- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iOS alkalmazások
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
ffodi
veterán
válasz BigBlackDog #8445 üzenetére
Egyszer írtam össze egy szép listát.
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
haxxika
senior tag
Egyszer majd a szereldmagadot megpróbálom én is egy olajcserénél, természetesen nem egyedül, mert talán 2 ember jobban figyel a dolgokra. A belváros közepén azért nem fogom szétbontani az autót már az is haladás volt, amikor kihúztam a fekete díszléceket a parkoló autók között, meg is állt egy srác, mert mondta, hogy a volvo fórumban látott ilyet. és kérdezte mivel csinálom.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
őstag
válasz haxxika #8453 üzenetére
Autónak nekem sincsen garázsom a nyugalmas és hideg mentes szereléshez. Legutóbb bal ablakemelőt cseréltem kompletten, illetve a középkonzolt kellett szétbombáznom az utcán, mert a fűtésállító motor hibakódozott. Egy olajcserélt már nem vállalnék be, mert nincsen mivel magasba emelnem az autót.
-
őstag
válasz molnarpeter #8455 üzenetére
Olajat lecseréli bármelyik szaki pár ezerből. Amiket leírtam, hogy megcsináltam, sokba került volna, pedig nem tartott több ideig, mint egy olajcsere.
-
herrkoser
tag
Sziasztok!
Autóvásárlás közepette vagyok és nagyon kacsingatok a régi vágyam, egy Volvo XC70 irányába. Automatával venném, 4 millió forint + tartalék keretből, viszont nem tudom, hogy mire kell odafigyelni ennél a típusnál.
A másik gondom, hogy relatíve keveset megyek, évi 10-15 ezer km-t, amiből mondjuk max 1000 km a város, viszont nem tudom, hogy merjek-e venni egy ennyi pénzért kapható 200-250ezret futott dízelt, még akkor se, ha az öthengereseket nagyon megbízhatónak mondják. Az autó normális, üzemszerű fenntartása nem lenne gond márkaszervizes árak mellett se, de nem szeretnék rendszeresen több százezret a szerelőnél hagyni.
Tudnátok pár jó tanácsot adni, hogy merre induljak és mire számíthatok?
Nagyon köszönöm!
-
Rivaul
addikt
Srácok, fontos help kéne.
Megpusztult ugyebár a jobb első féltengelyem belső csuklója. De sehol nem találok külön belső csuklót amit egyszerűen nem is értek. Ami képet találtam az alapján egy kosár amibe a tripod van és abba megy a tengely szár. Külső csukló az van gombokért de belső esetén csak egészet tudok szerezni. Ahol 80 körül van onnan legalább 3 hét mire ide ér és nagyon nincs kedvem ennyit kifizetni mikor szerintem egy belső csere is elég lenne. Senki nem futott még bele ilyenbe? Ilyet Találtam, ez mi? Megvenném már 80-ért a teljeset is de amennyit kell rá várni abba belefér egy kis agyalás.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
válasz molnarpeter #8459 üzenetére
Nem járok de egy telefont meg ér és még mindig olcsóbb felmenni Pestre mint ha komplett tengely kell. Köszönöm!!!
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
aneda
senior tag
válasz herrkoser #8457 üzenetére
Nekem is régi vágyam volt, vettem is egyet olyan kondíciókkal mint amit írsz.
Mivel lízing autó volt, és a gyár nem írja elő, nem volt benne váltó olajcsere. Picit rántott autópálya lehajtón visszaváltáskor, de olajcserével ez eltűnt. Továbbá a kanyar fényszóró funkció nem működik, és a helyi Volvo sem jött rá az okára.
Mentem vele kb. 15k km-t, nagyon kényelmes jószág. A minisegérzettel viszont nem vagyok teljesen elégedett, szerintem az előző generáció masszívabb volt.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
herrkoser
tag
válasz FeRRaR1 #8460 üzenetére
Nagyon köszönöm, hasznos infokat találtam. Becsületesneppernél és Edelénybe is van egy XC70 ami 1.5-2 órás autóútra van tőlem és meg tudom oldani a megtekintést. Ezek így képek alapján egész renben lévőnek tűnnek.
Ami még felmerült bennem, hogy az összkerék hajtás javítása vajon mi pénzt kóstálhat? Olvastam, hogy a Volvo haldex rendszere ha megadja magát, elvileg simán működik tovább mezei fronthajtásúként a kocsi, de ha már alatta van a technika jó lenne ha működne is.
-
Peti78
őstag
Sziasztok!
Találkozott már valaki azzal a jelenséggel, hogy a menetstabilizátor ikonja teljesen random (rükverc, egyenes, sima út, stb. ) megjelenik? Nem tűnik el, hanem ott marad. Újraindításkor eltűnik, majd pár száz méter után ismét előjön. A kis gomb amivel elvileg kapcsolgatni lehet, azóta folyamatosan világít, mióta cserélve lett (július) . Menet közben, ha beleszól a rendszer, akkor villog az ikon, el is tűnik.Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
aneda
senior tag
válasz herrkoser #8463 üzenetére
Arra figyelj, hogy a 163 lovas verzió elég szarul megy.
Ellenben jól chippelhető, "gyári" (Polestar, BSR) chipel a 2.4-es bőven 200 LE fölé vihető.
Nekem a 215 lovas verzió van, ez megy úgy kb. mint a régi (2002) kéziváltós, elsőkerekes 163 lovas.
Nagyobb tempónál (120km/h<) jön elő az erőfölény, alatta megeszi az összekerék és az automata.
Fogyasztás nekem 9,09 átlagban.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
herrkoser
tag
Nekem szerintem még a 163 ló is elég lehet, nyomaték azért van alatta bőséggel. A céges autóinkból kiindulva az 1.5 dízel Nissan Note 100-as sprintje a maga 90 lóerejével rosszabb mint egy ilyen XC70-é, feltételezem magasabb sebességnél is jobban megy akkor a Volvo, márpedig egész kellemesen autózható a kis Nissan is. Lényeg, hogy pályán 140-nél legyen csend a kocsiban és én boldog vagyok.
-
BigBlackDog
veterán
Ismételten felmerült egy kérdés; ha van egy xenon izzóval szerelt fényszórós S60 (de hagyományos tükrös, nem vetítőlencsés), akkor annál is kell lennie fényszórómosónak, vagy előfordulhat, hogy csak rendelhető extra volt? Próbáltuk többször is az ablakmosót, ami működött szépen, de a fényszórók előtti kis "négyzetek" meg sem mozdultak, nem is jött semmi folyadék onnan. Lehetséges, hogy ez természetes?
-
ffodi
veterán
válasz BigBlackDog #8467 üzenetére
Akkor is kötelező.
A fényszórómosónak ez első, majd minden 5. mosásra működnie kell. Ha nem működik, akkor vagy kevés az ablakmosó folyadék a tartályban (mert ilyenkor nem pazarol), vagy ami a rosszabbik eset, valami hiba van a rendszerben. Utóbbi esetben tipikusan a nagynyomású szivattyú megy szét (elsősorban szétfagy ha nem vigyáznak rá) ez kb. 30k anyag + 1-2 óra szerelés.
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #8467 üzenetére
Inkább kikötve lehet. Néhány szélvédő fújás után annak is mennie kéne.
-
ffodi
veterán
válasz BigBlackDog #8470 üzenetére
Nem és nem.
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
BigBlackDog
veterán
Köszi a választ. Még egy kérdés felmerült; S60-nál is létezik hátramenet kapcsolása esetén a jobb oldali tükör automatikus lebillentése, vagy ez csak az S80 privilégiuma volt (ha jól tudom, abban volt)?
Illetve gyárilag csak a két teljes értékű kulcs/távnyitó járt az S60-hoz, vagy volt egyéb "szervizkulcs" is hozzá?
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz BigBlackDog #8472 üzenetére
Nekem az XC-n szét ment a magasnyomású pumpa, de nem fogom megcsináltatni, itt csak 2008-tól kötelező, a kocsi 2006 végi, így nem feltétel hogy átmenjen, az S80-on (2007) meg ki van kötve, nem kocsit akarok mosni csak szélvédőt, egyrészt, másrészt rohadtul pazarolja a mosó folyadékot. Amennyiben műszaki feltétele lenne, akkor is csak a vizsgára kötném be.
-
#03969024
törölt tag
válasz BigBlackDog #8472 üzenetére
S60-at nem tudom, de a 80-as is csak akkor billenti a tükröt, ha memóriás a vezetőülés. Mechanikusnál nincs ilyen feature.
-
ffodi
veterán
válasz BigBlackDog #8472 üzenetére
Tudtommal csak 2 gyári kulcs van hozzá, a tükörbillentésről pedig nem tudok érdemben nyilatkozni (ha volt is, akkor is valami extre feature mellé adhatták).
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
haxxika
senior tag
2009 végi S80-hoz keresek osztóműt. D5 AWD, fogacskák szétmentek, és kellene egy bontott darabb valahonnan. Tudtok esetleg helyet, ahol lehetne szerezni?
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
lorcsi
veterán
ez vajon gyári tuning?
eladó: vadi új soundcore motion+
-
haxxika
senior tag
Lövésem nincs... szerelőnek sikerült leszednie hétvégén, aztán most alkatrész vadászat van. A másik oldalon rendben van a vége. Az előző linkre írtam már az eladónak e-mailt, mert kellene még pár kép, de üzenetet nem lehet neki küldeni... Ha nem jön válasz még azért felhívja nővérem angliából. Reméljük passzol ez a darab S80hoz is, fejemben az van, hogy az XC70 V70 és S80 egy alapon van abból a generációból.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
Earl_Muttley
őstag
Üdv, csatlakozom hozzátok!
[ Szerkesztve ]
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
haxxika
senior tag
válasz haxxika #8482 üzenetére
Ebayes ember visszaküldte a donor autó rendszámát és semmi mást... Hogyan lehetne megtudni a Volvotol, hogy a kocsinak mi az alkatrész száma? Azt írta, hohy forduljak az Angol volvohoz ezzel kapcsolatban.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
tikshow
addikt
Első generációs S40/V40 van valakinek? Mit lehet azzal kezdeni, ha a táviránytó nem nyitja ki eléggé az ajtót. Tehát a pöcök feljön, de nem eléggé ahhoz, hogy ki lehessen nyitni. A beltéri központi zár kapcsoló gombokkal hibátlanul működik. Lehet pl aksi probléma? Az autó jól indul, azért gyanakszok erre, mert amikor az ablakokat húzom le és fel és akkor a lámpa fényereje egy picit csökken.
-
belaazallat
addikt
válasz tikshow #8487 üzenetére
Üdv!
Le kell szedni az ajtó kárpitot és meg kell nézni nélküle, elképzelhető, hogy a pöcsök szorul a kárpitban, vagy a nyitáskor a mechanika, meg kell nézni.WD 40 segíthet.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
haxxika
senior tag
válasz FeRRaR1 #8486 üzenetére
Nővérem beugrott hazaúton a legközelebbi szalonba, lekérdezték neki, összehasonlították a miénkkel, de úgy néz ki jó lesz. Még a fuvarnak nézünk utána hogy a legjobb. Esetleg valami ötletet tudsz, hogy hogyan jut haza leghamarabb & normális áron?
[ Szerkesztve ]
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
válasz molnarpeter #8490 üzenetére
Van szerződésünk több szállítóval, illetve kamionoztunk elég sok ideig, erről a részről nem aggódok, csak inkább kelet fele mentünk mindig.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
1 kérdés maradt még:
Milyen olaj megy ebbe a részbe? Ugyanúgy az automata váltó olaja?OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
válasz haxxika #8492 üzenetére
Bocsánat, közben meglett.
Elnézést ha picit sokat spammelek most, örülnénk ha minél hamarabb talpra tudnánk állítani a kocsit.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
BigBlackDog
veterán
Ma akkor kicsit az akkumulátorokkal kapcsolatban érdeklődök. Egy első generációs S60 lenne a célpont (2007-es).
1. Jelzi valamilyen módon a fedélzeti számítógép, ha alacsony az akkumulátor feszültség? Esetleg riasztó ilyenkor beindul, vagy csak a motor nem fog indulni?
2. Milyen méretű akkumulátor való bele? Honnan és milyet érdemes bele szerezni?
3. Akkumulátor cserénél kell valamire figyelni? Új akkumulátor bekötése után a rádió és az összes rendszer működni fog megfelelően? Riasztó nem akar majd beindulni a régi akkumulátor lekötését követően (mintha a szirénának lenne külön akkumulátora)?Elnézést a sok kérdésért, csak sok tapasztalatom még nincs a témában.
[ Szerkesztve ]
-
ffodi
veterán
válasz BigBlackDog #8494 üzenetére
1, Az alacsony töltöttséget elvileg jelzi a műszerfalon. Ha gyenge az akksi akkor az autó indításánál azonnal észre fogod venni. (kivéve ha mással is baj van, és amiatt indul nehezen)
2, Akkumulátor (D5 esetén): 12V ~100Ah. Én anno Bosch silver S5-re cseréltem a gyárit, amikor az elkezdett gyanússá válni.
3, Az akkumulátor a csomagtérben van, cserélni nem túl bonyolult. Riasztó elvileg nem rinyál és csere után minden működni fog (legalábbis nálam eddig sosem volt gond)
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
FeRRaR1
őstag
válasz BigBlackDog #8494 üzenetére
Kiírja a fedélzeti ha alacsony a feszültség, én kb még 20 percet tudtam vele menni mikor elszállt a generátor, igaz egy új Bosch S5 volt benne.
Bosch S5 /5 év gar/
Nálam volt külön akksija, amennyiben zárt ajtóknál próbáltam kiszedni az akksit, beindult a riasztó.
Negatív majd pozitív kiköt, új be, pozitív majd negatív beköt.
haxxika
Általában mi viszünk csomagokat, de saját cuccot nem küldtem még nagyon mással, húgom használt egyszer egy magyar "céget" akik 30 font / 10kg csomag árat számoltak, mérethatárba bőven beleférsz. Én soha nem használtam őket, nem tudom mikor mennek és honnét hova.
Illetve itt szoktam mindig kalkulálni: P4D
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz FeRRaR1 #8496 üzenetére
+ (#8495) ffodi: Remélem akkor csak az akkumulátor. Gyújtás után csak a szokásos hibalámpák világítanak, majd indításkor egyszer-kétszer esetleg háromszor (de egyre lassabban, szenvedősebben) még megforgatja, aztán se kép se hang. Mikor már nagyon nem megy, akkor a fényszóró, meg irányjelző egy pillanatra felvillanak, illetve indítózás közben a "tengeralattjáró" lámpa villangat fel. De hibaüzenet nincs alacsony feszültségre. Tegnap, menet közben nem volt gond, csak ma, egy nap állást követő indulásnál. Mondjuk az akkumulátoron még Volvo felirat szerepel és az előző tulaj szerint ez még az eredeti, több, mint 10 éves akkumulátor lesz.
Ha generátorral lenne gond, azt menet közben észrevettem volna?
[ Szerkesztve ]
-
Peti78
őstag
válasz BigBlackDog #8494 üzenetére
Sokan ajánlották ezt
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
-
FeRRaR1
őstag
válasz BigBlackDog #8497 üzenetére
Elvileg igen, mert nem tölt vissza, ha megy a zene, világítás, meg még pár fogyasztó, akkor egy új akksi sem bírná 10 percnél tovább szerintem. Viszont utalhat kezdődő generátor hibára, vagy feszültség szabályozóra is. Amennyiben ennyire régi az akksi, mindenképpen azzal kezdeném még a nagy hidegek előtt. Csere után látni fogod hogy megszűnt e a jelenség, illetve multiméterrel rámérhetsz hogy mekkora a feszültség járó motornál az akksi sarukon, ha 13,7 és 14,7 volt között van nagy gond nem lehet (alatta sem feltétlenül, ha tele az akksi).
Teljesen feltöltött akksi 12,6 felett kell hogy legyen, amennyiben jó az állapota.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest