6.
Éppen azért tűnik nagynak mert jóval hosszabb, mint egy V6.
200 forintos benzin tényleg egy vicc, itt majdnem a duplája néhány forint híján.
Képről nem tűnik rossznak, az alapján amilyen drasztikusan vezetted fel, valami rosszabbra számítottam. Ami hibás benne az tényleg filléres dolog, főleg az ottani pénzekhez képest.
-
CYBERIA
őstag
válasz
gaborbol #1796 üzenetére
Szia!
A motor szerintem nem V6-os, de ha mégis akkor feltétlenül tegyél fel képeket a motortérről, mert az érdekelne.
A komoly baja az mi lenne?
Ha szerelési útmutatót akarsz, akkor szerintem valami hasonlót nézz meg, ami házilag javítható, az nagyjából minden benne van: [link]
Nem rossz autó, régen nem annyira tetszett, de mostanra már megkedveltem a típust.
-
CYBERIA
őstag
Jó, hát mondjuk nem is a kis turbódízel és a 3 literes turbóbenya összehasonlítására gondoltam, amik nem alternatívái egymásnak, hanem mondjuk hasonló hengerszámú és lökettérforfogatú motorokra.
Elég ritka is az a típus amelyik ilyen végletes motorpalettával rendelkezik, az más kérdés hogy éppen az S80 és a V70 az, amihez rendelhető az autó méretéhez és presztízséhez képest nevetséges D2 motor is.
-
CYBERIA
őstag
Hát ez attól függ, aki gyakran cserél autót, max. 100-150 ezer kilométer körül, annak jó lehet a dízel, feltéve hogy nem érzékeli a dízeles vibrációt, kerregést, és füstöt. Rám egyik feltétel sem teljesül, így nekem érdemes volt benzinest venni. Teljesen mindegy hogy a szervizben alkatrészre vagy a benzinkúton benzinre kell többet fizetni.
Egyébként egyre nagyobb híve vagyok a szívó motoroknak, úgy néz ki nem belőlem fognak megélni az újító szándékú managerek. -
CYBERIA
őstag
Ez tényleg érdekes, mert nekem az országúti bőven 10 alatt van, de még autópályán is 9 körül elvan. A városi fogyasztása egy fokkal jobb a T4-nek, de azért ahhoz képest, hogy egy 1,6-os motorról van szó, nem olyan nagy előny egy 2,4-eshez képest, főleg hogy a V70 azért nagyobb is.
Nem véletlenül hangoztattam már a kezdetektől fogva hogy nem lesz az jó, ha kiveszik a kínálatból az öthengereseket, valahogy már az XC60 óta sejtettem hogy csúnya dolgok készülnek.
Amúgy ez a raggare nekem teljesen új szó.
-
CYBERIA
őstag
Nem lehúzás volt, de a benzines paletta legalján lévő leggyengébb kombinációról nem tudom mi jót mondhatnánk. Annyit esetleg, hogy a benzinesek közül talán ez fogyaszt a legkevesebbet (vagy a Mitsubishi-féle 1,8-as).
Egy tonnánál nagyobb tömeghez általában kevés egy szívó 1,6-os, akkor is ha valaki azt mondja hogy neki elég.
Alsó közepes kocsiknál ott tudják elszúrni hogy hiába a turbó, a teljesítmény jól hangzik, csak alacsony fordulaton kevés a nyomaték. A fogyasztás meg sok.
Érdekes még a Citroën C5 az 1,6-os szívóval (ami különben a jelenlegi 1,6-os benzinesek közül az egyik kedvencem), vagy a SAAB 9-5-ös az 1,6-os turbóval. Nem vezettem egyiket sem ilyen motorokkal, de van fogalmam róla hogy milyen az ilyen. -
CYBERIA
őstag
Dehogynem, szerintem olyan 120-150 lóerő alatt elég halovány. Valaki szerint még a T4 motorral is, mondjuk ez már erősen igényfüggő hogy kinek mi az erős és a gyenge.
„Szerintem még ha 95LE maradt az eredetiből, akkor sem vészes.”
Zsír újonnan sem volt sokkal több. Nagyon ritka eset az amikor annyit tud a motor, mint amennyit a gyártó állít. Olyan 88-94% a jellemző, bár létezik ennél rosszabb is, meg 100% fölötti is (tehát erősebb a motor mint papíron, a kerékagyon mérve).„Azt hiszem Mondeoban is van 1.6, 3as BMWben is, Octaviaban meg talán 1.4es is és azokkal is el lehet gurigázni.”
Egy Wartburggal is lehet (kis tuninggal egész jól is tud menni magához képest), de ha már rászán valaki százezreket, milliókat, akkor szerintem ne kelljen már szenvedni a lehető leggyengébb motor miatt. Volvo S80 1.6D-nél is az a helyzet, hogy egyesben még úgy tűnik hogy milyen jól megindul, de a kettes után már egyértelmű hogy nem passzol a motor az autó tömegéhez.„Én arra lennék inkább kiváncsi, hogyan alakul a fogyasztása az S40 2.0-hoz képest.”
Én úgy mondom hogy az 1,8 literes néhány tized literrel fogyaszt többet az 1,6 literesnél, ellenben jóval nyomatékosabb. A kétliteres az 1,8-ashoz képest fogyasztásban majdnem plusz fél liter, nyomatékban viszont kisebb a különbség mint az 1,6-os és az 1,8-as között.Lehet válogatni.
-
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
A Volvo nem versenyzik a 7-es BMW-vel
Egy-két sort kiemelnék:
„Jacoby szerint most a Volvo markáns stílusának megteremtése a cél...”
„A tervek szerint a jövő Volvóit a skandinávos egyszerűség, elegancia és kompromisszummentes kényelem jellemzi majd, és meg sem próbálják a sportos vonalat erőltetni.”
„...egy új, modul-rendszerű motorcsaládon dolgozik a Volvo fejlesztőcsapata, amely négy- és öthengeresekből áll majd.” -
CYBERIA
őstag
Jó, én erre csak annyit mondok, hogy a bumeráng számomra nem mérvadó ebben a témában.
A meleg középvezető (+kábítószeres) az a Lexus, a buta amerikai az meg a Cadillac.
Szerintem. -
CYBERIA
őstag
Úgy gondoltam ezt csak beteszem:
-
CYBERIA
őstag
válasz
runner 125 #1671 üzenetére
Nem tudom, attól függ mivel kapcsolatosan írta.
-
CYBERIA
őstag
válasz
runner 125 #1666 üzenetére
Igen, úgy van.
-
CYBERIA
őstag
válasz
runner 125 #1659 üzenetére
(#1658) LOTR: Az S60-nak nem volt Ford fejlesztésű motorja.
(#1659) runner 125: Megnyugodhatsz, mert ezekben még nem volt részecskeszűrő.
-
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
válasz
runner 125 #1646 üzenetére
Nézőpont kérdése, nálam a normál méret valahol az S60 környékén, vagy talán felette kezdődik.
Nyilvánval ugye, hogy nem mindegy miből ül át az ember, mondjuk egy régi Swift után viszonylag nagynak tűnik. -
CYBERIA
őstag
válasz
runner 125 #1643 üzenetére
Az 1,6D és a 2,0D is PSA-Ford fejlesztés. Kimondottan jó és kiforrott konstrukciónak számítanak, nagyon sok típusban vannak ilyen motorok.
A Focus is jó alap, szóval szerintem nem jár rosszul az S40/V50-nel, ha méretben elég neki. -
CYBERIA
őstag
válasz
blint63 #1636 üzenetére
Nem tudom, a hosszú áttétel elvileg kedvez a fogyasztásnak.
A +1 henger talán kevésbé, a kétliteresek szinte kivétel nélkül négyhengeresek szoktak lenni.
Vagy lehet az is hogy nem forrott még ki, ebben a formában ez újnak mondható.De az is lehet hogy ez most ilyen volt, egy másik lehet hogy valamivel kevésbé fogyasztana.
-
CYBERIA
őstag
válasz
blint63 #1633 üzenetére
Én nem hogy hosszúnak éreztem, hanem konkrétan tudom hogy hosszabb, mint mondjuk a D5-é.
Amit „rövidnek” érezhettél, az inkább a motor, az ugyanis nem egy pörgős fajta, kifejezetten alacsony fordulatszámra lett hangolva, annak ellenére hogy 1 feletti a furat/löket aránya.
Ezért van az hogy hamar elfogy, papíron már 2900-nál leadja a legnagyobb teljesítményt, tehát hamar el kell váltani. -
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
Az a Heico elég tetszetős, csak a színe lehetne komolyabb.
Én először 60% E85-tel próbálkoztam átalakítás nélkül, de az biztos sok, nem tudja beállítani a keveréket, a következő tankolásig check engine lámpa az eredmény, és hűvösebb szeptemberi napokon elég nehezen is indul, mert hidegben nehezebben párolog az etilalkohol, mint a benzin. Átalakítás nem volt.
Én évszaktól függően 20-40% keverést javasolnék, bár tudok olyanról is aki 50%-kal jár.
Télen még lehet hogy a 20% is sok, de nyáron minden további nélkül mehet a 40%.Egyébként most 98-ast tankolok tisztán, azzal nem érdemes keverni, mert gazdaságtalan.
Túl sokat nem megyek, úgyhogy mostanában tesztelni nem tudom az optimális keverési arányt, pedig érdemes eljátszani vele.
-
CYBERIA
őstag
„Annyit hozzátennék még a témához, annak ellenére hogy Volvo azt állítja hogy a váltó örök életére fel van töltve olajjal, azt olvastam hogy nem árt benne lecserélni az olajat 80.000 kilométerenként.”
Én is azt mondom. Sőt, azt is hogy kézi váltónál sem árt lecserélni egy idő után.
-
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
Hajjaj, többen, mint hinnéd.
Egyébként én is úgy vagyok vele, hogy inkább járok szervizbe mint egy unalmas autóból hullaházba a beragadó gázpedál miatt. Bár aki képes a feltámadásra, neki lehet mindegy.Remélem értetted a célzást, most már egymás hülyítéséből 1-1 -re állunk.
-
CYBERIA
őstag
válasz
tkazmer #1557 üzenetére
„az új s60-hoz semmi köze a geelynek, ahhoz, hogy nincs 5hengeres benzines szintén, ezek mind a ford alatt megkezdett és véghezvitt módosítások.”
Az a helyzet hogy nekem az első pillanattól fogva nem igazán tetszett az S60, az meg lényegtelen hogy ki kezdeményezte az öthengeresek kivonását.
Az hogy a Geely az új tulajdonos igazából csak hab a tortán.
„nehogy már az gond legyen, hogy van 3 (c30, c70, s60) fiatalosabb modell”
Ez a három legújabb modell (designban biztos), a C30-at és a C70-et számomra a ráncfelvarrás tette nehezen emészthetővé, kicsit félő hogy a további típusoknál is marad ez az irányvonal. Nem tudom hogy azok után hogy Mattin elment, milyen irányba fog Horbury menni, de remélem hogy teljesen a maga stílusában fog tervezni.
Ízlések és pofonok, nekem nem ez jön be.
„ejj, gondolom akkor is ágáltál, amikor az első S40/V40 sorozatot nekiálltak hollandiában gyártani...”
Vagy a Volvo 66-ot.
Tény hogy a S40/V40 nem is egy klasszikus darab, és soha nem is fog azzá válni.
Mondom, ettől függetlenül egy jó autó, csak nekem nem az kell. Jó autó a Mazda 6 is, a Volkswagen Passat is, a Toyota Avensis is, a Ford Mondeo is, de nehezen lehet őket szeretni, egyszerű használati tárgyak.
Ellenben egy Alfával vagy egy Subaruval, amikben még talán manapság is van valami plusz. A mostani Volvókban mi az a többlet? -
CYBERIA
őstag
válasz
tkazmer #1554 üzenetére
„amúgy miért kell azt gondolni, hogy bármivel is rosszabb lesz ezek után a volvo?”
Nem lesz rosszabb, csak még kevésbé lesz Volvo. A régi értékekből gyakorlatilag csak a biztonság maradt, már pedig én a régiek miatt kedveltem meg a márkát.
Ez a Steve Mattin nevével fémjelzett jelenlegi irányzat arra semmiben sem hasonlít, az új S60 egy szopottgombóc, már öthengeres benzinmotort sem lehet rendelni hozzá.
Az új Volvo egyre inkább széles réteget céloz meg, emellett egyre fiatalosabb is, én pedig inkább az érdekes kocsikat szeretem, és mindig is a komolyabb stílust kedveltem a fiatalos helyett.Azt már csak mellékesen jegyezném meg, hogy egy Volvo legyen svéd.
-
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
válasz
Peter71 #1534 üzenetére
Szia!
Én nem tudom, de nézd meg ezt, hátha segít: S/V 40 Cabin Filter Replacement
-
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Need for Speed: Rivals
- Battlefield 1
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Milyen légkondit a lakásba?
- EAFC 25
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- iScooter i9 2022 használt (olvass leírást!)
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3042, 94% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3058
- Referencia Weboldallal Világítós bill+laptop bill magyarítás. Rania 3M -is! Touchpadok is.Posta ok
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3004
- ÚJ Lenovo LOQ 15IRX9 - QHD 165Hz - i7-13650HX - 16GB - 1TB - RTX 4060 - Win11 - 3 év garancia - HUN
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest